"THE ROOF" - הגג במתחם התחנה ללא קרדיט צילום
"THE ROOF"

האם זה הולך להיות המקום הלוהט של הקיץ בירושלים?

השם? THE ROOF, המיקום? הגג של מתחם התחנה, התפריט? קוקטיילים, אלכוהול ומבחר גדול של מנות, התוכנית האמנותית? מיטב הדיג'יי הירושלמים וליינים מיוחדים."זה המקום שיחזיר את החיים הטובים לירושלמים ולירושלמיות", אומר הבעלים רמי גריגוס. הפתיחה - ביום רביעי

פורסם בתאריך: 7.8.23 17:23

מאז ימי 'הלינק' העליזים לא היה בירושלים מקום שבו נפגשו כל המי ומי בסופי שבוע. המקום המיתולוגי של יהודה אסלן ז"ל ברחוב המעלות סגר, כזכור, את שעריו בפברואר 2019, אבל אם להודות על האמת, מאז מותו של אסלן ז"ל באוקטובר 2017 – כוכבו של הלינק הלך ודעך. מאז, כאמור, לא היה עוד מפגש שכזה. והאמת? לנוסטלגים מבינכם לבטח קשה בכלל לחשוב על אופציה שתחליף אותו באמת.

ולמה פתאום נזכרנו ב'לינק'? כנראה שהסיבה המרכזית היא הגעגוע לשיגעון של אותם ימי שישי (ושבת) בצהריים, והגעגוע הזה מוביל לחיפוש תמידי אחרי חלופות. והנה, כך פתאום, מגיע לו מקום חדש – THE ROOF- שמזכיר במעט את הלינק ההוא של פעם, ולו רק בשל המרפסת הגדולה.



אז הנה לכם קצת פרטים. הבעלים הוא רמי גריגוס, שרק בשבוע שעבר פורסם ב"כל העיר" על העסקה החדשה שסגר עם הסינמטק, שם הם מתעתד לפתוח מסעדה בשרית חדשה, והנה, הוא חוזר עם "הגג" (THE ROOF) במתחם התחנה. הפתיחה החגיגית צפויה להיות ביום רביעי, 9.8, אז יחגוג גריגוס ב-'THE ROOF' מסיבת יום הולדת רבת משתתפים. למחרת מסיבת הפתיחה – המקום יהיה פתוח לכולם, ואחרי השקעה לא מבוטלת – נדמה ש'הגג' הוא לגמרי בעל פוטנציאל להפוך למוקד הבילוי התוסס של הקיץ.

אז מה בתוכנית? גריגוס מבחינתו מבטיח גישה תל אביבית עניינית ואנינה, דקורוציה צבעונית של בר אקסלוסיבי ומפתה, חדרי וי.איי.פי למגוון חגיגות, ועוד שלל הפתעות שיעשו לכם שמח בעיניים – ובשפתיים.


"THE ROOF" - הגג במתחם התחנה ללא קרדיט צילום

"THE ROOF"


 

 

התפריט? רב מנותי ובעיקר הרבה משקאות משכרים וקוקטיילים. ויש גם אפריטיף. על המוזיקה, אם תהיתם, יופקדו תקליטנים ירושלמים מתחלפים.

"זהו הגג שיחזיר את החיים הטובים לירושלמים ולירושלמיות", אומר גריגוס ל"כל העיר", ומוסיף: "יש חניה בשפע, וזה מאוד חשוב למקום בילוי בירושלים שנחסמה לה עם עבודות הרכבת. זהו בר קוקטיילים עם כל מיני דברים טובים וטעימים לאכול. המקום יחזיר את האווירה של הבילויים ביום, בערב ובלילה בירושלים, ככה שאפשר יהיה לא רק לשתות פה, אלא גם לאכול, וגם ובעיקר לבלות בחוויה כייפית באמת".


"THE ROOF" - הגג במתחם התחנה ללא קרדיט צילום

"THE ROOF"


זהו? ממש לא. גריגוס מתכנו, כאמור, שלל הפתעות. "במוצ"ש", הוא אומר, "יהיה ליין מסיבות כמו שהיו פעם ב'יוקה בר' למי שזוכר. מבחינתי ירושלים חיה ובועטת, ומיטב התקליטנים שאני, וכל הירושלמים אוהבים, יתארחו פה ויתנו בראש. המטרה היא לעשות טוב והמקום ייתן מענה לכל הירושלמים. חשוב שכולם יבינו – זה לא דיסקוטק ולא סתם בר – זה הרבה יותר".

מה עוד אתה יכול לספר על המקום?
"מבחינת הגילאים הייעוד הוא ל-24 פלוס, כשיהיה ליין מיוחד לבני 18 פלוס, וגם אירועים ייעודים לגילאים מתקדמים יותר. כמו שאמרתי – אף אחד פה לא יהיה מקופח. זה החלום שלי – מקום שמתאים לכולם בירושלים, ואני מרגיש שהפעם זה פשוט – זה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר