פסטיבל אורגנטו בקפית (צילום: סטודיו דן לב)
פסטיבל אורגנטו בקפית (צילום: סטודיו דן לב)

יד ביד למען העסקים בירושלים, והפעם עם קפית

הפרויקט הייחודי והמשותף של כל העיר ועיריית ירושלים למען קידום העסקים בעיר. והפעם קפית - עם מערך משלוחים מקצועי ומאורגן לכל מי שמתגעגע למנות האהובות, וכמובן גם האורגנטו בתפריט

פורסם בתאריך: 17.1.21 14:33

שם העסק: קפית

תפריט ירושלמי-ישראלי 

מאחורי העסק: קפית הוקמה בשנת 1987 ע"י אירית ויוסי אלטרץ, עם השנים הצטרפו שותפים נוספים גילי עדיקה, גבי אלטרץ ורפי סופר – וקפית הפכה לרשת.

ההתמחות שלנו: היחס המשפחתי, השירות האישי והמקצועי, המנות הטעימות והאווירה החמה מהווים מוקד משיכה ללקוחות הרבים שנהנים לבלות בקפית ומרגישים בבית.

אורגנטו בטטה (צילום: סטודיו דן לב)

אורגנטו בטטה (צילום: סטודיו דן לב)

קצת עלינו: קפה-מסעדה חלבית וכשרה, מהמוסדות הקולינריים הוותיקים בירושלים. קפית החלה את דרכה בשנת 1987 כבית קפה שכונתי במושבה הגרמנית ובמהלך השנים נפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ. בסניפי קפית תפריט ירושלמי-ישראלי הכולל מנות ותיקות ואהובות דוגמת סלט ה״אורגנטו בטטה״ אשר הפכו ברבות השנים לקלאסיקות מקומיות.

אנחנו ממליצים על: מנת הדגל 'אורגנטו בטטה' וכן על הארוחה המשפחתית.

וגם על: פסטיבל המרקים המסורתי שיצא לדרך כמו בכל שנה בתחילת ינואר ויימשך עד סוף פברואר. בפסטיבל המרקים מוגש מגוון רחב של מרקים: ארטישוק, בטטה, בצל, ירקות, עדשים כתומות, עגבניות, ריבולטה טוסקנית ונזיד כפרי חריף.

קפית במושבה (צילום: אילן מור)

לא יודעים עלינו ש: יש לנו מערך משלוחים מקצועי, איכותי ומאורגן לתפארת, לטובת הלקוחות שמתגעגעים למנות האהובות של קפית. בנוסף, הוספנו מנות חדשות לתפריט: מעורב פטריות, בראנץ', שווארמה סלמון, שקשוקה בלחם, בורגרים טבעוניים.

דבר טוב שקרה לנו בקורונה: שמרנו על הקשר המשפחתי וההדוק עם הלקוחות בעזרת המשלוחים והטייק אווי וכהרגלנו הוספנו מנות חדשות לתפריט. שדרגנו את האתר וכעת ניתן להזמין באמצעותו משלוחים וטייק אווי בקישור  www.caffit.co.il.

סיוע עירוני שקיבלנו בתקופת הקורונה: צוות האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים היה קשוב וזמין לנו בימים לא פשוטים אלה, והציב כסאות ושולחנות במרחב הציבורי לטובת העסקים והלקוחות. יצוין במיוחד מנהל האגף אמיר חכימיאן, והממונה על אזור המושבה הגרמנית שחר אברהם.

מבצעים מיוחדים: הארוחה המשפחתית: פסטה לבחירה + סלט או אורגנטו + פיצה + פיש אנד צ'יפס ב-220 ₪. דיל שתי פיצות ב-99 ₪, ארוחת בורגר זוגית וארוחת בורגר משפחתית.

קפית - ארוחה משפחתית (צילום: סטודיו דן לב)

קפית – ארוחה משפחתית (צילום: סטודיו דן לב)

משלוחים: ניתן להזמין משלוחים באמצעות האתר שלנו בקישור www.caffit.co.il  וכן במספר הטלפון 02-5635284.

כדאי לכם להגיע כי: אתם מכירים את היחס האישי, השירות המוקפד, המנות הוותיקות האהובות ושתטעמו את המנות החדשות שלנו.

כתובת: רחוב עמק רפאים 36, ירושלים.

טלפון: 02-5635284

לאתר קפית

לפייסבוק קפית

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר