המרכז הרפואי שערי צדק ( צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק: חדר המיון הוכר כמרכז הדרכה בינלאומי להחייאה

המחלקה לרפואה דחופה הוכרה על ידי איגוד הלב האמריקאי כמרכז הדרכה בינלאומי להחייאה לבבית מתקדמת

פורסם בתאריך: 19.5.18 12:38

לאחר תהליך למידה בן שנתיים, הצוות הרפואי במחלקה לרפואה דחופה (חדר המיון) במרכז הרפואי שערי צדק הוסמך על ידי איגוד הלב האמריקאי, להדריך צוותים רפואיים לביצוע החייאה לבבית מתקדמת.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

יש לציין כי עוד קודם להסמכה הרשמית, עבר הצוות הרפואי של חדר המיון בשערי צדק קורס מיוחד, כשבסיומו העניקו גורמים בכירים מטעם איגוד הלב האמריקאי, תעודות גמר לצוותים.

ד"ר טוד זלוט, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בשערי צדק מציין כי "הקורס נותן כלים עדכניים בכל הנוגע להחייאה לבבית מתקדמת על פי נהלים וספרות בינלאומיים מחמירים, כולל מידע לגבי מחלות העלולות להוביל להידרדרות והחמרה עד כדי צורך בביצוע החייאה, כיצד לטפל במטופל לא יציב ולמנוע הידרדרותו למצב של החייאה. בחודש האחרון העברנו את הקורס הראשון לצוותי בית החולים וההצלחה היתה יוצאת דופן, כאשר המטרה בסופו של התהליך היא הכשרת כלל הצוותים. אנו שמחים על השדרוג, שבסופו של דבר, ישפיע על כלל המחלקות במרכז הרפואי".

נציג הנהלת איגוד הלב האמריקאי, מר גלן וונדן האוטן: "הושקעו משאבים רבים בתהליך בניית התוכנית, כל זאת במטרה לייצר סטנדרט רפואי אחיד שיכול לסייע בהצלת עוד חיי אדם. בביקורי הנציגות מטעם איגוד הלב האמריקאי בבית החולים שערי צדק, היתה ניכרת המחויבות הרבה לתהליך. אני משוכנע כי קורס זה, הנלמד ב-80 מדינות שונות ברחבי העולם, יקדם הישרדות בקרב מטופלים אלו ואני מצפה לשנים רבות נוספות של שיתוף פעולה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר