יוסי אבוקסיס, טרזי תומא (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, טרזי תומא (צילומים: אורן בן חקון)

דעה| למרות הכל – סומך על אבוקסיס

נכון לעכשיו בית"ר נראית רחוקה מלהיות מוכנה לקראת פתיחת העונה, כשהיא עוברת עוד קיץ לא רגוע. למרות זאת, אני סומך לחלוטין על יוסי אבוקסיס שכלפי חוץ משדר הרבה פאסון

פורסם בתאריך: 29.6.23 22:25

בעוד כשלושה שבועות, אחרי עוד קיץ לא שקט (כי אי אפשר אחרת), תפתח בית״ר את העונה עם משחק אלוף האלופים נגד מכבי חיפה בסמי עופר. האם בית״ר תגיע למשחק הזה מוכנה? נכון לעכשיו התשובה היא שלא. והאם במשחק שיגיע חמישה ימים לאחר מכן נגד פאוק סלוניקי בית״ר תהיה כבר בכושר משחק סביר (יחסית לשלב הזה של העונה)? אין ספק שלאוהדים יש הרבה סיבות לדאגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

ובכל זאת, כהרגלו – יוסי אבוקסיס שומר על פרופיל תקשורתי נמוך. אנחנו לא שומעים אותו מתלונן על ההכנה הלקויה, הוא לא מכין תירוצים, אבל בפנים הוא בטח מתפוצץ מלחץ ועצבים, בכל זאת, עונה שנייה ברציפות שהוא לא זוכה להכין את הקבוצה כמו שצריך לפתיחת העונה. ואיזו פתיחה מחכה לבית״ר. מכבי חיפה ופאוק סלוניקי יגיעו במלוא העוצמה, רעבות לעונה החדשה, ובית״ר תצטרך להיות שם. אחרת, היא תחטוף סטירה קשה שתקשה עליה מאוד בפתיחת העונה שתבוא עלינו לטובה.
כושר משחק זה דבר שנבנה, אבל השאלה היא גם באיזה מצב יחזרו הזרים והישראליים מהפגרה. הפתרונות למאמן הכושר החדש קובי אדרי, שזו גם ההזדמנות לאחל לו בהצלחה בתפקיד המורכב – לאסוף את השברים ולהכין את השחקנים (שחלקם עשו הכל כדי לא לפתוח פה את העונה) ליחידה לוחמת אחת.
בית״ר עדיין צריכה להתחזק במספר עמדות. שאלת המשולש – שועה, אספרייה וניקולסקו עדיין פתוחה, והשינויים שיקרו בבית״ר תלויים גם במעבר שיהיה או שלא, למכבי, לקולומביה או לאירופה. השבוע שמענו שגם תומא מתנדנד, וזה מפחיד באמת. אם יש שחקן שמסמל את הרנסנס של בית״ר מודל 22/23, זה טרזי תומא. בית״ר צריכה להנחית בלם ברמה (המועדף עליי זה ג'ונתן סיסה מהפועל חדרה), וקשר שיכניס עוד עוצמה ויצירתיות ליד תומא, ולעשות הכל כדי להשאיר את השלד ההתקפי.
אני מאמין שלמרות הקושי הגדול, אבוקסיס והצוות שלידו יידעו להכין את בית״ר בצורה הטובה ביותר. הקושי הוא גם מנטלי. להכניס מוטיבציה מחודשת בשחקנים שלא רצו להיות פה זה קשה שבעתיים. זה מאתגר – אבל אבוקסיס כבר הוכיח שאם יש מישהו שמתאים למשימות שכאלה, זה הוא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר