בית תוכנה עם מטרות חברתיות. קואפרטיב סופי | צילום: עצמי
בית תוכנה עם מטרות חברתיות. קואפרטיב סופי | צילום: עצמי

יד ביד למען העסקים בירושלים, והפעם – קואפרטיב סופי

פרויקט ייחודי ומשותף של "כל העיר" ועיריית ירושלים למען קידום העסקים בעיר. הכירו את קואפרטיב סופי – בית תוכנה ליזמים וסטארטאפים עם מטרות חברתיות וסביבתיות

פורסם בתאריך: 19.10.21 11:05

שם העסק: קואפרטיב סופי

מאחורי העסק: 12 שותפים – עובדים, המחזיקים בבעלות על בית תוכנה. אנחנו מספקים שירותי תוכנה טיילור מייד למלכ"רים, יזמים וסטארטאפים עם מטרות חברתיות וסביבתיות, מפתחים אפליקציות, מערכות ואתרים ונותנים שירותי אאוטסורסינג לכל דורש.

ההתמחות שלנו: בית תוכנה ועיצוב. מספקים שירותים הנוגעים לכל שלבי החיים של המוצר הטכנולוגי – אפיון, עיצוב ופיתוח. אנחנו מלווים יזמים ויזמיות בכל שלב ויודעים להתאים את המוצר האופטימלי לכל תקציב.

קצת עלינו: קמנו ב-2017 כהתאגדות קואפרטיבית של ארבעה אנשים. מאז אנחנו גדלים בהתמדה ומגדילים את מרחבי העשייה שלנו. אנחנו עובדים לסירוגין מהדודג'ו (ז'ראר בכר) ומההאב בספריית קטמון ואוהבים מאוד את העבודה שלנו.

אנחנו ממליצים על: אם אתם סטאראט אפ, קרן פילנתרופית או עמותה ירושלמית – בואו נדבר. אם אתם רוצים שירותי עיצוב ומיתוג – מקומכם איתנו.

קואפרטיב סופי | צילום עצמי

קואפרטיב סופי | צילום עצמי

לא יודעים עלינו ש: אנחנו קואפרטיב, כלומר כל העובדים מחזיקים בבעלות על החברה. המשמעות היא שמבנה הניהול שלנו שטוח ולא היררכי. אנחנו גם משתכרים באופן שווה ושומרים על איזון מושלם בין החיים הפרטיים לחיי העבודה. ועוד משהו, אנחנו גדלים כל הזמן ומחפשים עובדים-שותפים נוספים. מוזמנים תמיד לפנות אלינו במייל.

דבר טוב שקרה לנו בקורונה: כמו רוב תעשיית ההייטק בארץ, גם הפעילות שלנו גדלה משמעותית.

כדאי לכם להגיע כי: אנחנו מאמינים בשקיפות והגינות מול הלקוחות שלנו. למעשה, אנחנו רואים את עצמנו שותפים בפן הערכי לכל מוצר טכנולוגי שעובר תחת ידינו. אנחנו מעצבים מהנשמה ונותנים את כל כולנו כדי שהפרויקט שלכם יצליח.

מייל: [email protected]

לאתר קואפרטיב סופי 

פייסבוק קואפרטיב סופי

טוויטר קואפרטיב סופי


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר