(מימין) פרופ׳ חיים לוטן, אבירם סושרד, ברט ואן מירס ופרופ׳ חיים דננברג (צילום: דוברות הדסה)
(מימין) פרופ׳ חיים לוטן, אבירם סושרד, ברט ואן מירס ופרופ׳ חיים דננברג (צילום: דוברות הדסה)

הדסה: נחנך מערך חדרי צנתורים חדש

מערכת חדשה מפחיתה בין השאר את הקרינה בשיעור של 80-50 אחוזים עבור המטופל. הדסה: "הדור החדש של מערך הצנתורים בארץ"

פורסם בתאריך: 11.12.18 18:09

מערכת צנתורים חדשה נחנכה בשבוע שעבר בהדסה עין כרם. המערכת החדשה – "אזוריון", כוללת 52 מוניטורים חדשים, שמונה מערכות אולטרסאונד קרדיולוגיות – המיועדות למטופלים במשקל עודף ותוכנות לבדיקה מהירה של תפקוד הלב. "המערכת נחשבת לדור החדש של מערך הצנתורים בארץ", מציינים השבוע בהדסה, "שמאפשרת ביצוע צנתורים שגרתיים וצנתורים מורכבים בזמן קצר יותר, באיכות גבוהה יותר ובנוחות מקסימלית לקרדיולוג המצנתר. המערכת מפחיתה את הקרינה עבור המטופל והרופא בשיעור של 80-50 אחוזים, בהשוואה לדור הקודם".



מערכת הצנתורים החדשנית הותקנה במרכז הלב ע"ש מילשטיין בהדסה, פרי פיתוח של חברת פיליפס ישראל. בהדסה אומרים כי "המערכת פועלת בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ונחשבת לחוד החנית בתחום צנתורי הלב". המערכת החדשה מתפרסת על פני ארבעה חדרי צנתור בהדסה עין כרם, ובחודש הבא המערכת תחל לפעול גם בהדסה הר הצופים. ביום רביעי שעבר נחנכה המערכת על ידי מנהל מערך הלב בהדסה פרופ' חיים לוטן; מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל אבירם סושרד; נשיא חטיבת IGT בפיליפס ברט ואן מירס; ומנהל יחידת הצנתורים בהדסה פרופ' חיים דננברג.

פרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בהדסה, מדגיש כי "השינוי בביצוע הליך הצנתור מורגש היטב, הן באיכות התמונה, הן בקלות ההפעלה של המיכשור והן בהפחתה הדרסטית של הקרינה. כל אלו מקפיצים אותנו דור קדימה. זה מרגיש כאילו קיבלנו לידינו את האייפון 12".

פרופ׳ זאב רוטשטיין, מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה: "הודות לתרומתה הנדיבה של משפחת מילשטיין ומסירותן של חברות ארגון נשות הדסה, הוקם המערך הקרדיולוגי המתקדם בארץ מבחינה טכנולוגית, אותו מוביל צוות של מומחים מן השורה הראשונה בכל ההתמחויות הקיימות בתחום, ומציב אותו כמרכז של מצוינות לטיפול במחלות לב. כיום פועלים במערך החדש ארבעה חדרי צנתורים חדשניים של פיליפס, אשר מספקים טכנולוגיות מתקדמות וחוויית משתמש יוצאת מן הכלל, יחד עם שירותים אשר מבטיחים לנו זמן פעילות אופטימלי ושיפור היעילות שלנו. בעזרת פלטפורמת 'אזוריון' של פיליפס, צוות המרכז הקרדיולוגי יכול להתמקד בדבר החשוב ביותר – מתן טיפול מעולה למטופלים שלנו, בין אם אלו מבוגרים, ילדים ואף ילודים בני יומם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר