משה ליאון (משמאל), דליה איציק ופרופ׳ יורם וייס, ניידת טיפול נמרץ של מד"א (צילומים: אבי חיון, תיעוד מבצעי מד"א)
משה ליאון (משמאל), דליה איציק ופרופ׳ יורם וייס, ניידת טיפול נמרץ של מד"א (צילומים: אבי חיון, תיעוד מבצעי מד"א)

הדסה עין כרם: נקודת הזנקה חדשה של מד"א – הראשונה במערב ירושלים

בשורת ענק לתושבי דרום ומערב ירושלים - תחנת ההזנקה החדשה שנחנכה היום, שני, בהדסה עין כרם תקצר את המענה של צוותי מד"א למאות אלפי תושבי דרום ומערב העיר. "נדבך חשוב לשירות של מד"א"

פורסם בתאריך: 6.6.22 20:04

רוממה ומקור חיים לא לבד – תחנת הזנקה חדשה של מד"א נחנכה היום (שני) בהדסה עין כרם, והיא צפויה לקצר משמעותית את המענה שיקבלו תושבי דרום ומערב ירושלים מצוותי מד"א.

השילוב בין תחנת הזנקה של מד"א לבין מרכז רפואי בסדר הגודל של הדסה עין כרם היא בשורה היסטורית עבור תושבי ירושלים, והיא תיתן למטופלים את המענה המיטבי.

באירוע חניכת תחנת ההזנקה נכחו ראש העיר משה ליאון, מנכ״ל מד״א אלי בין, יו״ר מועצת המנהלים של הדסה דליה איציק, מנכ״ל הדסה פרופ׳ יורם וייס ורבים אחרים.

במרכז הרפואי הדסה מציינים כי את הקמת נקודת ההזנקה החדשה, "הגה ויזם ד״ר ינון בודה, מנהל בית החולים הדסה עין כרם יחד עם הנהלת המרכז הרפואי, מועצת המנהלים והנהלת מד״א".

בטקס החניכה אמר פרופ' וייס, בין השאר: ״הקמת נקודת ההזנקה כאן בהדסה עין כרם היא צעד נוסף בדרך הארוכה והמשותפת של הדסה ומד״א, והיא בוודאי מהווה צעד שובר שוויון ותוכל לקצר מענה למעל 200 אלף תושבי האזור. אעדכן כי אנו בוחנים כעת שילוב של רופאים שלנו באמבולנסים של מד״א, יוזמה שהוכיחה את עצמה בפיילוט מוקדם שערכנו ואנו אף פועלים לקידומה של הפעלת ניידת סיטי שתגיע עד ביתם של חולים עם חשד לאירוע מוחי".


פרופ' יום וייס (מימין), דליה איציק, משה ליאון (צילום: אבי חיון)

פרופ' יום וייס (מימין), דליה איציק, משה ליאון (צילום: אבי חיון)


עוד הוסיף פרופ' וייס: "שיתוף הפעולה שלנו עם מד"א נמשך עשרות שנים ולא אשכח באופן אישי איך בהיותי רופא צעיר, מומחה לטיפול נמרץ והרדמה חברתי לצוותי מד״א לאורך שנות הפיגועים הקשים בירושלים וסייעתי בטיפול בפצועים בשטח, תוך ליווי ניידת טיפול נמרץ, ובהמשך בעבודה צמודה לאורך כל השנים לטובת המטופלים בהדסה, בתרחישים קשים ואף בשנות הקורונה במהלכן הפגנו שיתוף פעולה מדהים לטובת תושבי ירושלים. הדסה נבחרה לרשימת 250 בתי החולים המובילים בעולם, וזאת בזכות עובדיה מכל הסקטורים, ההון האנושי המוביל שלנו. יחד איתם ועם שיתוף הפעולה שלנו עם עיריית ירושלים ועם מד״א, נמשיך להעניק לירושלים רפואה מעולה ושירות מוביל לתושביה".

יו״ר דירקטוריון הדסה דליה איציק הוסיפה: "צוותי מד״א, מלאכים ומלאכיות העושים עבודתם נאמנה בכל כך הרבה רצון ומקצועיות, אתם ארגון יוצא דופן השומר על רמה גבוהה מאוד של ביצועים לאורך השנים ואנו גאים לעבוד איתכם. אני מברכת ביום חשוב שכזה אתכם ואת צוותי הדסה אשר פועלים כאן יחד באחד המוסדות המפוארים שיש לנו במדינת ישראל, יחד עם נשות הדסה שהקימו את המקום הנפלא הזה. שנמשיך לפעול כולם יחד למען המטופלים שלנו".

מנכ״ל מד״א אלי בין: "נקודת ההזנקה שנחנכת היום מהווה נדבך חשוב בשירות של מד״א לתושבי העיר והיא תסייע בהעברת חולים לכאן, לבית החולים שהינו נקודה אסטרטגית בעיר ובעל יכולות מצויינות במתן מענה למקרים המורכבים והקשים ביותר, עם צוות שיודע להתמודד עם הכל".

 

 

לדברי בין, "בחזוני גם הפעלת מסוק לפינוי פצועים, בפעילות משותפת של מד״א והדסה ואנו פועלים לקדם פרוייקט זה, עם ראש העיר והנהלות הארגונים. הקשר של מד"א ושל הדסה נבנה לאורך שנים ארוכות, בעשייה מקצועית שעוד מתפתחת ומעמיקה לפרוייקטים משותפים עתידיים".

"הגעתי להדסה עין כרם כעת הישר מסיור בתוואי הרכבת הקלה, במהלכו נתבשרתי שבעוד חודשים ספורים יגיע הקו האדום היישר אל פתח חדר המיון בהדסה עין כרם", הוסיף ראש העיר ליאון. "הבשורה הזו מתחברת בדיוק לנקודת ההזנקה החשובה שהקמנו ואנו חונכים כאן היום, כנקודה היחידה במערב העיר שתתן מענה לאלפי מטופלים. אנו גאים בירושלים במערך מגן דוד אדום, המספק למאות אלפים מענה מיידי ומקצועי, ואני מבטיח להמשיך ולסייע בהתרחבות ובהתפתחותם של שני הארגונים החשובים לירושלים – מד"א והדסה״.


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתבונן במפה

    זה לא…. ארר….קצת…. מרוחק מריכוזי האוכלוסייה אותם הוא מכוון לשרת? הייתי מצפה שתחנת זינוק לאמבולנסים תמוקם במרכז הגוש של דרום מערב ירושלים, איפושהו בסמיכות למפלצת לדוגמא. במקום זה הם יצטרכו לנסוע (בלי להחשיב את התנועה בתוך מתחם הדסה) 1.5 ק"מ רק כדי להגיע לצומת אורה (בכביש מפותל דו נתיבי עם פוטנציאל לפקקים), שם רק מתחילה העיר, ואז עוד 1.5 ק"מ כדי להגיע למפלצת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר