אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | יותר כדורגל פחות פוליטיקה

הפועל ירושלים עברה שנה נהדרת על המגרש, אבל במקביל היו דברים אחרים שהעיבו, אחד מהם זה פרשת "ינאל ג'אברין", כשהאחרון הוא בעל תפקיד במועדון והיה חייב להתבטא פחות בנושאים נפיצים

פורסם בתאריך: 31.5.23 18:20

וואו, איזו שנה עברנו. העונה המוצלחת של הפועל ירושלים ב-50 השנים האחרונות. פתיחה מדהימה עם ניצחונות הרואיים, שמעל כולם, כמובן, הניצחון בדרבי. סיום עונה בנצחון מול מכבי ת"א בבלומפילד, העפלה לפלייאוף העליון והמקום הרביעי המכובד. וואו.
גם בגזרת הקהל היתה הצלחה, עם עליה במספר הצופים, וזאת בעקבות ההצלחות עם משחק כדורגל מהנה ובוודאי לעומת העונה הקודמת. ראינו הצלחה בפעילות של העמותה – בליגת השכונות, שבה ילדים וילדות הראו שיש מקום לכל אחד ואחת בספורט, וכמובן הקבוצות המשולבות שהשתתפו בטורנירים בארץ ואף הגיעו להישגים, בנוסף להישג הראשון במעלה להראות שכולם שווים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

דא עקא, שהיו דברים אשר העיבו על ההישגים שבהם חייבים שיפור. לצערנו היו מקרי אלימות וחילוקי דעות אשר גרמו לפירוד בקהל, פירוד שניסינו בכל כוחנו למנוע, אבל כאשר לא היתה ברירה הורחקו מספר אוהדים על מנת להשיב השקט ליציע. הפועל ירושלים שייכת לכולם ללא הבדל. יהודים ושאינם יהודים, אנשי ימין ואנשי שמאל, להטבי"ם ועוד. ראוי לומר זאת שוב ושוב – הספורט הוא מקום לכולם ללא תנאי. כמו כן, כל אחד יכול להחזיק בדעותיו יהיו אשר יהיו, חופש ביטוי הוא דבר חשוב מאין כמוהו, בפרט בימינו.
כאשר דיברנו בתחילת העונה על מטרות, אחד מהסעיפים המרכזיים היו הדרך שבה נעלה את מספר האוהדים. והנה באמת זכינו שבזכות הצלחת הקבוצה בליגה נוספו עוד כמה מאות אוהדים, אבל לצערנו היו גם כמה מאות שנגרעו ממספר סיבות. הרבה דובר בעניין הכריזה בערבית, מצד אחד להראות שאנחנו כמועדון מקבלים בשמחה אצלנו את המגזר הערבי (למרות שבמגרש של בני ריינה שהיא קבוצה ערבית הכרוז כורז בעברית בלבד) ומצד שני גורם למחלוקת ביציע על היותנו שונים מכל הקבוצות בארץ.
בנוסף, השבוע דיבר בהפגנה פוליטית יו"ר האסיפה, ינאל ג'אברין כאדם פרטי שאינו מייצג את הקבוצה, אבל כבר נאמר במקום אחר "היה חכם ולא צודק". אם אחי ינאל היה אוהד מן המניין ללא תפקיד רשמי שמייצג את המועדון זאת זכותו החופשית להתבטא, אבל כאשר הוא מחזיק בתפקיד של יו"ר האסיפה, דבר זה יכול לפגוע במועדון ובחלק מאוהדיו אשר מורכב מכל הפסיפס של החברה הישראלית. לכן, כאשר אחי אהובי ינאל הגיש את התפטרותו השבוע, הבנתי שאהבתו להפועל ירושלים גדולה יותר מאלה שמחו נגדו. כולי תקווה שכולנו נעסוק יותר בספורט ופחות בפוליטיקה שגורמת למחלוקת ולפירוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר