ילדים משחקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בעוד שעה – פעילויות מהנות למשפחות בגבעת משואה, בגוננים ובגילה

גם היום, שבת, 24.8, בשעה 16:30 יתקיימו הפעילויות החינמיות לכל המשפחה ברחבי העיר. ראש העיר ליאון: "קחו את הילדים וצאו לפארקים"

פורסם בתאריך: 29.8.19 11:59

פארק קוליץ בשכונת גבעת משואה, גן הנוטרים בשכונת גוננים ופארק זיידנברג בשכונת גילה – בשעה 16:30 (שבת, 31.8) יחלו בשלושת הפארקים השכונתיים הללו פעילויות 'שבת ירושלמית', זאת לטובת המשפחות הירושלמיות.

כמדי שבוע, הפעילויות יתקיימו עד השעה 18:30 וניתן יהיה ליהנות בהן מהצגה או שעת סיפור לילדים, מתחם משחקי קופסא, מתחם משחקי ספורט וג'אגלינג ומתחם פיקניקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פעילויות השבת העירוניות יצאו לדרך בתחילת חודש יולי, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר". מאז, כך מספרים בעירייה וברשות הצעירים – הגוף שאמון על הארגון והלוגיסטיקה – הולך ועולה מספר המשתתפים, שנותן פידבק חיובי ומפרגן. למעשה, אלפי ירושלמים כבר נהנו, כאשר הממוצע עומד על כ-250 איש בכל אחד מהאירועים. כפועל יוצא מהאירועים, השבתות האחרונות, כפי שכבר פורסם לא אחת, הפכו לתוססות ומלאות עבור קהל המשפחות הצעירות והכל בתוך השכונות ובקרבת הבית. הפעילויות, חשוב להדגיש, הן פעילויות שומרות שבת ומתאימות לכלל המגזרים שחיים בעיר.



"הקיץ נגמר", מוסר ראש העיר משה ליאון, "חוזרים לספסל הלימודים אבל פעילויות השבת שלנו נמשכות. קחו את הילדים וצאו לפארקים הציבוריים, אין כמו לסיים את החופש הגדול קרוב לבית".

אירועי השבת העירוניים, כפי שאומר ראש העיר, צפויים להימשך גם לאחר סיום חופשת הקיץ, והם יתקיימו גם בימי החורף – במבנים של המינהלים הקהילתיים. כדי למסד את הפעילויות ולהבטיח את קיומן עד לסוף השנה האזרחית, יצא קול קורא להפעלת וביצוע האירועים. מדובר על מודל הפעלה קבוע בין ה-1.9.19 ועד ל-30.12.19.



שלמה לוי, מנהל האגף לרשות צעירים שאחראי על הפעילויות: "קיבלנו פניות של שכונות נוספות שביקשו להיכלל בתוכנית 'השבת הירושלמית', בכל שכונה שבה יהיה ביקוש לפעילות שבת איכותית למשפחות צעירות אנחנו נגיע, ובשיתוף המינהל הקהילתי ובהתאמה לכל שכונה, נמשיך לייצר פעילות משמעותית ופורצת דרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר