אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

זו הסיבה שאתם חייבים ביטוח בריאות פרטי

רוב קופות החולים מספקות כיסויים בסיסיים וסבסוד חלקי של תרופות אשר נמצאות בסל התרופות בלבד, לכן חשוב להיות מבוטחים גם בביטוח בריאות פרטי. הכירו מה מעניק ביטוח בריאות פרטי ואיזה כיסויים הוא כולל עבור המבוטח

פורסם בתאריך: 17.2.20 12:57

זה מזמן כבר לא סוד שמערכת הבריאות הציבורית בישראל כמעט וקורסת תחת לחץ. בתי חולים מפוצצים במטופלים שישנים במסדרונות, תרופות חיוניות שאינן בסל התרופות השנתי ותורים ארוכים מאוד ובלתי אפשריים לרופאים מומחים דוחפים כמעט שליש מהישראלים לרכוש ביטוח בריאות פרטי שיבטיח להם טיפול רפואי הולם בעת הצורך.

מה הופך את הביטוח הזה לביטוח המבוקש ביותר בקרב הישראלים, ולמה כל סוכן ביטוח ימליץ לכם בראש ובראשונה לרכוש ביטוח בריאות? הנה מה שאתם צריכים לדעת;

חשבתם שאתם מכוסים? תחשבו שוב

האם אתם יודעים על מה אתם מכוסים ועל איזה תרופות תשלמו במידה וחלילה תזדקקו להן? בואו נגיד שבמידה והכיסוי של קופות החולים היה מספק – לא הייתם קוראים את זה. רוב קופות החולים מספקות כיסויים בסיסיים וסבסוד חלקי של תרופות אשר נמצאות בסל התרופות בלבד. ביטוח בריאות פרטי נועד "לגשר על הפערים" להעניק טיפול מהיר ולספק כיסויים עבור מקרים שקופות החולים לא מוכנות לשלם עליהם.

בעת מחלה או בעיה רפואית, זמן הוא פקטור משמעותי

נסו להיזכר בפעם האחרונה שקבעתם תור לרופא מומחה דרך קופת החולים, כמה זמן המתנתם? לא פחות מחודש וחצי. ברגע שרופא משפחה נותן הפניות לרופאים מומחים על מנת שיאבחנו את המצב הרפואי, תהליך ההחלמה יכול להימשך נצח. העומס שיש על קופות החולים הוא פשוט אבסורד, ולקבל שירות מהיר ואיכותי דרכן זה משהו שהוא פשוט בלתי אפשרי. לאדם שיש ביטוח בריאות פרטי, יש אפשרות לגשת לכל רופא מומחה באשר הוא (גם לרופא פרטי) ללא צורך בהמתנה ארוכה – מהיום למחר.

מכשור וצוות רפואי מתקדם

איפה הייתם מעדיפים לעבור תהליך רפואי? בבית חולים בלינסון או בבית חולים פרטי כמו אסותא? ביטוח פרטי הוא יקר יותר אבל שלא נדע, בעת הצורך תקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, וללא פשרות. תוכלו לבחור באיזה בית חולים תרצו לעבור את ההליך הרפואי ובמקרים מסוימים גם את הרופא המנתח.

איזה כיסויים יש בביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי כולל בתוכו מגוון רחב של כיסויים לבחירת המבוטח. לאחר שתחליטו אם ובאיזו חברה כדאי לכם לעשות ביטוח בריאות, תצטרכו גם להחליט אילו מן הכיסויים הבאים יהיו בפוליסה שלכם:

  • ניתוחים: כיסוי ניתוחים נועד לספק מימון כספי עבור ניתוחים, פשוטים ומורכבים כאחד, בבתי חולים ומרפאות שונות בארץ. כיסוי ניתוחים בביטוח פרטי של חברות הביטוח מתחלק לשניים – יש כיסוי לניתוחים מהשקל הראשון ופוליסת ניתוחים משלימה אשר מעניקה כיסוי משלים לזה של קופת החולים. זאת אומרת, שקודם כל קופת החולים תשלם עבור הניתוח ורק במידה והכיסוי שלה לא מכסה את כל העלויות, ניתן יהיה לקבל את יתרת התשלום מחברת הביטוח.
  • תרופות: כיסוי לתרופות כולל בתוכו כיסוי עבור תרופות שלא נמצאות בסל התרופות ואינן "ברות השגה" (תרופות שקשה מאוד לרכוש) והוא לרוב בגובה של עד מיליון ש"ח לשנה קלנדרית.
  • השתלות: כיסוי עבור כל ההוצאות הרפואיות הכרוכות בהשתלה.
  • אבחון רפואי מהיר: כפי שציינו לעיל, בעת מקרה רפואי או מחלה – הזמן הוא קריטי. נספח אבחון כיסוי מהיר יסייע לכם לאבחן במהירות האפרית את הבעיה הרפואית ולהתחיל לטפל בה מהר ככל הניתן. מבוטח אשר יחליט לרכוש כיסוי אבחון מהיר יוכל בעת הצורך בתוך ימים ספורים לעבור אבחון רפואי מלא עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר.
  • ליווי אישי של רופא מומחה: מי לא בעד שתהיה לו חוות דעת רפואית שנייה ואיכותית? כיסוי של ליווי אישי ע"י רופא מומחה יאפשר למבוטח ליהנות מליווי צמוד של מומחה ולהיות בטוח שהוא מקבל את חוות הדעת הטובה והמקצועית ביותר.
  • ישנם כיסויים נוספים בביטוח בריאות פרטי כמו כיסוי עבור רפואה משלימה, רופא מומחה אונליין בכל שעות היממה ועוד רבים.

 

הכתבה נכתבה ע"י צוות אתר להשוואה ומידע על ביטוחים – בטוח, ככה עושים ביטוח.

התכנים  מבוססים על מידע שנאסף מרחבי המדיה ונועדו לשמש ככלי עזר להחלטה בלבד. "בטוח, ככה עושים ביטוח" אינה סוכנות ביטוח, יועץ פנסיוני או יועץ השקעות והאמור אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר