(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

זקוקים לתספורת? לתסרוקת? קבלו את הספרים שישדרגו לכם את ההופעה

טיפול בשיער חייב להיות בידיים הכי מקצועיות. קבלו את הספרים שהלקוחות מפרגנים להם שוב ושוב בזכות הידע והמקצועיות בתחום הכימיה ופתרון בעיות לשיער

פורסם בתאריך: 1.5.19 13:03

מוטי מספרה – בבעלות מוטי חסון

מוטי מספרה (צילומים: באדיבות מוטי מספרה)

"השיער הוא הכתר שלנו" אומר מוטי חסון, הבעלים של מוטי מספרה, שאהב לגזור ולספר מאז שהוא זוכר את עצמו. "אני אוהב את העבודה שלי. כבר בגיל 14 החזקתי מספריים ביד ועסקתי בתחום כהובי לכל דבר, לא חשבתי שזו תהיה הדרך שלי לחיים", מספר מוטי, "חברים לכיתה, שכנים או בני משפחה אהבו את התספורות שלי, כך שאת 'הסטאז' עשיתי עליהם בהתנדבות כמובן. היו לי הכישרון והביטחון להחזיק מספריים, לספר וגם לקבל מחמאות. כך ידעתי שאני עושה את זה נכון".

לאחר שהשתחרר מהצבא כלוחם כבר היה ברור שזו הדרך שלו. הוא יצא להשתלמויות בארץ ובחו"ל אצל כל השמות הגדולים: וידאל ששון, טוני וגיא ועוד. עד היום מקפיד מוטי להגיע לכנסים בישראל בהשתתפות מיטב מעצבי השיער בעולם, לקבל השראה וידע על תסרוקות ותספורות חדשניות, להכיר מקרוב את כל נושא בריאות השיער ולהתעדכן בטרנדים ובכל דבר חדש בתחום. הוא מתמחה בכימיה לשיער: צבע לשיער, שטיפה, גוונים, פתיחת תלתלים. וכמובן החלקה יפנית, החלקה משקמת והחלקה צרפתית.

ההתלהבות והאהבה למקצוע ניכרים בדבריו. הוא נולד וגדל בשכונת גילה כבן למשפחה מתושביה הראשונים של השכונה, לכן המקום הטבעי עבורו לפתיחת העסק היה בשכונת גילה. מאז 1993 המספרה שלו משרתת את תושבי השכונה לצד לקוחות מכל רחבי העיר ואף מחוצה לה. "יש לי לקוחות מהמרכז ומהשפלה לצד לקוחות מירושלים כולה. נשים וגברים שהתגוררו בגילה ועברו לשכונה אחרת ממשיכים להגיע אלי לתספורות ותסרוקות. נשים במיוחד לא מחליפות ספר", הוא אומר, "וזאת מהסיבה הפשוטה, אני יודע להקשיב לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלי. אם באה אלי לקוחה עם בעיה אני מנסה למצוא פתרון יצירתי. יש מקרים שמותר וצריך להגיד לא ללקוחה, במידה שהטיפול שהיא מבקשת לא יתאים לשיער שלה או יגרום לה נזק. איכות ללא פשרות זה לא סתם סלוגן אצלי במספרה, זה מוטו שמיושם יום יום", הוא מציין.
מספיק להציץ בדף הפייסבוק של 'מוטי מספרה – ירושלים גילה' ולהתפעל מ'היצירות', התסרוקות, התספורות, הצבעים, לקרוא את המחמאות שמרעיפים עליו הלקוחות ולהבין שזו לא עוד מספרה בנוף הירושלמי. היא מקום מיוחד.

כתובת: צביה ויצחק 800, המרכז המסחרי גילה
טל' להזמנות: 02-6454321

לאתר מוטי מספרה

לפייסבוק מוטי מספרה

לאינסטגרם מוטי מספרה


דפנה מספרה – בבעלות דפנה קוריש

דפנה מספרה (צילומים: דפנה קוריש)

לצד לימודי שרטוט ואדריכלות בניין, דפנה קוריש אהבה לצפות בעבודת ספרים וספריות כתחביב מהנה ומרגש. בצבא שימשה בתפקיד שרטטת ושום דבר לא הכין אותה לשינוי שתעשה בהמשך. אבל כשהשתחררה החליטה להגשים את ההובי שהפך למקצוע. מילת המפתח שמלווה את העבודה שלה היא "אהבה", הרבה אהבה למקצוע, על אף הקשיים הנלווים לניהול עסק עצמאי.

"תחום עיצוב השיער שנכבש ברובו על ידי גברים הוא עבודה לא פשוטה", מספרת דפנה קוריש, "אני בתחום למעלה מ-25 שנה ורק בארבע השנים האחרונות החלטתי לפתוח מקום משלי. ילדי גדלו והבנתי שמיציתי להיות שכירה". היא הפשילה שרוולים וניגשה במרץ לקבל הכרה מקצועית, אם זה בהשתלמויות וקורסים, התעדכנות שוטפת בטרנדים הבינלאומיים, וכמובן בעבודה עצמה. במשך 20 שנה היא הועסקה במספרות שונות בעיר, שם צברה ותק וקהל לקוחות גדול ומעריך. כשיצאה לדרך עצמאית, מגוון לקוחות גדול הלך אחריה בנאמנות. היא הכירה את סוג השיער שלהן, את הצבע המועדף עליהן והתספורות שאהבו, כך שהן פרגנו באהבה ונהנות כיום ממספרה שבבעלותה.

"התלבטתי לא מעט", היא מתוודה, "הילדים גדלו והנסיבות הובילו אותי לחשוב על פתיחת מספרה משלי. ידעתי שיש לי לקוחות נאמנים שילכו איתי וקיוויתי למשוך לקוחות נוספים במקום החדש, וכך אכן היה. אני נהנית לקום בבוקר ולהגיע למספרה שהיא שלי, לפנק את הלקוחות שמפגינים אהבה חזרה. את האהבה הזו אפשר לראות בסיפור מיוחד על אחת הלקוחות שעשתה רילוקיישן לארצות הברית, ובכל פעם שביקרה בישראל היא לא מוותרת ומגיעה עד דפנה שתעניק לה את הטיפול בשיער. הכינוי של דפנה הוא SOS – הנובע מהיכולת לפתור בעיות, כמו תיקוני צבע ותספורת, גם אם בוצעו במספרות אחרות, העיקר שהלקוחה תצא שבעת רצון ושמחה, וזאת באופן המהיר והמקצועי ביותר. דפנה מקפידה להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום בעולם ולהיות אטרקטיבית מכל הבחינות. שירות טוב ואמין חשוב לה במיוחד, לצד ותק וניסיון רב שהם הערך המוסף.
את עיצוב השיער במספרה משלימה קוסמטיקאית במקום, שמעניקה טאץ' סופי ללקוחות המעוניינות בכך.
הלב הרחב של דפנה מגיע גם אל לקוחות מבוגרות מאוד שאין באפשרותן לצאת מהבית והיא דואגת להגיע אליהן ולספר אותן בבית, בנוסף, בימי שני היא מגיעה לגן תקשורת לילדים עם לקויות למידה ומספרת את הילדים בשעה מיוחדת שקטה, ומתאימה עצמה לכל ילד וילד. היא מסכמת: "זה הנשמה ואני נהנית מכל רגע".
כתובת: רחוב הארזים 13
טל: 02-5717133
לפייסבוק דפנה מספרה


מספרת רוברט – בבעלות רוברט סקאפי

מספרת רוברט (צילומים: באדיבות מספרת רוברט)

מספרת רוברט (צילומים: באדיבות מספרת רוברט)מספרת רוברט (צילומים: באדיבות מספרת רוברט)מהמספרה הקטנה שלו צמחו ועלו הרבה מאוד מעצבי שיער שנחשבים היום מובילים. לאורך השנים המספרה היתה אי של דו קיום בבית צפפא ואחר כך בשכונת פת, וקהל לקוחות גדול הולך איתו בנאמנות רבה. מדובר כמובן ברוברט הספר, מותג שפועל בעיר כבר יותר מ-30 שנה.

רוברט סקאפי בן ה-47 התחיל את הקריירה שלו בגיל 17 במספרה קטנה בשכונת אוהל משה קרוב לשוק מחנה יהודה. כמו כולם גם הוא התחיל בחפיפות אבל משם נסקה הקריירה שלו וכיום הוא אחד הפופולריים בעיר. את העסק הראשון הקים בשכונת בית צפאפא על גבול תלפיות, שם הוא מתגורר, ולפני כ-20 שנה פתח מספרה גדולה יותר בשכונת פת. כמות הלקוחות שהלכה והתרחבה דרשה מעבר למקום רחב יותר שיוכל לקבל את מגוון הלקוחות המגיעים למספרה. הוא מתגאה ברשימת לקוחות שמונה את בני כל המגזרים ובמגוון גילאים גדול, מגיל 15 ועד 85, שמגיעים מכל רחבי הארץ: חיפה, ראשל"צ, תל אביב, מבשרת, מודיעין ועוד.
על העבודה בתחום הוא מספר: "אני מתמיד להשתלם בחו"ל בכל בחידושים המובילים כיום בעולם בענף מעצבי השיער. במקביל אני משתתף בתצוגות אופנה ובתערוכות גדולות בבתי מלון ברחבי הארץ, וגם מדריך ארצי בבתי ספר לספרות. כך שהתחום מקיף ורחב, מה שמביא עניין ואתגר למקצוע ואני נהנה".
במספרת רוברט מעניקים יחס אישי וחם, והלקוחות יוצאות זוהרות לאחר הטיפול של רוברט שמותאם אישית ללוק הכללי של כל אחת ואחת: תספורות אופנתיות, החלקות מסוגים שונים, צבעים שיותאמו אישית למראה הכללי, גוונים, אומברה, תוספות שיער איכותיות ועוד.

מעבר לעבודתו כספר וכמעצב שיער מקפיד רוברט להתנדב בבת אריאל – עמותה התומכת בילדות במצוקה, והמספרה מלאה בתעודות הערכה שהוא מקבל על עבודתו ההתנדבותית. ויש לו סיפור מרגש: "לפני כמה שנים סעדתי עם הבת שלי ארוחת צהריים וכשביקשנו את החשבון נאמר לנו שזה על חשבון הבית. הסתבר שבעלת המסעדה היתה אחת הבנות ממשפחת מצוקה שעיצבתי לה את השיער בהתנדבות בערב בת המצווה שלה".
הוא רואה עצמו כגשר לשלום בין יהודים לערבים ולכן הוא עובד בעיר מאז ומתמיד למרות העליות והמורדות, האינתיפאדות והפיגועים ויש לו מסר חשוב: "אצלי במספרה אין פוליטיקה, רק אהבת האדם. חשוב לי שנחיה אחד לצד השני בכבוד הדדי".
כתובת: ברל לוקר 23, שכונת פת
טל: 02-6792756
פייסבוק – Robert skafi
אינסטגרם – robertskafi


Rami Hair – בבעלות רמי גדייב

Rami Hair (צילומים: אורן בן חקון)

רמי גדייב, הבעלים של מספרתRami Hair , ממשיך שושלת משפחתית של ספרים. עוד בהיותו ילד בברית-המועצות נהג להתלוות לסבו שהיה ספר וכך, מצפייה בסבא, למד להכיר את רזי המקצוע. הוא עלה לארץ, התגייס לצבא, ולאחר שהתשחרר היה לו ברור שספרות ועיצוב שיער הם העתיד והגאווה שלו.

את הקריירה המקצועית שלו החל בהתמחות בכמה מספרות ברחבי ירושלים כחופף וצובע כשעם הזמן הפגין כישרון, ידע ורצון עז להמשיך ולהתקדם. במקביל יצא להשתלמויות אצל מישל מרסיה ווידאל ששון בלונדון, שם התמקצע בטכניקות מיוחדות, ועד היום מקפיד גדייב לצאת להשתלמויות בחו"ל ולהתעדכן בכל הטרנדים המובילים בתחום ברחבי העולם.
"זה תחום מאוד דינמי ויש בו דרישה לחידושים, חייבים להתרענן. לקוחות יודעות מה הן רוצות ואיך הן רוצות להיראות. במיוחד לאור העובדה שאנחנו רואים הרבה סרטוני יוטיוב ואינסטגרם הקשורים לביוטי. ה'יצירות' שלי חייבות להיות מעודכנות ועכשוויות. מעבר לעובדה שאני אוהב להעניק יחס אישי ושירות מעולה, אני חייב כל הזמן לשפר את היכולות שלי", הוא אומר.

לפני כחמש שנים לאחר שהכיר מקרוב את עולם הספרות, החליט גדייב שהגיע הזמן לעסק משלו. "סוף סוף מקום משלי שבו אוכל לקבל את הלקוחות שאספתי במהלך השנים", מחייך גדייב, "יש לי לקוחות ותיקים שמכירים אותי עוד מהיותי חופף. הם נותנים בי אמון ומקבלים את השירות הכי טוב שאפשר". אם אתן בעלות שיער מתולתל, זה מקום עבורכן, כי רמי מתמחה בתלתלים, ותחת ידיו המקצועיו גם התלתלים הסוררים ביותר ייראו מיליון דולר. לאורך השנים רמי למד והתמחה גם בהחלקות, כימיה של צבעים, תוספות שיער, גוונים ועוד, והכל תוך הקפדה דקדקנית על בריאות השיער. המוטו של רמי הוא למנוע בעיות על-ידי שמירת שיער בריא, כך שייראה טוב וזוהר.

בין התספורות לעיצובים מוצא רמי זמן גם להתנדב בשביל הנשמה. "בימי שני יש לי זמן פנוי ואני משתדל להעניק מעצמי לקהילה. אני מתנדב בבית מלבב עם קשישים שאני מגיע לסדר להם את השיער, שירגישו טוב. כשאני רואה את החיוך ושביעות הרצון על הפנים של הקשישים לאחר התספורת. זה הדלק שלי".
כתובת: יפו 145, ירושלים
טלפון: 02-5670804
פייסבוק – Rami Hair

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר