הריון (צילום: ingimage)
הריון (צילום: ingimage)

הסל שלך במאוחדת

הטיפול עלינו, התינוק עליך... בן או בת? – לא משנה, העיקר שיהיו בריאים. אנו יודעים עד כמה חשובים התמיכה, השקט הנפשי והביטחון הרפואי בתקופה המרגשת והמשמעותית של ההריון והלידה. מתוך הניסיון שצברנו בעשרות שנים ועם אלפי נשים הרות אותן ליווינו, בנינו עבורכן תכנית הריון מורחבת, מקיפה ומשתלמת במיוחד, שמלווה אתכן ונותנת מענה מדויק לצרכים שלכן בחודשים המיוחדים האלה.

פורסם בתאריך: 17.4.19 17:09

מתכננת הריון?
את בידיים טובות
במאוחדת שירותים חדשניים המקלים מאד על האישה ההרה. כמו למשל:

שתן דיגיטאלי
שירות חדש בקופה המקל על כל אישה שצריכה לעשות בדיקת שתן כללית, הנותן תשובה אמינה ברמת מעבדה.
בדיקה זו מכילה ערכה אישית הניתנת ללא תמורה לאישה. האישה יכולה להשתמש בערכה בביתה, בתנאים נוחים ודרך אפליקציה בפלאפון חכם תתקבל תשובה המועברת לרופא ולתיק המרכזי של האישה בתוך מספר דקות.

מוקד אחיות
מה קורה אם יש לך שאלה אחרי השעה שש בערב ואין אחיות במרפאה? במוקד מאוחדת הארצי 3833* תוכלי לדבר עם אחות מהשעה שש בערב ועד חצות הלילה ותקבלי מענה מקצועי ויעיל בהתבסס על התיק הרפואי שלך.

מוניטור משדר
שירות חדש, הקיים בחלק מהמרפאות, נותן אפשרות לעשות מוניטור לאישה הרה בכל השעות בהן המרפאה פתוחה, גם כשאין רופא נשים במרפאה. המוניטור שנרשם מועבר מיידית למוקד פעיל בו נמצאים בכל שעות היום רופאי נשים המגיבים בתוך מספר דקות בהנחייה להמשך טיפול. כמובן שדבר זה חוסך פעמים רבות טלטול מיותר של האישה לבית החולים או נסיעה מיותרת לבית אגד וכד'.

שירות ליווי הריון
שירות הקיים במחוזינו קרוב לשנתיים, שירות זה נותן מענה על ידי אחות מקצועית, לאישה ההרה.
האחות בונה תכנית טיפול המותאמת לאישה ולמצבה, ועוקבת אחריה לאורך כל ההריון וגם לאחר הלידה, בשיתוף רופא הנשים האישי. תכנית הליווי בנויה מביקורים רציפים הכוללים ביצוע מדדים ואומדנים, הדרכות בנושאי קידום בריאות והרגלי חיים. האחות מלווה את האישה ונותנת מענה במצבים מיוחדים, כדי למנוע סיבוכים וכן מפנה ועוזרת ביצירת קשר עם גורמים מטפלים נוספים. היא אוזן קשבת לצרכיה של האישה ותומכת בה פיזית ונפשית לאורך כל ההריון ולאחר הלידה. שירות זה ניתן לכל אישה הרה, וניתן להזמין תור דרך מוקד זימון תורים.

בנוסף, אישה לאחר לידה ראשונה, או בשעת הצורך, זכאית לקבל עזרה בדרך של ביקור בית על ידי האחות. בביקור זה נותנת האחות הדרכה רחבה הקשורה לטיפול ביילוד וביולדת עצמה, דבר שמעניק לאישה בטחון בטיפול ובהתנהלות שלה עם התינוק.

טלפון לאחר לידה
כל אישה לאחר לידה זוכה לטלפון על ידי אחות, המתעניינת בשלומה, מדריכה אותה בנושאים חשובים הקשורים לטיפול בעצמה ובתינוקה ונותנת מענה ועזרה לדברים החשובים לה.

ולפני הכל- אנחנו מעניקים כיסויים נרחבים לטיפולי הפריה חוץ גופית, טיפולי פריון ובדיקות גנטיות, (בהתאם לזכאות ולתקנון). חשוב שתדעי גם שאנחנו קופת החולים היחידה בישראל המאפשרת שימור פריון גם מטעמים שאינם רפואיים.

חבילת הריון ולידה במסגרת "מאוחדת שיא"
החל מה-1 בינואר 2019, חבילת הריון ולידה של "מאוחדת שיא" מעניקה לך החזר של 75% מההוצאה, עד לתקרה של 2,000 שקלים לכל הריון ועד ארבעה הריונות, על מגוון בדיקות ושירותים:
שירותים רפואיים: בדיקת סקירת מערכות, מי שפיר, סיסי שליה באופן פרטי, בדיקת צ'יפ גנטי ועוד.
שירותים ויעוצים (עד 6 חודשים לאחר הלידה): ייעוץ אצל רופא מומחה (עד 700 שקלים); שירות דולה (עד 1,500 שקלים); ייעוץ שינה לתינוק, אחות פרטית בבית היולדת, ייעוץ אישי לפעילות גופנית ליולדת וייעוץ תזונה ליולדת (עד 400 שקלים לכל ייעוץ), תוספת של 3 ימי הבראה ליולדת (מלידה רביעית) עד 400 שקלים ללילה.

כמו כן, תקופת ההמתנה לזכאות חבילת הריון ולידה התקצרה לשישה חודשים ותקופת הזכאות להחזרים על שירותים וייעוצים הורחבה לשישה חודשים לאחר הלידה.

ומה מוסיף לך עוד "מאוחדת שיא"?
תכנית "מאוחדת שיא" מציעה לך בנוסף, מחוץ לחבילת ההריון והלידה ולכל הריון ללא הגבלה, גם את ההטבות והשירותים הבאים:
• ייעוץ הנקה בהסדר (עד שתי פגישות לכל הריון בהשתתפות עצמית מוזלת) או בהחזר (בגובה 75% מההוצאה ועד שתי פגישות בשנת חברות, כנגד קבלה מיועצת הנקה מוסמכת בלבד).
• בדיקת NIPT לאיתור מומים בעובר ב75% החזר ועד 4,000 שקלים.
• שימור דם טבורי בהשתתפות עצמית מופחתת.
• סדנאות – קורס הכנה ללידה.
כל השירותים הללו ניתנים בכפוף לתקנון.

מה ניתן לך ב"מאוחדת עדיף"?
מגוון רחב של אביזרים להריון והנקה במחירים מוזלים, לרכישה בבתי המרקחת של מאוחדת. לדוגמא: ציוד הנקה, משאבות הנקה (חשמלית וידנית), גרביים אלסטיות, חגורת גב להריון, טנס ללידה ועוד.
שלושה ימי הבראה ליולדת מלידה רביעית ועוד הטבות משתלמות.

הלו? מזל טוב? גם אנחנו מתרגשים כשמבוטח קטן ומתוק מצטרף לקופת חולים שתדאג גם לו ולילדיו… בשעה טובה ממאוחדת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר