כחודו של מחט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
כחודו של מחט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כחודו של מחט – קליניקה לרפואה סינית לפתרון בעיות בריאות המעניקה טיפול הוליסטי לגוף ולנפש 

המקום השלם שמטפל בשורש הבעיה: כדאי שתכירו את "כחודו של מחט" קליניקה לרפואה סינית המטפלת בדיקור סיני, צמחי מרפא, שיאצו, טויונא ,כוסות רוח ועוד. טיפול הוליסטי לגוף ולנפש עבור גברים, נשים וילדים

פורסם בתאריך: 22.6.20 15:23

לאחר תשאול יסודי ואבחון מעמיק באמצעות אירידולוגיה (אבחון בגלגל העין) לקיחת דופק והתבוננות בלשון, ייבנו עבורכם תוכנית טיפולים אישית על מנת לטפל בבעיה שלשמה הגעתם.

במיקום נגיש ברחוב יפו בירושלים שוכנת הקליניקה "כחודו של מחט". עוד בכניסה תוכלו לחוש באנרגיות הטובות ובאווירת הבריאות, השלווה והאהבה. הקליניקה הוקמה על ידי אסתר מושיאשוילי ורועי קצב, מטפלים ברפואה סינית שדרכם המקצועית הצטלבה במהלך לימודיהם במכללת רידמן. "אנחנו נותנים את הנשמה ואת כל הידע שרכשנו על מנת להעניק לכל מטופל מענה מקצועי וממוקד לבעיה ממנה הוא סובל", משתפים אסתר ורועי, "יש לא מעט אנשים שמתמודדים עם קשיים פיזיים או רגשיים ואנחנו כאן בשביל לעזור להם, לאותם אנשים שחיים עם כאבים או הפרעות בריאותיות כלשהן לאורך שנים ולא מצליחים למצוא מזור וטיפול יעיל".

אסתר מושיאשוילי, כחודו של מחט (צילום: עצמי)

אסתר מושיאשוילי, כחודו של מחט (צילום: עצמי)

באילו בעיות רפואיות אתם מטפלים ומי קהל היעד שלכם?

"הרפואה הסינית תומכת ומטפלת במגוון רחב של בעיות פיזיות ורגשיות אצל נשים, גברים וילדים. בקליניקה אנו מעניקים פתרונות לכאבים ולבעיות אורטופדיות, הפרעות במערכת העיכול, מחלות עור, פוריות, לווי היריון והכנה ללידה. בפן הרגשי אנחנו מטפלים בהפרעות שינה, דיכאון, חרדות, לחץ וסטרס. בילדים נפוץ לפגוש אלרגיות, נוזלים ודלקות אוזניים, הרטבת לילה, קשיי קשב וריכוז. הביקוש והצורך הולידו מיזם מבורך של טיפול זוגי או משפחתי, אשר מעבר לתוצאת הטיפול יש משהו מחבר בתהליך הזה, ואנחנו רואים כיצד הטיפול תורם ומשפיע על איכות החיים של המשפחה. בנוסף אפשר למצוא אצלנו טיפול של  דיקור קוסמטי לקמטים, לצלקות, להצערה ולטיפוח האסתטיקה של עור הפנים ונועד למנוע התערבות חודרנית כמו הזרקות או ניתוחים פולשניים".

רועי קצב, כחודו של מחט (צילום: מריה קרשיבה)

רועי קצב, כחודו של מחט (צילום: מריה קרשיבה)

קצת עלינו
אסתר מושיאשוילי, בעלת הסמכה מטעם האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, החלה את דרכה בעולם הטיפול בשנת 2000 בקולג' הישראלי לרפואה משלימה במסלול לנטורופתיה. במכללת רידמן למדה אסתר דיקור סיני, צמחי מרפא, טווינא ותזונה.​ רועי קצב נחשף לראשונה עם הרפואה הסינית לפני למעלה מעשור לאחר שסבל מבעיה בריאותית שלא מצאו לה מזור בעולם המערבי. כיום מרצה במכללת רידמן, התמחה בבית חולים בסין ובאסף הרופא. את הקליניקה פתחו יחד מתוך תחושת שליחות לטפל באנשים והרצון להנגיש את הרפואה הסינית לכמה שיותר אנשים על ידי טיפולים במחירים שווים לכל כיס.

"במהלך עבודתנו, אנחנו עדים לסיפורי הצלחות של המטופלים שלנו ואנו כל כך שמחים להיות שותפים לתהליך ולשינוי המשמעותי שמשפיע עליהם באופן ניכר. התגובות החיוביות שאנחנו מקבלים מהמטופלים שמודים לנו על היחס האישי והטיפול המסור והמקצועי זה ממלא את ליבנו ונותן לנו את הכוח להמשיך במילוי תחושת השליחות", הם אומרים בסיפוק.

יש לכם דוגמאות שיכולות להמחיש את הפעילות שלכם?

"אחד הסיפורים המשמעותיים שפגשנו היה כאשר הגיע מטופל שהרופאים נואשו מלהגשים את חלומו להפוך לאב. בזכות טיפול בצמחי מרפא ודיקור היום הוא ואשתו חובקים תאומים מתוקים, תודה לאל. סיפור נוסף הוא מטופל שהגיע אלינו עקב דלקת במעי הגס עם קושי לשלוט בצרכיו. בעזרת אבחון ותשאול גילנו דברים שהרפואה המערבית לא חשבה עליהם והיום הוא חזר לאיתנו. מטופלת שהגיעה אלינו אחרי אינסוף ביקורים אצל רופאים לטיפול באקנה ולאחר סדרת טיפולים חל שיפור משמעותי בפניה והביטחון העצמי חזר אליה. הסיפורים הללו הולכים איתנו כל הזמן וכל מטופל שמגיע מקבל טיפול ייחודי שמתאים לו יחד עם הקשבה, מקצועיות וטיפול מהלב".

אסתר מושיאשוילי, כחודו של מחט (צילום: עצמי)

אסתר מושיאשוילי, כחודו של מחט (צילום: עצמי)

לסיום, מה המסר שלכם?

"הקמנו את הקליניקה מתוך מטרה אחת – לטפל באנשים ולפתוח להם צוהר לאיכות חיים נטולי כאב, מאוזנים ובריאים. הרפואה הסינית היא מהעתיקות שיש, ולא סתם הסינים מאריכים חיים בבריאות. זו רפואה שמאזנת ומווסתת את הגוף והנפש, ואנחנו מודים שניתנה לנו הזכות להשתמש בה ולהשפיע על בריאותם של המטופלים שלנו. אנחנו מזמינים וממליצים לכל מי שסובל מבעיה קטנה כגדולה, וגם את אלה שלא קיבלו מענה מספק מהרפואה המערבית, להגיע לכאן ולטפל בבעיה באופן הוליסטי ומקיף".

לייעוץ עם אסתר ורועי מטפלים מומחים ברפואה סינית התקשרו >>>>

055-9403370 אסתר

054-5531399 רועי

לאתר: "כחודו של מחט"

לפייסבוק: כחודו של מחט- קליניקה לרפואה סינית

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר