בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

"תכף אני גומרת אותך": המשולש הרומנטי שהוביל לניסיון הרצח בעין כרם

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אישה שניסתה לרצוח את תושבת עין כרם - אשתו של הגבר שעימו היא ניהלה רומן

פורסם בתאריך: 9.2.20 12:23

המשולש הרומנטי הסתיים בניסיון רצח: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר, ראשון, לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד אישה בגין ניסיון רצח של תושבת עין כרם – אשתו של הגבר עימו היא ניהלה רומן.

לפי כתב האישום האישה היתה נשואה במשך שנים לגבר עמו היא התגוררה בעין כרם. בשנת 2018 הזוג התגרש, אולם המשיכו להתגורר יחד בבית בעין כרם. בין הנאשמת לבין הגבר היה קשר רומנטי מתמשך. בכתב האישום מתואר כי הנאשמת החליטה לרצוח את אשתו של הגבר עימו היא ניהלה יחסים, כדי להביא לכך שהוא יחיה עמה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה עזרא-רחמני, מצוין כי ביום 23.1.20 ניסתה האישה לרצוח את תושבת עין כרם בדקירות סכין מרובות בפלג גופה העליון ובצווארה. מעשיה של הנאשמת נפסקו רק בשל התערבותו של אדם אחר, שנחלץ לעזרת התושבת.

הנאשמת הגיעה לביתה של תושבת עין כרם כשהיא חובשת פאה לראשה, וכן הצטיידה מראש בשק דואר וברשימת חבילות, "על מנת ליצור מצג שווא בפני המתלוננת כאילו הגיעה לביתה לצורך מסירת חבילה. כמו כן, הצטיידה מראש בחפץ חד שהסתירה בכיס מעילהּ", כך נטען בכתב האישום.

בכתב האישום נכתב כי הנאשמת תצפתה על הבית בעין כרם, והמתינה שהגבר יעזוב את הבית. בסביבות השעה 18:15, אחרי שהגבר נסע מהבית ניגשה הנאשמת לבית התושבת וטענה בכזב בפני האישה שהיא הגיעה למסור לה חבילה שהגיעה בדואר. התושבת פתחה את דלת הבית והנאשמת דקרה אותה, כפי שמתואר בכתב האישום, בכתפה. בתגובה, התושבת הסתובבה לנאשמת ודחפה אותה. "עכשיו אני הורגת אותך", כך צעקה לעברה הנאשמת, ובתגובה התושבת ניסתה לברוח לבית סמוך.

בהמשך מתואר בכתב האישום שהנאשמת התיישבה על גבה של התושבת, בעוד היא צועקת "הצילו" שוב ושוב, ודקרה אותה פעמים רבות בפלג גופה העליון ובצווארה, במטרה לגרום למותה. "אף אחד לא יעזור לך; אף אחד לא ישמע אותך; עכשיו אני הורגת אותך; אל תצרחי, עוד שנייה את מתה; אני הורגת אותך היום; את לא יוצאת מפה היום חיה; היום את מתה ואף אחד לא יציל אותך; חבל לנסות תכף אני גומרת אותך עוד רגע את מתה"", .

שכנהּ של התושבת, ששמע את קריאותיה לעזרה, יצא מביתו, ואחרי שהבחין במתרחש משך את הנאשמת והרים אותה מגבה של התושבת. בשלב זה הנאשמת נמלטה מהמקום.

בכתב האישום מצוין כי הנאשמת נסעה ברכבה לביתה ושם פשטה את בגדיה, שהיו מגואלים בדם והכניסה אותם למכונת הכביסה. לאחר שהתקלחה והחליפה את בגדיה היא דיווחה בכזב כי רכבה נגנבה. לאחר מכן היא נסעה ברכבה למערת הנטיפים והשאירה שם את הרכב.

האישה נאשמת בגין ניסיון רצח, שיבוש מהלכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות והיא עצורה עד תום ההליכים נגדה.




 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וזה שווה את כל זה בשביל גבר? גם עכשיו הוא יסתובב ממנה שהיא יכולה להיות כל כך אכזרית. גם היא תגרום לו להרגיש יותר צער ורגש לגרושתו. וגם תחטוף הרבה שנים בכלא, וקארמה עוד יותר תחזור אליה. ואם היתה מצליחה לרצוח ה' היה דואג להעניש אותה בחומרה. פשוט פסיכית ואיזה לב יש לה לחשוב לרצוח בן אדם מה חסר גברים בעולם! לכי לטיפול משוגעת מגיעה לה.

  2. סיגל

    בחורה מרושעת
    גם שוכבת עם בעלה תקופה ארוכה
    איזה מין מחדל זה ואיזה גבר זה
    שיכול להיות מניע משותף של שניהם לחסל את האישה
    נישמע תסריט אימה לא הבנתי למה הכותרת תיכף אני גומרת אותך ולא רוצחת אותך ??? למה לעדן את הזוועה ????
    בחורה מפחידה ואלימה בטח תצא על תנאי במערכת המישפט בישראל .בארהב יש מישפט צדק היו מחסלים אותה באופן מיידי עונש מוות .מסכנה האישה שניצלה בנס .כשאין לה יכולת לזוז .זו רוצחת שעקבה והמתינה למה לא חקרו את בעלה אם לא קשור למקרה ??? איך גבר כזה שוכב עם רוצחת ???? בגלל חולת מין בגלל סקס לאן הגענו ממש מסוכן ומפחיד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר