אביתר אזרזר ז"ל, הזירה שבה הוא נמצא (צילומים: נתנאל אזרזר, דוברות המשטרה)
אביתר אזרזר ז"ל, הזירה שבה הוא נמצא (צילומים: נתנאל אזרזר, דוברות המשטרה)

רצח אביתר אזרזר ז"ל: התעלומה שממשיכה להכאיב

בצל צו איסור הפרסום על פרטי החקירה: חבריו הקרובים משכונת רמות תוהים כיצד אביתר אזרזר ז"ל, 19, נמצא לפני למעלה מחודש ירוי בבור ברמת השרון; אחיו ספד לו באינסטגרם: "צר לי עליך אחי היקר. משאיר לבורא עולם לנקום את נקמת דמך השפוך"

פורסם בתאריך: 30.1.20 19:43

למעלה מחודש חלף מאז שנמצאה גופתו של אביתר אזרזר ז"ל, בן ה–19, הצעיר משכונת רמות בבור ברמת השרון. עד כה משפחתו וחבריו ההמומים לא יודעים כיצד ומי רצח אותו באכזריות והשליך אותו לבור. הרצח של אזרזר ז"ל, ככל הנראה על רקע פלילי, הותיר סימני שאלה גדולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מספר חברו הקרוב כי בשנה האחרונה הוא הרגיש שאזרזר מסתיר ממנו דברים: "ידעתי שהוא מסתיר ממני משהו חשוב. כששאלתי אותו הוא אמר לי 'אחי, הכל טוב. אל תדאג, עוד חצי שנה ניסע ביחד לחופשה ואספר לך הכל'. לא הספקנו לנסוע". החבר מוסיף ומציין כי "מיד שאמרו לי שהוא נעדר למעלה משבוע וחצי הבנתי שהוא הסתבך".

במסגרת החקירה, שמתנהלת תחת צו איסור פרסום ביחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת מרחב ירקון בתל אביב, נחקרו ותושאלו במהלך החודש האחרון שורה של אנשים.

כזכור, גורם בכיר במשטרת מרחב ירקון תיאר לפני כחודש בשיחה עם "כל העיר": "פתחנו בחקירה אינטנסיבית במטרה לאסוף את מלוא הראיות ולהתחקות אחרי השתלשלות האירועים, ולראות מה יכול להיות המניע של הרצח. מושקעים הרבה מאוד מאמצים מגוונים, גלויים וסמויים במטרה לפענח את הרצח הנוראי הזה. החקירה מורכבת, ואנחנו בהחלט משקיעים את מיטב הכוחות שלנו, ומיטב האמצעים על מנת להביא לדין את מי שאחראים לרצח הזה".

אזרזר ז"ל נרצח לפי החשד ביריות והושלך לבור ברמת השרון. כפי שפורסם ב"כל העיר", במהלך החיפושים ערכו מתנדבים סריקות בין השאר ביער רמות ובשטחים פתוחים נוספים הסמוכים לשכונה בהשתתפות הוריו ומשפחתו. כמו כן, יחידת יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) ערכה סריקות אחריו ברמת גן ובגבעת שמואל – באזורים שמהם עלו דיווחים כי הוא הסתובב בהם. גופתו נמצא ביום שישי בצהריים סמוך לבית העלמין החדש בצומת מורשה. "על הגופה סימני אלימות", ציינה המשטרה.

החבר מתאר כי את אזרזר הוא הכיר לפני כשלוש שנים לאחר ששניהם התרחקו קצת מהדת – הם התגלגלו ברחובות מרכז הארץ, "היינו עובדים ביום ונזרקים בלילה איפשהו, ובסופי שבוע היינו ישנים ברכבים", כך הוא מספר השבוע ל"כל העיר".

בהמשך אזרזר ז"ל חזר לדת והתגורר בדירה בבני ברק. "הייתי קופץ אליו כמעט כל שבת, עד לפני כחודש, שהוא מת. בתקופה האחרונה הוא הניח תפילין, שמר שבת וחזר להורים. הוא קצת הסתיר את זה ממני, אולי לא היה לו נעים שעברנו את התהליך של היציאה בשאלה ביחד והוא חזר לכיוון הזה. בשנה האחרונה כמעט כל שבת הייתי אצלו, הוא דאג לי להכל. אהבתי אותו והוא עזר לי מאוד. היתה תקופה שהייתי קצת מתוסבך והוא עזר לי, עצוב לי".


הזירה שבה הוא נמצא (צילום: דוברות המשטרה)

הזירה שבה הוא נמצא (צילום: דוברות המשטרה)


לפני למעלה משבועיים אחיו הגדול נתנאל אזרזר, פרסם בדף האינסטגרם שלו פוסט מרגש ונוגע ללב על אחיו הקטן: "אביתר אחי הקטן והאהוב, איך מתחילים לסכם את החודש האחרון, חודש של טלטלות בנפש ובגוף, חודש של חיפושים מבוקר עד לילה, חודש שהרעדת את כל הארץ ואפי חלקים בעולם שסירבו להאמין ורק קיוו לטוב, חודש שכל עם ישראל התאחד, התפלל, וקיבל קבלות למציאתך השלמה והבריאה".

"למגינת לבנו בורא עולם החליט שהמקום הטוב ביותר עבורך הוא למעלה לידו, איתו, עם הצדיקים. הוא לקח אותך אליו לעולם שכולו טוב", ממשיך וכותב האח, "בדיוק כמו שאתה היית – ילד זך וטהור עם לב בעל ממדים שרק הקרובים אליך ידעו, הרגישו, וחשו. במוצ"ש פרשת מקץ שברת לאלפי אנשים את הלב לרסיסים עם התקבלה הבשורה המרה על עלייתך לגנזי מרומים. היתה לך לוויה המונית, ספדתי אותך והבטחתי להנציח את השם הטהור שלך, את השם שהרשעים הארורים חשבו וניסו למחוק מהעולם. תסמוך עלי שאעשה את זה הכי טוב אה? בשביל להדגיש ולחרוט את שמך בחרתי בספר תורה. בנוסף לשיעור תורה שבועי שהתקיים לעילוי נשמתך הטהורה מידי שבוע אי"ה".

בהמשך הוא מציין: "מבטיח להתגעגע אליך יום יום שבוע שבוע חודש חודש ושנה שנה, אך עם זאת להיות חזק ברוחי ונפשי למעני, למען ההורים, האחים ושאר המשפחה. צר לי עליך אחי היקר נעמת לי מאוד, אחקוק אותך בליבי לעד! משאיר לבורא עולם לנקום את נקמת דמך השפוך, ואני מאמין בו באמונה שלמה שהוא יעשה את בדרך הטובה והמהירה ביותר תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".

בסוף הפוסט פונה האח להמוני האנשים שסייעו בחיפושים אחר אחיו כשהיה נעדר. "ולכם עם ישראל האהובים גברים ונשים כאחד המכירים ואלה שלא, תודה לכם על דאגה ואכפתיות במשך כל הדרך – אם זה מהחיפושים הארוכים שנתתם מעצמכם בשיתופים, בתפילות, בקבלות, ובעזרה פיזית ואם זה בהלוויה ובשבעה שבאתם וכאבתם את כאבי וכאב משפחתי, אני מודה לכם בשמי, בשם משפחתי ובשם אביתר ז"ל. אין לי מילים לבטא את ההערכה שלי כלפיכם. ייתן ה' ואחזיר לכל אחד ואחת מכם/ן רק בשמחות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר