שירי מיכאלי (צילום: פרטי)
שירי מיכאלי (צילום: פרטי)

"אני מלווה אנשים במסע הגדול והחשוב של חייהם" 

את הניסיון העשיר שרכשה בתחום המשכנתאות בבנק שבו עבדה במשך כ-10 שנים, הביאה איתה שירי מיכאלי למשרד העצמאי שפתחה. "משכנתא היא אחת ההתחייבות הכי גדולות שאנחנו לוקחים על עצמנו וצריך לעשות זאת בצורה נכונה", היא אומרת, "אני מלווה את לקוחותיי מהשלב הראשוני ביותר ועד השלב של חתימת החוזה"

פורסם בתאריך: 6.3.22 17:07

שם: שירי מיכאלי.

עיסוק: יועצת משכנתאות.

שנת הקמת המשרד: 2021.

מצב משפחתי: בת 39, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

מגורים: מבשרת ציון.

למה דווקא ייעוץ משכנתאות: "במשך כ-10 שנים עבדתי בבנק מזרחי טפחות כיועצת משכנתאות ובהמשך כראש צוות משכנתאות, וזה תחום שהתמקצעתי בו היטב. התחלתי, בתור סטודנטית, במוקד המשכנתאות, ולאחר שסיימתי את התואר, התקדמתי ועברתי לסניף הראשי. אחרי חמש שנים מוניתי לראש צוות כדי להוביל ולפתח סניף קטן יותר. אחרי כ-10 שנים החלטתי שהגיע הזמן לעשות משהו שהוא שלי, להוביל אנשים לייעוץ מהצד השלישי ולא מהצד של הבנק. אני מלווה אנשים במסע הגדול והחשוב של חייהם. משכנתא היא אחת ההתחייבות הכי גדולות שאנחנו לוקחים על עצמנו וצריך לעשות זאת בצורה נכונה. לא פעם הלקוחות לא בקיאים בתהליך ובדרך שהם צריכים לעבור, ואני מלווה אותם מהשלב הראשון, שבו אני בודקת שללקוח יש את היכולת הכלכלית לקחת משכנתא ועד השלב של חתימת החוזה, רישום בטאבו ועוד. מאחר שעבדתי בבנק, אני מכירה את הנהלים והתהליכים שיש לעבור גם מול אנשי המקצוע הרבים".

התמחות: "מכוון שהגעתי מתוך הבנק, אני מתמחה בכל תחום המשכנתאות".

מה החזון שלך: "לעזור לכמה שיותר אנשים ברכישה של חייהם. זה מסע לא פשוט, שאמור ללוות אותם לפחות 25-20 שנה, וחשוב לעשות את זה בצורה הנכונה. לכן הליווי חייב להיות יעיל ומקצועי. אני ממשיכה ללוות את הלקוחות גם לאחר שהם מקבלים את המשכנתא. לעיתים יש שינויים, הם מוכרים או קונים ואני שם עבורם בצורה המקצועית ביותר".

קשיים בדרך: "להקים עסק חדש זה לא תמיד דבר קל, אבל זה מאוד מספק. לצד זה, יש את העבודה מול הבנקים, כל בנק הוא שונה, יש לו את שיטת העבודה שלו, וזה משהו שאני כל הזמן לומדת".

מוטו בעבודה: "להיות ישירה ואמינה ובשקיפות מלאה והוגנות מול הלקוח. אני נותנת את הייעוץ הראשוני ללא עלות, וזאת במטרה ששני הצדדים ילמדו להכיר האחד את השני. טרם תחילת העבודה אני מציגה ללקוח את הדברים כמו שהם, שיבין לאן הוא נכנס והאם זה נכון ומתאים לו".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "הגיע אליי זוג, לאחר שכבר הגיש לבנק את בקשת המשכנתא והיא אושרה לו. משהו הרגיש להם לא בסדר, והם החליטו לקחת יועץ. בדקתי את התמהיל ואת הריביות שהם קיבלו, וראיתי שהן מאוד גבוהות. אחרי שהתערבתי, הדברים השתנו, וזה חסך להם עשרות אלפי שקלים".

הלקוח הירושלמי: "הלקוחות הירושלמים הם מאוד משפחתיים, אנשים חמים והחיבור איתם הוא כמעט מיידי".

מתחרים: "יש הרבה יועצים, אבל יש גם הרבה לקוחות. אני בקשר עם יועצים אחרים ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה ועוזרים האחד לשני".

העצמה נשית: "ייעוץ משכנתאות הוא תחום שהוא מאוד מתפתח ובעיקר מזוהה עם הצד הגברי, אבל בשנים האחרונות ניתן לראות בו יותר ויותר נשים. לעניות דעתי, זה הכול עניין של מקצועיות, כשהמטרה היא לנהל את התיק של הלקוח בצורה היעילה והטובה ביותר, וזה לא משנה אם זו אישה או גבר".

ירושלים לאן: "ירושלים מתפתחת וצועדת קדימה ורואים את השינוי לטובה שחל בעיר".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "מפתחת את התחום, מגדילה את המשרד ומקיימת שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע מהתחום".

טלפון: 054-4280871.

פייסבוק: שירי מיכאלי יעוץ משכנתאות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר