ארוחת בוקר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ארוחת בוקר (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

ארוחות בוקר בירושלים והסביבה שאסור לכם לפספס

בוקר במחבת, בוקר איטלקי, בוקר ירוק ואפילו בוקר חברתי, שמונה ארוחות בוקר בירושלים והסביבה שיפתחו לכם יום מפנק במיוחד. אז תפנו לכם בוקר וצאו לארוחה שמצליחה לרגש כל פעם מחדש

פורסם בתאריך: 24.1.19 09:49

מסתברא

בית הקפה "מסתברא" הוא פנינת קפה ירושלמית, מוסד שהוקם ממש לאחרונה ומציע חוויה קצת אחרת לקהל הירושלמי ולתיירים המבקרים בעיר. התחושה במקום מזכירה בית קפה פריזאי, הצוות בראשות השותפים אברהם וניקו, אדיב ונחמד. המקום מעוצב להפליא, בסגנון מודרני עם קצת ירוק מסביב, והוא מציג קונספט של ארוחות בוקר איכותיות בשילוב תפריט מגוון ועשיר הכולל פסטות, סלטים, מוקרמים, מאפים, מיצים סחוטים. דוגמא לחומרי הגלם המצוינים במקום – גבינת מוצרלה בורטה – גבינה איטלקית יוקרתית שכמעט ואי אפשר למצוא בירושלים, והיא מוגשת במנות של פסטה וסלט.

מסתברא (צילום: אברהם וטנברג)

מסתברא (צילום: אברהם וטנברג)

במקום ישנם מנות טבעוניות מעולות כמו מנת הפסטה גרין המורכבת מארטישוק, זוקיני, פסטו, צנוברים ואופציה להוסיף טופו. בבית הקפה מוגשים גם קרואסונים סנט מור – קרואוסנים לוהטים ומלוחים עם גבינות בתוכם. את הארוחה תוכלו לקנח בבירה טובה, יין משובח, וויסקי טוב או להסתפק בקפה המעולה (כל פולי הקפה במקום בייבוא ישיר מפאריז) שמגיע בדיוק בטמפרטורה הנכונה. המיקום המצוין על רח' עזה מעניק שילוב אורבני, תעשייתי ופסטורלי שיוצר חוויה קולינארית נפלאה.

ארוחת הבוקר המומלצת: קשה לבחור מבין שתי המנות המדהימות שמוצעות באגף ארוחות הבוקר של מסתברא, אז נשאיר את זה לכם. האופציה הראשונה היא "ארוחת בוקר מסתברא": שתי ביצים לבחירה, מיני קרואסון חמאה, סלק וגבינה כחולה, ממרח ארטישוק, גבינה בולגרית ושמנת, סלט טונה, טחינה ירוקה, חמאה, ריבה ולחם. מוגש עם סלט ושתייה חמה וקרה. המנה מוגשת עד השעה 13:00 (126/67 ש"ח). והאופציה השנייה, ביצי בנדיקט: על לחם בריוש, קרם פרש, סלמון מעושן, ביצה עלומה, עלי תרד ורוטב הולנדז. מוגש עם סלט (57 ש"ח).

כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית ירושלים.

כתובת: עזה 30 ירושלים

טלפון: 02-6643522

לפייסבוק: מסתברא – Mistabra

לאינסטגרם: mistabra



אמריקן קולוני – ארוחת בוקר בסגנון אירופאי

לפי כל המחקרים ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, ובשביל לצבור ארגיה למהלך יום מלא פעילות ועשייה, עליכם להקפיד לצרוך אותה באופן קבוע. ישנם שלל מקומות ברחבי עיר הבירה בהם תוכלו ליהנות מארוחת בוקר איכותית, אך ללא ספק המקום המושלם ביותר הוא המלון המפואר והוותיק בעיר, מלון אמריקן קולוני. באמריקן קולוני תוכלו ליהנות לצד מנות קלאסיות גם משלל מנות מובחרות הנעשות בקפידה על ידי צוות השפים שלנו, ובכך יונח על צלחתכם שלל מנות אשר לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. המבחר הייחודי של המנות באמריקן קולוני הוא גדול במיוחד, ולצדם מוצע לכם אווירה קסומה בשלל המסעדות המאפיינות את המלון הוותיק.

תה אנגלי, עוגיות מיוחדות ואווירה של אח בוער – הבוקר המיוחד באמריקן קולוני

במלון אמריקן קולוני תוכלו ליהנות מאווירה של בוקר בדיוק כמו ביבשת אירופה המפוארת, וזאת בזכות מגוון המנות האיכותיות המוגשות לכם, כגון תה אנגלי כמיטב המסורת, עוגיות סקונס מיוחדות, חמאה אירית משובחת כריכונים עשירים בכל טוב  וריבה תוצרת בית – מעשה ידיהם של טבחי המקום. כל המנות מוגשות בקפידה על מול אח בוער אשר יחמם אתכם בבקרי החורף הקרים, דבר ייחודי אשר מקנה אווירה אירופאית קסומה. בארוחות הבוקר של אמריקן קולוני, תוכלו למצוא קינוחים מרובים, כגון פלחי פירות המתאימים לעונה וקצפת מפתה אשר מוכנה במקום. כל המנות אשר מוצעות במלון אמריקן קולוני הם אינן כשרות לתשומת ליבם של הקוראים אשר שומרים על מסורת ישראל ועל הכשרות.

ארוחת הבוקר של מלון אמריקן קולוני
ארוחת הבוקר העשירה של המלון מוגשת על גבי מזנונים ומשלבת  בין טעמי המזרח והמערב כאחד  ומציעה בין השאר : מבחר סלטים מקומיים ומזרח תיכוניים, גבינות בינלאומיות , מאפים מקומיים "תוצרת בית" מתוקים ומלוחים חלקם ממולאים בתרד, גבינה או מתובלים בזעטר, אומלטים וביצים עשויים כבקשתכם,  שקשוקה חמה וריחנית , בייקון ונקניקיות (לא כשר), פלחים טריים מפירות העונה, מיצים , תה עם צמחי תבלין טריים או קפה לסוגיו השונים.

כל יום בין השעות 06:30 – 10:30  במסעדת ה"עראבסק"  .

חורף חמים ומפנק במלון ו"תה אנגלי מסורתי"

לכבוד עונת החורף ( נובמבר- אפריל)  אנו שבים ומתכנסים פנימה אל המלון  לתוך אווירה חמימה  עם ניחוחות העץ שנשרף לאיטו באח המבוערת , השטיחים האוריינטלים הפזורים סביב וקשתות המבנה ,כל אלו הם מקצת הדברים שמזכירים לנו את התקופה העותומנית באזור. על פי מיטב המסורת ולמול האח המבוערת, מוגש יום יום תה מנחה אנגלי הכולל : מבחר כריכונים, עוגיות "סקונס" מיוחדות כשלצידן ריבה תוצרת הבית עם חמאה אירית משובחת , פלחים טריים מפירות העונה, קצפת אוורירית ומפתה וכמובן תה אנגלי. מוגש בלובי המלון ובמסעדת ה"וואל'ס" בין השעות 15:00 – 18:00.

לא כשר. כתובת: רחוב לואי ונסן 1, ירושלים. טלפון: 02-6279777.

לאתר: www.americancolony.com/he

לפייסבוק: AmericanColonyHotel



קפה קדוש

קצת עלינו: קפה קדוש, הפטיסרי המוכר והוותיק ביותר בירושלים, שהוקם בשנת 1967 על ידי מאיר קדוש, מנוהל כיום על ידי השף קונדיטורים קרן ואיציק קדוש והפך לשם דבר ומקום עלייה לרגל מכל רחבי הארץ והעולם. קפה קדוש הוא בית קפה, מסעדה חלבית וקונדיטוריה שמייצרת הכל בעצמה, מלחמי השאור והמחמצת, דרך המאפים המצויינים ועד לפסטות הביתיות, לזניה וקינוחים שהם גולת הכותרת. כיאה לירושלים, קדוש הוא לא עוד בית קפה, אלא מוסד ירושלמי עם היסטוריה מכובדת שמוסיפה לו נופך מיוחד והופכת את הבילוי בו לחוויה של ממש. קדוש מציע את האווירה הירושלמית לפתוח בה עם ארוחות בוקר בירושלים והסביבה.

קפה קדוש (צילום: אתי נמיר)

קפה קדוש (צילום: אתי נמיר)

ארוחת הבוקר המומלצת: לבחירתכם שתי ארוחות בוקר מיוחדות – קרוק מדאם פרנץ' טוסט: זוג בריושים מטוגנים, האחד ממולא בגבינת גאודה והשני בגבינת סנט מור ומעליהם רוטב בשמל וביצי עין, מוגש עם סלט עלים, סלק ותפוחים ברוטב סילאן ומשקה חם או קר. בוקר על עלים: ביצים עלומות על טארט מצק עלים ממולא בגבינת ריקוטה, עגבניות שרי ועגבניות מיובשות, בליווי רוטב הולנדז. מוגש עם סלט ומשקה חם/קר. מי שמעדיף בוקר בקטנה מוזמן למשקה חם ומאפה ממבחר מאפי הבוקר של בית הקפה.

כשר. כתובת: שלומציון המלכה 6, ירושלים. טלפון: 02-6254210.

לפייסבוק: קפה קדוש

לאינסטגרם קפה קדוש: kadosh67



הולי קפה

קצת עלינו: בית קפה ומסעדה חלבית במרכז הרובע היהודי, צמוד לבית הכנסת הרמב"ן המחודש, ומנורת הזהב. המסעדה, הולי קפה, מהווה פתרון מושלם להמשך חגיגת בר המצווה בכותל, עם שילוב מנצח וחד פעמי בין אוכל משובח למוסיקה טובה. המיקום הנהדר מאפשר ליהנות מאווירה ירושלמית אותנטית וקדושה, תוך טעימת אוכל מעולה, עיצוב ששובה את העין ותחושה פסטורלית, מה צריך יותר מזה? כשאתם מבקרים בירושלים העתיקה ורוצים לחוות מקרוב את האתרים ההיסטוריים, יש לכם רק כתובת אחת להשלמת החוויה – הולי קפה. שם על הטרסה הממוקמת בצד, תוכלו לצפות באלפי התיירים שמגיעים לבקר באתרים החשובים בירושלים, תוך כדי לגימה של קפה איכותי וכל זה במרחק 5 דקות הליכה מהכותל המערבי. תענוג אמיתי.

הולי קפה (צילום: יחיאל פרץ)

הולי קפה (צילום: יחיאל פרץ)

ארוחת הבוקר המומלצת: המטבח מנוהל על ידי שף אלישי כהן, על קונספט של מאכלים המבוססים כולם על המסורת היהודית והירושלמית האותנטית. התפריט עשיר במיוחד וכולל: סלטים מיוחדים (סלט עלים בתוספת פירות העונה, מעוטר בסילאן וטחינה גולמית), מנות מיוחדות כמו טורטיה פריכה במילוי אבוקדו וסלומון מעושן, פסטה בעבודת יד, מנות דגים מיוחדות (שווארמה דגים, עראיס דגים) וקינוחים לבחירה מהבר.  התפריט במקום דינמי ומשתנה אחת לשלושה חודשים, בהתאם לחומרי הגלם הנמצאים בשוק וחוש היצירתיות הפורה של השף.

ארוחת הבוקר המומלצת והפופולרית ביותר היא ארוחת בוקר ישראלית, שמכילה בתוכה את כל מה שצריטך כדי להתחיל את היום בחיוך – מתבלים, דגים מעושנים, לחמים (אל תפספסו את לחם הבית), סלטים, שקשוקת השף (עשויה מוצרים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים). בקיצור, כל מה שנשאר לכם זה רק להגיע וליהנות מחוויה קולינרית וירושלמית שאי אפשר למצוא במקום אחר.

כשרות: כשר למהדרין

כתובת: תפארת ישראל 16, ירושלים

טלפון: 050-3525400

לפייסבוק: הולי קפה – Holy Cafe

לאתר



קפה דרך הגפן

קצת עלינו: בשיפולי הכביש לישוב בית זית, בעמק מוריק של שדות וכרמים ובסופה של דרך קסומה, הוקמה מסעדת דרך הגפן לפני כ-8 שנים. המסעדה שוכנת בלב גן קסום עם צמחי תבלין, פרחים ומפלי מים המשתלבים בצורה הרמונית עם קו הסביבה הכפרית. דרך הגפן מציע מטבח שף ים תיכוני כשר עם נגיעות מהמטבח האיטלקי. תוכלו ליהנות ממגוון ארוחות בוקר מפנקות, פסטות בעבודת יד ורטבים עשירים, סלטים צבעוניים, דגים טריים ומנות אחרונות משובחות שנעשות במקום.

קפה דרך הגפן (צילום: מתן עמשלום)

קפה דרך הגפן (צילום: מתן עמשלום)

ארוחת הבוקר המומלצת-אגס בנדיקט: לחם בריוש קלוי שעליו מונח תרד בשמנת, פרמז׳ן, שתי ביצים עלומות עם סלמון ורוטב הולנדייז קלאסי.

לוגו דרך הגפן

כשר. כתובת: מושב בית זית. טלפון: 02-6502044.

מייל: [email protected]



קפית

קצת עלינו: קפית קפה-מסעדה חלבית וכשרה היא מהמוסדות הקולינריים הוותיקים בירושלים. קפית החלה את דרכה בשנת 1987 כבית קפה שכונתי במושבה הגרמנית ובמהלך השנים התרחבה ונפתחו סניפים נוספים בירושלים וברחבי הארץ. היום לקפית שבעה סניפים: המושבה, הגן הבוטני, מלחה, מרכז העיר, אגם שמיר במעלה אדומים, פארק ענבה וקניון גנים. בסניפי קפית תפריט ירושלמי-ישראלי הכולל מנות ותיקות ואהובות דוגמת סלט אורגנטו בטטה, אשר הפכו ברבות השנים לקלאסיקות מקומיות. היחס המשפחתי, השירות האישי והמקצועי והאווירה החמה מהווים מוקד משיכה ללקוחות הרבים שנהנים לבלות בקפית ומרגישים בבית.

קפית (צילום: סטודיו דן לב)

קפית (צילום: סטודיו דן לב)

ארוחת הבוקר המומלצת- ארוחת בוקר פועלים: ביצה מקושקשת או ביצי עין על תפוחי אדמה מטוגנים עם בצל, עגבניות שרי ובצל ירוק, שמנת חמוצה, גבינה בולגרית, אריסה, זיתים, טונה או סרדינים, טחינה, ירקות שוק, חלה טרייה. מוגש עם קפה ומיץ לבחירה. קטן ומתוק: מעדן פירות טריים וגרנולה, עוגת גזר ובראוניס. מוגש עם קפה ומיץ לבחירה.

לוגו קפית

כשר. טלפון: 02-5636284‏.

לאתר קפית: caffit.co.il

לפייסבוק: רשת קפית: העמוד הרשמי



זוני | רחוב יואל סלומון

בשכונת נחלת שבעה הציורית, בקומה השניה של בניין היסטורי, נמצא המקום המושלם לאכול ולשתות סביב השעון. בכל.שעות היממה המקום זמין עבורכם. זוני בראסרי, עם תפריט צרפתי אמריקאי מודרני שפתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימיםבשבוע. המטבח מספק אוכל מעולה שכולו נעשה תוצרת בית: ארוחות בוקר, ארוחות צהרים, ערב ואפילו תפריט לילה מגוון שמתחיל בחצות ומוגש עד הבוקר, עם קינוחים מעולים ולחמים שנאפים ונעשים במקום על ידי שף הבית וכל זאת לצד אלכוהול משובח.

זוני (צילום: שלומי כהן)

זוני (צילום: שלומי כהן)

זוני בראסרי הוא גם מקום נפלא לאירועים חגיגיים כמו ימי הולדת, הצעות נישואין או כל אירוע אחר. ענת ודן, שהגשימו את חלומם ופתחו את המקום בשנת 2006, אומרים: "זוני זה הבית שלנו ואנחנו אוהבים לדעת שהוא גם בית לאחרים. בכל בוקר אנחנו חושבים מה אנחנו עושים כדי להיות טובים יותר ושיהיה נעים וטעים יותר". בין שלל המנות מומלץ לטעום את הפרנץ' טוסט בקרם מסקרפונה וריבת פירות יער. מובטחת הנאה. ויש למה לצפות – בקרוב הם יפתחו קפיטריה ממש מתחת למסעדה שבה נוכל ליהנות ממאפים, כריכים, סלטים וקפה טרי ומיוחד.

כתובת: יואל סלומון 15, ירושלים

טלפון: 02-6257776

לאתר: ZUNI

לפייסבוק: ZUNI זוני



מלה ביסטרו

קצת עלינו: מלה ביסטרו הוא ביסטרו מודרני ירושלמי באווירה הכפרית והקסומה של עין כרם. המסעדה ממוקמת בבניין עתיק שבקירותיו נתגלה בתקופת קום המדינה אוצר זהב אגדי. מבנה המסעדה שופץ ברוח התקופה ושמר על הארכיטקטורה המקורית, וכיום ניתן ליהנות מחלל המסעדה הגדול ומקומת בר אינטימית עם נוף פנורמי לשכונת עין כרם הפסטורלית. במקום תפריט עשיר ומגוון, מעשה ידיו של השף אלי מזרחי, והוא כולל מנות ירושלמיות, המוכנות מחומרי גלם מקומיים ואיכותיים. התפריט כולל בין היתר בשרים, דגים, פירות ים, אוכל ישראלי וארוחות בוקר, וכמובן מנות בר מיוחדות ומגוון משקאות אלכוהוליים. במלה ביסטרו ניתן לערוך אירועים של עד 25 אנשים, עם ליווי צמוד ותפריט מגוון. המקום פתוח גם בימי שישי ושבת והאווירה בו תוססת ושמחה.

מלה בר (צילום: מתן עמשלום)

מלה בר (צילום: מתן עמשלום)

ארוחת הבוקר המומלצת- בוקר פינוקים לשניים: שתי ביצים לבחירה, פוקאצ'ה ולחמים טריים, חמאה ומבחר מטבלים, סלט יווני עשיר, פלטת גבינות, חמוצים, סלט טונה, אבוקדו, חמאה וריבה. הכי הכי מפנקת.

לוגו מלה ביסטרו

לא כשר. כתובת: המעין 1, עין כרם, ירושלים. טלפון: 077-9977004.

לאתר: www.malabistro.co.il

לפייסבוק: מלה ביסטרו Mala Bistro



לנדוור – מתחם התחנה ירושלים

קצת עלינו: במבנה עתיק ומרהיב במתחם התחנה הראשונה בירושלים, בין אבנים ירושלמיות לעיצוב ה'לנדוורי' החדשני, מוגשת ארוחת הבוקר הטובה בעיר לאורך כל ימות השבוע, גם בשבת. הסניף הינו הראשון שנפתח לרשת קפה לנדוור בירושלים והוא מחולק למספר מתחמי ישיבה, ביניהם אזור בר ישיבה עשיר במשקאות, מתחם פנימי מרווח ושני מתחמים חיצוניים – מקורה ופתוח, על מנת לספק את החוויה המושלמת לכל אורח לפי בחירתו באווירה ירושלמית אותנטית של פעם, שכבר כמעט ולא ניתן לחוות במקומות אחרים. מדובר בחוויה ירושלמית אמיתית המשלבת בין האווירה העתיקה, כיאה למבנה עות'מאני היסטורי, לבין קולינריה חדשנית ואיכותית עם חומרי הגלם הטריים ביותר. לחובבי המתוקים, גם לכם דאגו בלנדוור התחנה, כאשר לצד הקינוחים הגדולים והמוכרים של הרשת מוגשות גם עוגות שמרים שוקולד קטנות, עוגת גזר קטנה ומטריפה וקומבינציית קפה ומאפה מתוק לבחירה. אחרי בוקר אחד בלנדוור התחנה בירושלים, אנו מבטיחים לכם כי תרצו להתעורר אצלנו בכל יום מחדש. בחודשי החורף שעתיים חנייה חינם בין השעות 8:00-10:00 בימים א-ו בבוקר, בצמוד למתחם.

לנדוור - מתחם התחנה ירושלים (צילום דודו שמואלי)

לנדוור – מתחם התחנה ירושלים (צילום דודו שמואלי)

ארוחת הבוקר המומלצת-בוקר ישראלי: בלנדוור התחנה בירושלים מוגשת ארוחת בוקר עשירה ומפנקת שמורכבת מכל מה שישראלי באמת: ארוחת בוקר מושחת שכוללת ביצים לבחירה, סלט טרי, לחם חם ומבחר גבינות ומטבלים. לאלו שלא אוהבים חביתה רגילה, יוצע אומלט איכרים ייחודי עם תרד, פטריות פורטובלו וגבינת עיזים או אומלט כתום עם בטטה, פטה ובזיליקום.

לוגו קפה לנדוור

לא כשר

כתובת: דוד רמז 4, ירושלים,

מתחם התחנה הראשונה

טלפון: 02-5877988

פייסבוק: קפה לנדוור – מתחם התחנה



קפה בין המטעים

קצת עלינו: בין מטעי הקיבוץ הנוסטלגיים בקיבוץ רמת רחל בתוך מבנה הקאנטרי המודרני, עם מרפסת שצופה לעבר נוף פסטורלי ושליו של טבע ירוק, פריחה ועם שקיעות מרהיבות, שוכנת לה מסעדת בין המטעים –  מסעדה חלבית וכשרה. זה המקום ליהנות מזמן איכות משפחתי, מאוכל מעולה עם חברים ופשוט להתענג על אותם רגעים קטנים ומיוחדים. כל יום עד 12 בצהריים מוגשות ארוחות בוקר עשירות, מפתיעות ומפנקות, כשבערב מחכה סרוויס אינטימי ומפנק, ובין לבין סלטים טריים מסוגננים עם קינוחים מעולים ועם שף שעושה הרבה כבוד לאוכל ולאופן ההגשה.

קפה בין המטעים ארוחות בוקר (צילום: מתן עמשלום)

ארוחת הבוקר המומלצת-ספיישל קרואסון: מורכבת מגבינת ברי, סלקים צלויים, ביצת עין ומעל עלי רוקט ופרמזן.

בוקר זוגית: שתי ביצים לבחירה – מקושקשת, חביתת עשבי תיבול, ביצת עין או עין הפוכה.  על המגש 12 מטבלים: לאבנה, עגבניות ושמיר, ממרח עגבניות מיובשות, טאבולה, קוביות בולגרית, קרם חציל, קרם שמנת, סלט ביצים, סלט טונה, ציזיקי מלפפונים, זיתים מתובלים, טחינה לבנה, קונפיטורה, חמאה, סלט ירוק מרענן, ולקינוח שני מוזלי אישי. עוד מגיע במגש הלחם של טלר.

לוגו בין המטעים

כשר. כתובת: קאנטרי רמת רחל-חנייה חינם. טלפון: 077-6702762.

לאתר: benamataim.com

לפייסבוק: בין המטעים קפה בקיבוץ

לאינסטגרם: benamataim



קפה רימון

קצת עלינו: קפה רימון הינו מוסד ירושלמי המהווה נקודת ציון לירושלמים, לתיירים מרחבי העולם וללקוחות מכל רחבי הארץ כבר למעלה מ-60 שנה. קפה רימון הינו בית קפה ומסעדה חלבית איכותית המונה שלושה סניפים אשר מציעים חוויה מיוחדת המשלבת אווירה נעימה, אוכל מעולה ורמת שירות גבוהה. הסניף הראשון של קפה רימון השוכן במדרחוב בין יהודה, במרכז העיר, משלב בתחומיו סניף חלבי ואת סניף הביסטרו הבשרי. עם השנים הרחיבה משפחת רימון את סניפיה, והקימה את הסניף השוכן במתחם ממילא היוקרתי, כשחצר בית הקפה משקיף לחומותיה של העיר העתיקה והפך עם השנים לאבן דרך בתרבות הירושלמית. הסניף השלישי יצא מגבולותיה של ירושלים והוקם במרכז Big Fashion בבית שמש. שלוש המסעדות כשרות בניצוחו של השף המעולה נדב אלבז.

קפה רימון (צילום: ניקולאי פצ׳ניקוב)

ארוחת הבוקר המומלצת-בנדיקט טרטופו המפורסם: עם ביצים עלומות בנגיעת שמנת כמהין, על לחם בריוש קלוי, פטריות פורטובלו צלויות ופרמזן. בוקר בופה:  הבופה של ימי שישי ברימון הפך מותג בפני עצמו. הבופה כולל מזנון חופשי של גבינות איכות, לחמי מחמצת, מבחר גדול של סלטי בריאות, אומלטים, שקשוקות ועוד מנות חמות ומדהימות. ואפל בלגי ופנקייק שנעשים לעניי הלקוח עם מבחר גדול של רטבים מתוקים וטעימים.

לוגו קפה רימון

כשר. טלפון: 1599-501030

סניפים: מדרחוב בן יהודה, ירושלים. שדרות אלרוב ממילא, ירושלים. Big Fashio, בית שמש.

לאתר קפה רימון: www.caferimon.co.il



קפה שלוה

קצת עלינו: קפה שלוה הוא לא עוד בית קפה חברתי. זהו בית קפה מסעדה המתהדר במטבח מקצועי וטעים, שייחודו בשילוב בעלי צרכים מיוחדים כחלק מן הצוות במקום. קפה שלוה מעסיק, בין היתר, גם בעלי צרכים מיוחדים בוגרי עמותת שלוה, שעוברים הכשרה מקיפה בכל תחומי הקפה, ממלצרות, דרך עמדת הבר ועד לקופה, מתוך מטרה לשלב בעלי מוגבלויות בחברה ובענף המסעדנות.  בסוף התהליך הם משובצים בבית הקפה המקסים "שלוה", כחלק מרעיון התעסוקה.  בשלוה ניתן ליהנות מארוחות בוקר, צהרים וערב, במקום מעוצב ומזמין. בתפריט תמצאו דגים, ניוקי, פסטות ופינוקים בניצוח השף טימור שבתאי, וניתן לקיים גם אירועים עד 400 איש. כל הכנסות בית הקפה מיועדות לרווחת הילדים בעמותת שלוה.

קפה שלוה (צילום: מתן עמשלום-ראשית)

קפה שלוה (צילום מתן עמשלום-ראשית)

ארוחת הבוקר המומלצת-פריטטה ירוקים: מגוון עשבי תיבול, אספרגוס ופרמז'ן, מבחר לחמים עם מתבלים וגבינות, סלט אישי מדהים, מוזלי אישי ושתיה חמה וקרה.

לוגו שלוה

כשר. כתובת: דרך שלוה 1, ירושלים.  טלפון: 073-2822200.

לאתר קפה שלוה: shalva.org.il

לפייסבוק: קפה שלוה Cafe Shalva

לאינסטגרם: cafe_shalva

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר