משה חוגג, עידן ורד (צילומים: רמי שלוש, ניר קידר)
משה חוגג, עידן ורד (צילומים: רמי שלוש, ניר קידר)

דעה | השריד האחרון לתארים: חוגג – תשאיר את ורד עד סוף הקריירה

בבית"ר אין כמעט שחקני בית ועידן ורד הוא אחד הבכירים האחרונים שעוד נותרו במועדון והסמל הגדול ביותר שיש לבית"ר כיום. נכון שהיכולת פחות מלהיבה, אבל יש דברים חשובים יותר מגול או בישול

פורסם בתאריך: 21.4.21 18:07

לפני כחודש וחצי הזכיר בעלי בית"ר, משה חוגג, את עידן ורד לפני משחק הגביע מול מ.ס אשדוד ו"הדליק" אותו. ורד רץ כמו משוגע וירד לגליצ'ים כמו אחרון שחקני ההגנה, וזה הספיק לבישול השער של ירדן שועה, אבל בית"ר הפסידה והודחה בסופו של דבר. הוא לא עשה את זה כדי להרשים מישהו, זה בא לו טבעי והוא נלחם למען הקבוצה אותה הוא כל כך אוהב. על באמת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בימים אלה שאלת המשך דרכו של ורד נמצאת על הפרק כאשר הוא מסיים חוזה בתום העונה ומשה חוגג והצוות המקצועי שימונה יצטרכו להכריע את עתידו. מבחינתי העניין סגור, חתום ונעול – ורד חייב לקבל חוזה עד סוף הקריירה.

ורד חי ונושם את בית"ר והפך לשחקן המזוהה ביותר עם המועדון הצהוב שחור – מישהו שהאוהדים מזדהים איתו וצריכים מאוד.

הוא לוקח ללב כל הפסד, מבין ומרגיש את הקהל ברגעי משבר, אחד כזה שלא מתבייש להגיד את אשר על ליבו ואף לבקר את חבריו כשצריך, אך עושה זאת מתוך רצון עז להצליח מתוך כאב  אמיתי ולא כביקורת על מנת לשלוט ולהעצים את עצמו. כזה שחקן הייתי רוצה בחדר ההלבשה.

מנגד, צריך לומר את האמת – עידן ורד כבר לא בשיא שלו. הוא לא כובש מספיק שערים, הוא לא מספק מספרים בבישולים. רק שני שערי ליגה ועוד אחד בגביע הטוטו וארבעה בישולים במדד הסטטיסטיקה ב-2051 דקות. זה אומנם לא מספיק, אבל זה לא הסיפור לגביו: מספר 8 מעורב חברתית בחדר ההלבשה ועל המגרש, ועושה דברים שהם מעבר לרק בישול או שער. הוא נלחם, רץ ועובר בין תפקידים מבלי להיות "פרימדונה", אלא משמש דוגמא לשאר השחקנים בכך שלא מחמיץ פנים או מתלונן גם כשמבקשים ממנו תפקידים יותר אחוריים.

השנה האחרונה בבית"ר היתה כאמור מאכזבת ברמה האישית וכמובן קבוצתית, ככל הנראה השנה הקשה ביותר עבורו. יאמר לזכותו שהוא לא האשם היחידי, כי מסביבו יש יותר מדי שחקנים שאומנם עם יכולות אישית גבוהה, אך דואגים בעיקר למספרים שלהם ופחות חושבים קבוצתי ועל המועדון.

הקפטן זקוק לידו לשחקנים לא אנוכיים, כאלה שמגלים אכפתיות ומשחקים עבור בית"ר ולא עבור עצמם, כי זה משפיע על היכולת שלו מאוד. ורד הוא לא המנהיג הראשי בחדר ההלבשה. אומנם הוא היה מאוד מקובל ופופולארי על חבריו, אך תמיד היו שחקנים כדוגמת איינבינדר או שכטר שהיו מנהיגים מובילים לצד ורד וכך הפחיתו את הלחץ ממנו. כיום, ורד נותר בודד במערכה והוא זה שאמור להסביר ולייצג את השחקנים מול כלי התקשורת כשהקבוצה בנפילה חופשית, מה שהוסיף על כתפיו לחץ נוסף ולא עזר.

הוא אולי הקפטן, אבל זה מרגיש לי שאין לו את העזרה הדרושה בסגל השחקנים, כי גם הוא, כמו שחקנים רבים, זקוק לשקט כדי להוציא מעצמו יותר.

ורד הוא השורד היחיד מהתואר המשמעותי האחרון של בית"ר ולאור עזיבתם של מספר שחקני בית ומפתח בשנים האחרונות, חוגג חייב להשאיר אותו, כי זה הרבה מעבר לכדורגל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר