עו"ד לילך סנג'רו (צילום: פרטי)
עו"ד לילך סנג'רו (צילום: פרטי)

"אני אוהבת להגן על אנשים"

עו"ד לילך סנג'רו נולדה למשפחה של עורכי דין ושופטים, והיה ברור לה שזו הדרך שבה תלך. לפני כשש שנים פתחה משרד עצמאי, ומאז, היא אומרת: "אני נמצאת בכל מקום שצריך לעשות צדק ומייצגת ללא הבדל דת, מין וגזע. כולם שווים בעיניי"

פורסם בתאריך: 6.3.22 16:41

שם: לילך סנג'רו.

עיסוק: עורכת דין ומגשרת

שנת הקמת המשרד: 2016, עו"ד משנת 2010.

מצב משפחתי: בת 40, מאורסת.

מגורים: ירושלמית במקור, כיום מתגוררת בראשון לציון. יש לה משרד בירושלים וסניף נוסף בראשון לציון.

למה דווקא עריכת דין: "מגיל צעיר, היה ברור לי שאהיה עורכת דין. אני מגיעה ממשפחה של עורכי דין ושל שופטים, וההשראה שלי הוא הדוד שלי, פרופ' בועז סנג'רו. אני אוהבת להגן על אנשים ועל זכויות אדם. אני עוזרת ללקוחות קצה, אנשים שנקלעו לחובות, עובדים שפוטרו או נשים שהפלו אותן בגלל שהן היו בהריון. אני רואה בעבודה שלי שליחות".

התמחות: "דיני עבודה, הוצאה לפועל ומחיקת חובות, פשיטות רגל ותביעות אזרחיות וכספיות על סוגיהן, ייפוי כוח מתמשך. כמו כן, המשרד מתמחה בייעוץ לחברות וליווי משפטי הן בגביית חובות, חוזים והסכמי עבודה".

מה החזון שלך: "לעשות צדק ולעזור לכמה שיותר אנשים על מנת שייצאו לחירות כלכלית. לדאוג לכך שעובדים יישארו במקום העבודה שלהם, ואם המעסיק מחליט בכל זאת לפטר אותם, אדאג שיקבלו את מלוא הזכויות שלהם. כמו כן, נשים שהוטרדו בעבודה שאו פוטרו בהיריון יקבלו פיצוי הולם".

קשיים בדרך: "בתחילת הדרך יש לא מעט קשיים, עד שיוצרים שם, בונים מוניטין, והעבודה מתחילה להגיע. בנוסף, בתחום עריכת הדין, לנשים אין דרך אחרת מאשר להיות עצמאיות. מדובר בתחום לא פשוט, נצלני שלא תמיד מקבל את הגמול הראוי, ולכן אם אישה רוצה לקבל את שווי העבודה האמיתי שלה, עדיף לה להיות עצמאית".

מוטו בעבודה: "לעבוד יסודי, מקצועי, ולתת ללקוחות את התמורה הטובה ביותר. אני מאמינה שאסור למרוח את הזמן, שצריך להגיב בזמן. אני נעזרת באנשי המקצוע הטובים ביותר: חוקרים, רואי חשבון וקולגות מתחומים אחרים. אני נמצאת בכל מקום שצריך לעשות צדק ומייצגת ללא הבדל דת, מין וגזע. כולם שווים בעיניי".

סיפור בלתי נשכח: "ייצגתי אישה שפוטרה, לאחר שהעלילו עליה, כי היה לה רומן במקום העבודה. לאחר שהיא נכנסה להריון, ניסו להיפטר ממנה, ולא ידעו איך. בסופו של יום, בפסק הדין היא קיבלה פיצויים בגין לשון הרע, פיטורים בניגוד לחוק שוויון הזדמנויות בעובדה, אי קיום שימוע כדין. היא זכתה לקבל את כל הזכויות שתבענו".

הלקוח הירושלמי: הירושלמים הם אנשים חמים וצנועים, ויותר נוח לעבוד איתם".

 

 

מתחרים: "מי שעובד יפה, מתפרנס יפה, ויש עבודה לכולם. לכל בנאדם יש את כיכר הלחם שלו ויותר. כשאני מצליחה, אני לא לוקחת ממישהו אחר, וכשהם מצליחים, הם לא לוקחים ממני".

העצמה נשית: "חברים שלי, עורכי דין, תמיד מפרגנים לנו, עורכות הדין, ואומרים שההספק שלנו כנשים הרבה יותר גבוה, שאנחנו עובדות בצורה יותר יעילה ושאנחנו יודעות לפתור סכסוכים בצורה מהירה יותר. לנשים יש חוכמה נשית, ולא פעם אנחנו יודעות לפתור תיקים מורכבים בדרכי שלום. אני אוהבת לראות נשים מצליחות, ועושה לא מעט שיתופי פעולה עם נשים. גם כעורכת דין, אני מלווה את הלקוחות שלי לא פעם גם אחרי הטיפול המשפטי וזו הזכות שלי, להשפיע, לעזור ושהן יאמינו בעצמן יותר".

ירושלים לאן: "הייתי רוצה לראות את ירושלים יותר מתפתחת ופורחת מבחינה עסקית, כמו שהיה בשנות ה-90. הייתי שמחה לראות את ירושלים צועדת קדימה. שיקומו יותר עסקים ושאת אלה הקיימים יחזקו".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "השאיפה שלי היא להיות שופטת. ולכן בעוד 20 שנה אני אהיה שופטת או לחילופין בכנסת. אני רואה את עצמי במקום שבו אני יכולה להשפיע ולהביא לידי ביטוי את האג'נדה שלי ולתקן עוולות חברתיות".

כתובת: רחוב הלל 24 קומה 5 ירושלים; רחוב פיק"א 13 ראשון לציון.

טלפון: 054-2160881.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר