הדסה הר הצופים (צילום: אבי חיון)
הדסה הר הצופים (צילום: אבי חיון)

הטרגדיה בהדסה הר הצופים: בת 43 נפטרה שבועיים לאחר ניתוח לקיצור הקיבה

בהדסה מוסרים כי המטופלת - בת 43 שסבלה מהשמנת יתר קיצונית וממחלות רקע מורכבות, שעברה ניתוח בריאטרי (קיצור קיבה) לפני כשבועיים, נפטרה אתמול

פורסם בתאריך: 11.2.20 16:51

הטרגדיה בהדסה הר הצופים: אישה בת 43, שעברה ניתוח לקיצור קיבה לפני כשבועיים נפטרה אתמול, שני. בהדסה מציינים כי מדובר במטופלת שסבלה מהשמנת יתר קיצונית והיו לה מחלות רקע מורכבות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כשבוע לאחר הניתוח הבריאטרי שהיא עברה נוצר דלף באזור שבין הקיבה לבין המעי הדק – בהדסה מספרים כי הדלף תוקן אך האישה לא התאוששה ומצבה החל להדרדר. היא אושפזה בטיפול נמרץ למשך כשבוע. כאמור, היום היא נפטרה.

מהדסה נמסר: "חולה שעברה ניתוח בריאטרי נפטרה שבועיים לאחר הניתוח. האישה בת ה-43 מירושלים סבלה מהשמנת יתר קיצונית ומחלות רקע מורכבות. היא נותחה בינואר בהצלחה על ידי צוות מומחים בניתוחים בריאטריים, ומספר ימים לאחר הניתוח נאלצו הרופאים לנתחה שוב, בשל דלף באיזור ההשקה שבין הקיבה למעי הדק.  למרות שהדלף תוקן, האישה לא התאוששה ולאחר שטופלה במשך שבוע ביחידה לטיפול נמרץ, ולמרות מאמציהם הכבירים של אנשי הצוות, נאלצו לקבוע את מותה".

עוד מוסיפים בהדסה כי "יודגש כי בהדסה הר הצופים מבוצעים מדיי שנה מאות ניתוחים בריאטריים, על ידי צוות מומחים ועם אחוז סיבוכים מן הנמוכים בארץ. הודעה נמסרה למשרד הבריאות
וצוות הדסה מלווה את המשפחה בשעתה הקשה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סנדלרים אמא שלי עברה ניתוח דומה וגם נהיה אצלה דליפה מסיבות לא ברורות כמובן שאמרו לה שזה לא אשמתם אבל בנס היא ניצלה כי העברנו אותה לטיפול בהדסה עין כרם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר