רפואה היברידית, קופת חולים מאוחדת (צילום: באדיבות מאוחדת)
רפואה היברידית, קופת חולים מאוחדת (צילום: באדיבות מאוחדת)

קופת חולים מאוחדת מציגה: מהפכת הרפואה ההיברידית בירושלים והסביבה

עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים: "הרפואה ההיברידית של קופת חולים מאוחדת מהווה נדבך מרכזי נוסף בתנופה האדירה של מאוחדת במחוז ירושלים ואנו שמחים להמשיך ולהוביל את קידום שירותי הרפואה בירושלים"

פורסם בתאריך: 31.5.20 23:41

קופת חולים מאוחדת ממשיכה להצעיד קדימה את תחום הרפואה בישראל ככלל ובמחוז ירושלים בפרט. מאוחדת, המהווה כיום את קופת החולים הגדולה ביותר במחוז ירושלים, בהובלת מנהל המחוז עופר משולם, עם למעלה מחצי מיליון מבוטחים ו-320 נקודות שירות, הביאה ללקוחותיה את הדור הבא ברפואה הקהילתית – מהפכת הרפואה ההיברידית.

עופר משולם מנהל מאוחדת במחוז ירושלים (צילום: שלומי כהן)

עופר משולם מנהל מאוחדת במחוז ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מאוחדת פיתחה מודל חדשני המשלב בין רפואה דיגיטלית לרפואה הקונבנציונלית בקהילה. המודל ההיברידי, המשלב בין מספר מרכיבים הפועלים יחד ומביאים לניצול היתרונות היחסיים של כל אחד מהם, מגיע לתחום הרפואה ובגדול.

הרפואה ההיברידית של מאוחדת במחוז ירושלים, מתאימה ומנגישה את הרפואה בקהילה, לאורח החיים העכשווי ,עם מתן שירות רפואי מקצועי ואיכותי, באמצעות חידושיים טכנולוגיים ודיגיטליים, המאפשרים ביקורים דיגיטליים של המטופל אצל הרופא האישי שלו, מעקב רפואי צמוד ומתמשך, אבחונים ומרשמים וכן תקשורת יעילה וזמינה לשאלות המטופלים והכל דרך הנייד או המחשב האישי, תוך חסכון משמעותי בזמן ומבלי לצאת מהבית או ממקום העבודה ולהגיע פיזית למרפאה. במהלך המפגשים המקוונים יעמוד התיק הרפואי האישי של אותו מטופל לרשות הרופא המכיר אותו, שיעדכן און ליין על האבחנות וההמלצות הרפואיות מהביקור הנוכחי. בחלק מהמקרים יהוו הביקורים הדיגיטליים את המשך הטיפול לבדיקה הפיזית שהמטופל נדרש אליה בביקור הראשון אצל הרופא .

כמו-כן, המודל ההיברידי מרחיב את אפשריות המעקב הרפואי של הרופא אחר קצב החלמת המטופלים. כך לדוגמא ניתן יהיה לעקוב מקרוב אחרי מצב הגרון אחרי מספר ימים של מחלה, קצב החלמת פצע/מכה ביד או ברגל וכדומה וזאת דרך שיחת וידיאו פשוטה מהבית בין החולה לרופא מבלי להגיע למרפאה.

בתקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה, קיבלה הרפואה ההיברידית של מאוחדת חשיבות אסטרטגית ויוצאת דופן בירושלים והסביבה כאשר מנעה מהמטופלים להסתובב ברחובות ולהגיע למרפאות והפחיתה בצורה משמעותית את הסיכונים בהעברת הנגיף ובהתדבקות בו וזאת מעבר לנוחות ולקיצור ההליך הרפואי עבור מבוטחי הקופה.

בשלב זה יכללו הביקורים הדיגיטליים את רפואת המשפחה, ילדים , פנימיים ורפואת עור ובהמשך יורחב השירות לתחומי רפואה נוספים.

בנוסף, מעניקה הרפואה ההיברידית מענה רפואי מקצועי רחב גם בתחום ההיריון והלידה. הביקורים הדיגיטליים מקלים משמעותית על נשים הנמצאות בהיריון (רגיל, מתקדם והריון בסיכון) וכן על נשים שאחרי הלידה שמעתה תוכלנה לקבל טיפול רפואי מקצועי ,מהיר ויעיל מבלי לצאת מהבית, לחסוך זמן רב הן בהגעה למרפאות והן בזמני ההמתנה במרפאות עצמן וליהנות מחוויה רפואית ייחודית, איכותית, נוחה וקלה.

מנהל קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים עופר משולם התייחס לרפואה ההיברידית של מאוחדת במחוז ירושלים: "מדובר בשירות ייחודי לקופת חולים מאוחדת, המאפשר ביקור דיגיטלי בין הרופא למטופל דרך המחשב האישי או הנייד וכן קבלת אבחונים והמלצות רפואיות, מרשמים דיגיטליים והתחייבויות דרך הדיגיטל, מבלי לצאת מהבית. המטופל יכול לבצע את הביקור הרפואי ההיברידי בעיתוי ובמיקום הנוח ביותר עבורו וכמובן שהביקור נשאר חסוי ודיסקרטי בין הרופא והמטופל בלבד ומתויק בתיק האישי. הרפואה ההיברידית הפכה בתקופה האחרונה למבוקשת במיוחד הן על ידי המטופלים והן על ידי הצוותים הרפואיים ואנו מברכים על כך. הרפואה ההיברידית מהווה נדבך מרכזי נוסף בתנופה האדירה של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ואנו שמחים להמשיך ולהוביל את קידום שירותי הרפואה בירושלים והסביבה".

לרשות מבוטחי הקופה שלושה ערוצים מרכזיים לקבלת מענה רפואי מקצועי; הערוץ החדש – הביקור ההיברידי: קבלת מענה רפואי דרך שיחת וידיאו ללא הגעה למרפאה. פנייה מקוונת: באמצעות אתר מאוחדת או אפליקציה של הקופה ניתן לקבל אישור רפואי, הפנייה או מרשם. ביקור במרפאה: ביקור פיזי אצל הרופא.

איך מתבצע בפועל הביקור ההיברידי ?

  • קביעת התור ההיברידי דרך הנייד או המחשב האישי
  • כניסה ל'חדר המתנה' דיגיטלי ולאזור האישי ואפשרות לצירוף מסמכים רפואיים
  • ביקור היברידי באמצעות שיחת וידאו עם הרופא המטפל תוך שימוש בתיק הרפואי האישי.

הרפואה ההיברידית ניתנת ללקוחות מאוחדת און ליין, באתר או באפליקציה תחת 'האזור האישי', ללא עלות.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר