מעצר חשוד בהונאה (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום: דוברות המשטרה)

שבר את ידו של הרופא – הסיבה: חוסר שביעות רצון מהטיפול שקיבל

האלימות נגד צוותים רפואיים: כתב אישום הוגש היום, שלישי, נגד תושב מזרח העיר כבן 40 אשר הגיע למרפאת קופת חולים באזור מגוריו, ולאחר שלא היה שבע רצון מהטיפול הרפואי שקיבל - שבר את ידו של הרופא

פורסם בתאריך: 7.5.24 12:10

מחלקת התביעות של משטרת ירושלים הגישה היום, שלישי, כתב אישום נגד תושב מזרח העיר בשל אירוע אלימות חמור, שביצע כנגד רופא שטיפל בו בקופת חולים.

החקירה נפתחה בתחנת שלם לפני מספר שבועות, בעקבות דיווח על מקרה אלימות חמור כלפי רופא בסניף קופת חולים במזרח העיר ירושלים. החוקרים הגיעו למרפאה ועצרו את החשוד – תושב מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייו.

חקירת האירוע האלים העלתה כי הנאשם הגיע למרפאה לקבלת טיפול רפואי, אך לא היה מרוצה מאופן הטיפול של הרופא – ובשל כך תקף באלימות את הרופא וגרם לשבר בידו.

 

 

במשטרה מציינים כי מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים על ידי בית המשפט, כשהיום, כאמור, לאחר גיבוש חומר הראיות, הוגש כתב אישום.

רפ"ק נדב רפופורט, קצין החקירות והמודיעין של תחנת שלם, אמר: "מיד כשהבנו את חומרת המקרה בין היתר בשל העובדה כי מדובר בתקיפה של רופא הפועל למען הצלת חיי מטופליו, נערכה חקירה יסודית. על אף החלטת בימ"ש שלום לשחררו במהלך ימי המעצר, ובשל מסוכנותו הרבה הנובעת גם מעברו, הגשנו ערר על ההחלטה. ערר זה התקבל והוחלט על ידי בימ"ש מחוזי להשאירו מאחורי סורג ובריח ולאפשר את המשך פעולות החקירה שהבשילה היום לכדי כתב אישום. נמשיך לפעול נגד כל מי שינהג באלימות ובריונות, יתקוף ויאיים על עובדי ציבור ובפרט צוותים רפואיים הפועלים להצלת חיים".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר