חדר כושר אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
חדר כושר אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אגו מועדון הכושר בהר החוצבים: שינה את פני האימון בירושלים

בתוך עשר שנים הפך אגו מועדון הכושר בהר החוצבים למוביל בתחומו ולשם דבר בענף הכושר והבריאות בירושלים. לצד אגף משקולות מרשים ושיעורי עיצוב וחיטוב הגוף מבוקש במיוחד שיעור הספינינג המיוחד בהדרכת רונן ברדע, המנהל

פורסם בתאריך: 29.11.19 10:12

לפני כעשור הוקם אגו מועדון כושר בהר חוצבים, לב התעשייה עתירת המדע בירושלים, ועשה מהפך בתרבות הכושר הגופני והאימון בעיר. מועדון הכושר "אגו", הוקם ממש בתחילת המילניום הנוכחי (שנת 2000) על ידי היזם ואיש הספורט רונן ברדע, ומאז ועד היום צבר קהל מתאמנים רב שרק הולך וגדל עם הזמן, הודות לסטנדרטיים בלתי מתפשרים, אווירה מצוינת וצוות מאמנים משובח. בתוך עשר שנים הפך "אגו" למוביל בתחומו ולשם דבר בענף הכושר והבריאות בירושלים.

"אגו" חדר כושר (צילום: רונן ברדע)

"אגו" חדר כושר (צילום: רונן ברדע)

חדר הכושר המרווח והגדול כולל אגף משקולות של חברת "האמר" האמריקאית, מגוון מכשירים אירוביים ומכשירי כוח מתקדמים. מדי יום ביומו מועברים, לנשים בלבד, מגוון שיעורי עיצוב וחיטוב הגוף, מדרגה, פילאטיס רצפה, אירובי, קיקבוקסינג ושיעורים נוספים, אבל האלמנט המפורסם ביותר הקשור בחדר הכושר "אגו" הוא בלי שום ספק שיעור הספינינג בהדרכתו של רונן ברדע, המנהל. "אנשים אוהבים את זה, ויש כאלה שכבר 19 שנים מנויים בחדר הכושר הרבה בזכות שיעורי הספינינג. הקצב, האנרגיה, וההווי – זה משהו שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר", הוא אומר.

כאמור, חדר הכושר הראשון והמיתולוגי מיועד לנשים וגברים יחד, ואילו חדר הכושר שהוקם לפני שלוש שנים מיועד לנשים בלבד, ומאז הקמתו הוא צובר עוד ועוד תאוצה ונוחל הצלחה גדולה. רונן מספר: "הפעילות במקום מתקדמת בקצב. חדר הכושר לנשים בלבד מתאים גם לנשים מהמגזר החרדי, אבל לא רק. ישנן גם נשים שמעדיפות את האינטימיות הזו, שרוצות להתאמן בנוכחות נשים בלבד, וכאן יש להן את האפשרות".

"אגו" חדר כושר (צילום: רונן ברדע)

"אגו" חדר כושר (צילום: רונן ברדע)

במועדון הכושר אגו ישנו צוות מאמנים איכותי ביותר, בראשות המנהלת אפרת, וכפי שאומר רונן: "אפרת מס' אחת. היא מלאת טוב ונתינה וכולם אוהבים אותה ומחזיקים מאוד מהמקצועיות שלה", כמו כן במקום צוות פקידות נהדרות, צוות מאמנים מנוסה ומקצועי, כולם בוגרי וינגייט, ביניהם ניתן למנות את איתמר – מדריך בכיר העוסק בפיתוח גוף, ישראל – גם הוא מקצוען בתחום פיתוח הגוף, ניסים – מאמן ותיק ומוכר  בירושלים בעל ידע וניסיון עשיר במיוחד ועוד. ישראל מומחה בשיקום אנשים לאחר פציעות, תאונות ובעיות רפואיות כאלה ואחרות, תחום בו גם רונן בעצמו נחשב לאחד המומחים בארץ. מועדון הכושר אגו נהנה משיתופי פעולה עם חברות וועדי עובדים, משטרת ישראל, כרטיסי פריפיט (מקנה לאנשים כניסה לחדרי כושר בכל הארץ), ובעיקר מהווה פלטפורמת ספורט צעירה ותוססת המאגדת בתוכה תמהיל נדיר של דתיים, חילונים, ערבים, יהודים, מגוון מגזרים אשר לכולם דבר אחד משותף – אהבה לספורט.

"אגו" חדר כושר (צילום: רונן ברדע)

"אגו" חדר כושר (צילום: רונן ברדע)

האווירה במועדון אינטימית ומשפחתית, כאשר ישנם מנויים חדשים ולצידם כאלה אשר 19 שנים הולכים יד ביד עם הצוות הותיק והמועדון. TRX, בנוסף לספינינג, גם הוא שיעור אשר מעביר רונן ברדע, ולדברי המתאמנים מדובר בחוויה יוצאת דופן, כיפית, ומשתלמת במיוחד, בטח כאשר ניגשים למדוד את התוצאות לאחר מספר אימונים. אחד המאפיינים הבולטים של מועדון הכושר "אגו" הוא היחס במקום, יחס אישי וחם. כמו אחד המאמן נריה, סטודנט שמשלב את הלימודים עם עבודה בחדר כושר, בחור צעיר שכולו אהבה לתחום הכושר הגופני, ובשיחה עימי מספר רונן שהוא צופה לו עתיד גדול בתחום. גם הוא כאמור, מתחרה בתחום פיתוח הגוף. במקום ניתן ליהנות גם מיעוץ תזונתי, סאונה יבשה, מלתחות ותאים לשמירת חפצים, ועוד.

אז קדימה – זה הזמן להיכנס לכושר. לכו לרונן, הוא כבר ידאג לכם. מתי מתחילים?

כתובת: הרטום 10, ירושלים

טלפון: 02-5716363

לאתר: www.ego-gym-jerusalem.co.il

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עידו

    אחלה מכון! מתאמן שם כמה שנים, בקרתי בעוד כמה בתקופה האחרונה ולא הייתי באותה רמה.

  2. נתי

    "הראה לי מי הם המתאמנים שלך, ואומר לך כמה טוב חדר הכושר שלך"

    רונן הוציא אנשים לתחרויות ארציות ועולמיות בתחום הבודי-בילדינג! זה לא מקום לילדודס שבאים להתברבר…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר