זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)
זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

טיפול הוליסטי לגוף ולנפש במקום אחד: "זוארץ רפואה מהטבע"

סובלים מבעיות כרוניות? עייפות יתר או תחושת סטרס? בעיות פוריות, או קשיי קשב וריכוז? הכירו את "זוארץ רפואה מהטבע" המקום החדש לבריאות שלכם: קליניקה ייחודיות המציעה פתרונות למגוון רחב של בעיות עבור נשים, גברים, ילדים וטף – בואו לטפל בעצמכם במגוון שיטות ייחודיות וקלאסיות ולקבל פתרונות שיעניקו לכם חיים חדשים

פורסם בתאריך: 26.5.20 11:47

מכירים זקן סיני חכם? במידה ולא – כדאי שתכירו את לילך ושאול זוארץ, מטפלים ברפואה סינית, צמחי מרפא וטיפול רגשי, והמייסדים של זוארץ רפואה מהטבע. שאול ולילך נפגשו במהלך הלימודים ומאז הם פועלים יחד בקליניקה קסומה על דרך בית לחם הירושלמית. הזוג זוארץ חברו יחד לחיים משותפים ועסק משותף למען מטרה אחת: שיפור איכות חייהם של מטופלים עם מגוון בעיות פיזיות או רגשיות.

שאול זוארץ (צילום: אלעד גולדברג)

שאול זוארץ (צילום: אלעד גולדברג)

לילך זוארץ (צילום: אלעד גולדברג)

לילך זוארץ (צילום: אלעד גולדברג)

איך הכרתם ומה הרקע הטיפולי שלכם?

"לפני עשרים שנה נכנסתי לעולם הטיפול. התחלתי את המקצוע כשוליה של מטפל ידוע וגם התמחתי בסין, ולמדתי שבע שנים את תחום הרפואה הסינית. את לילך הכרתי בשנות ה-2000 ומאז אנחנו יחד גם בעולם הטיפולי וגם בעולם הזוגי, משפחתי. המסע של הקליניקה שלנו התחיל בתל אביב, המשיך לקריית ארבע ועכשיו נטע שורשים עמוקים בירושלים" מספר לנו שאול זוארץ. "לילך סיימה ללמוד רפואה סינית כמה שנים אחריי והחיבור שלנו היה מיידי, גם על רקע הלימודים ועולם הרפואה הסינית וגם על הרקע האישי. כל אחד מאיתנו בחר להתמחות בתחום אחר וכך אנחנו מעניקים למטופלים שלנו אפשרויות רחבות תוך כדי התמקצעות והתמחות ספציפית לאותה הבעיה. לילך מטפלת ומתמחה בכל הנושא של פוריות ונשים, ילדים ותינוקות. היא נותנת מענה לכל הקשור לבעיות כרוניות, פוריות, טיפול אנטי אנג'יג, שימור פנים, קמטים והתאמת משחות ארומתרפיים הנותנות מענה לתחום של טיפולים חיצוניים לפנים החל מאקנה, כתמים, יובש ועד לשיפור מראה העור".

מהטיפול הקלאסי עד לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות: חליפה טיפולית לכל בעיה

"במהלך הטיפולים אנחנו משלבים גם טכנולוגיות מתקדמות. בכל חדר בקליניקה אפשר למצוא מזרוני Far Infrared  מזרוני קריסטלים בטכנולוגיית מיוחדת המבוססת על מחקרים של נאסא (סוכנות החלל האמריקאית) שמדמה את אנרגיית השמש, מזרימה את הדם, ומחדשת רקמות, המזרונים מתאימים מילדים ועד ספורטאים. בנוסף, ניתן להזמין טיפול ייחודי במיטת הקפסולה של OXYZEN שלמעשה תומכת בכמה היבטים. היא מטעינה את הגוף במשאבי אנרגיה טבעיים ומעניקה התחדשות, ריכוז ורגיעה. היא מטפלת בהזרמת חמצן ותמציות צמחי מרפא, דרך גלי אינפרא אדום ולייזר ועד תדרי קול- הקשבה למוסיקה בתדרים המעודדים רגיעה וריכוז משפרים את מערכת הזיכרון ותורמים לתפקוד מוחי טוב וממוקד יותר. מאידך גיסא, תוכלו גם למצוא אצלנו טיפולים שיעבדו על האספקט הרגשי שיעניקו פתרונות לבעיות של לחץ, חרדה, קשיי שינה, ועוד".

זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

עולם שלם של רפואה טבעית

"בנוסף לטיפולים הקלאסיים כמו דיקור סיני, טווינא, טיפולי מגע, תזונה מבריאה, ועוד. יש לנו המון מוצרים טבעיים שחלקם מיוצרים עבורנו וחלקם אנחנו מייצרים. מדובר בפורמולות סיניות שיוצרו עבורנו אחרי ניסיון קליני והתאמות רפואיות. ניתן למצוא משחות חיצוניות עם פטנט שלנו לטיפול בכאבים, בעיות עור, וורידים נפוחים, אקנה, הצמחת שיער ועוד. אנחנו למעשה מייצרים עבור הלקוחות שלנו "חליפה תרפויטית" על טהרת הרפואה הסינית הקלאסית, עם שילוב טכנולוגיות מתקדמות ושימוש במוצרים טבעיים. המטופלים שלנו מגיעים לטיפול משולב כשבסופו הם יוצאים לחיים בריאים יותר ורגועים יותר".

זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

באילו בעיות רפואיות אתם מטפלים?

"אנחנו מטפלים בבעיות קלאסיות שרפואה הסינית תומכת כמו: כאבי גב, אורטופדיה, דלקות מפרקים, פציעות פיזיות על כל רבדיה עד לקשיי נשימה, כל נושא המתח והחרדה, קשיי קשב וריכוז אצל ילדים ועד לטיפולים ריגשיים, בעיות פוריות אצל נשים ותמיכה במהלך ההיריון ואחריו. יש לנו מענה אפקטיבי ויעיל למגוון בעיות פיזיות ונפשיות כאחד. יחד עם זאת אנחנו לא מחליפים את הרפואה המערבית אנחנו מהווים טיפול תומך גם במחלות כרוניות כמו סרטן, בעיות לחץ דם, סכרת ועוד. כאשר מטרתנו היא טובת המטופל ושיפור חייו בכל הרבדים".

זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

זוארץ רפואה מהטבע (צילום: אלעד גולדברג)

מהי הייחודיות שלכם?

"המטופלים שלנו מקבלים שלושה מרחבים עיקריים: מקצועיות שלא מתפשרת, טיפול קליני פיזי ורגשי ואמינות טיפולית. מגיעים אלינו מקרים שבהם אנחנו אומרים למטופל שאנחנו לא המפתח לדלת שלו, אבל ברגע שאנחנו יודעים שאנחנו כן יכולים לתת את המענה, הוא יכול להיות בטוח בוודאות שהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר. הקליניקה שלנו מהווה כמרחב טיפולי עשיר, אנחנו מתאימים לכל מטופל מערך שלם של טיפולים שנועדו לשפר את איכות חייו. אנחנו עובדים בשילוב של כמה אספקטים ובעצם זה אנחנו מצליחים לשפר בעיות מגוונות וליצור חיים חדשים למאות מטופלים ילדים ומבוגרים כאחד".

 

לשיחה ייעוץ ואבחון ראשוני אתם מוזמנים להתקשר>>>

שאול זוארץ 052-6367805
לילך זוארץ 052-5604646
טלפון במרפאה 02-9960456

כתובת: דרך בית לחם 152 ירושלים (קומה 1)

מייל: [email protected]

אתר: http://zuaretz.co.il/index.aspx

פייסבוק: זוארץ רפואה מהטבע

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר