הגן הטכנולוגי מלחה (צילום:אדיבות מכללה חרדית)
הגן הטכנולוגי מלחה (צילום:אדיבות מכללה חרדית)

הגן הטכנולוגי במלחה – הסטודנטים נגד העירייה: צבעה מדרכות באדום-לבן

הסטודנטים בקריה האקדמית אונו זועמים על העירייה. לטענתם, המדרכות בסביבת הגן נצבעו באדום-לבן ללא הודעה מוקדמת, מה שהוביל לגריעת מקומות חניה ולחלוקת קנסות מוגדלים. מהעירייה נמסר בתגובה: "הוסדר מגרש חניה זמני מול הגן הטכנולוגי"

פורסם בתאריך: 1.9.19 19:50

הסטודנטים בקריה האקדמית אונו סניף הגן הטכנולוגי במלחה זועמים על עיריית ירושלים. לטענת הסטודנטים, העירייה צבעה את המדרכות מסביב לגן הטכנולוגי באדום-לבן וזאת ללא הודעה מוקדמת, מה שהוביל לגריעת מקומות חניה רבים אשר שימשו את הסטודנטים. יצוין כי צביעת המדרכות באדום-לבן נעשית כחלק מעבודות תשתית להקמת קו הרכבת הקלה באזור מלחה.

במכתב בהול ששלחה בשבוע שעבר נשיאת אגודת הסטודנטים של שיינברג לראש העיר משה ליאון, היא טוענת בין השאר כי "סטודנטים רבים קיבלו דוחות חניה מוגדלים בעקבות שינויים אלו, שנעשו ללא כל הכנה והתראה מוקדמת על שינוי בהסדרי החניה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במכתבה מבקשת שיינברג בשם הסטודנטים "להחזיר את המצב לקדמותו, קרי לצבוע את המדרכות לכחול לבן; לחלופין לדאוג להסדרת אלטרנטיבה עבור רכב הסטודנטים; להורות למנהל הפיקוח העירוני על ביטול הדוחות שניתנו לסטודנטים מפאת חוסר הכנה מוקדמת למצב".



בשיחה עם "כל העיר" מדגישה שיינברג כי "בארבע השנים האחרונות מקומות החניה בשטחים הפתוחים (כורכר) שמול הגן הטכנולוגי היו ללא תשלום. לאט-לאט העיריה הפכה את אותם שטחים לחנייה בתשלום וצבעה את המדרכות בכחול-לבן. עם המצב הזה עוד יכולנו להתמודד, אבל בשבועות האחרונים החליטה העירייה לצבוע את המדרכות באדום-לבן. לא רק שנדרשנו לשלם על החניה, עכשיו גם אין לנו חניה. אי אפשר לקבל החלטה כזאת דרסטית מבלי לתת לנו אלטרנטיבות חניה בשביל הסטודנטים, ואת זה ביקשתי מראש העיר".



למאבק של הסטודנטים הצטרף הפעיל החברתי רונן בן יאיר, מנכ"ל ירושלים אגודת הסטודנטים בקרית אונו. בשיחה עם "כל העיר" אומר בן יאיר: "יש מצוקת חניה גדולה באזור הקריה האקדמית בגן הטכנולוגי והסטודנטים מתקשים למצוא חניה. פניתי לראש העיר בבקשה לבחון אפשרות לאפשר מקומות חניה חינם לסטודנטים, כמו שקורה בעיר חיפה. ראש העיר עשה ועושה רבות למען תושבי העיר, ואני סמוך ובטוח שהוא יעשה ככל יכולתו למען הסטודנטים וימצא פתרון למצוקת החניה באזור הגן הטכנולוגי".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בימים אלו מבצעת עיריית ירושלים בשיתוף משרד התחבורה ובאמצעות חברת מוריה עבודות להקמת התשתית לרכבת הקלה באזור מלחה. לכן, חלו שינויים בהסדרי התנועה ובכלל זה הסימון באדום לבן. הודעות על השינויים הללו פורסמו באמצעי התקשורת ובקרב הקהילה שבאזור. במקביל הוסדר מגרש חנייה זמני מול הגן הטכנולוגי המאפשר חנייה ללא עלות בין השאר לסטודנטים של המכללה. מגרשי חנייה ציבוריים נוספים נמצאים בסביבת השכונה בחניון הרכבת ואצטדיון טדי במרחק קצר. בעירייה בוחנים אפשרות למקומות חניה לאורך המדרכות באופן בטיחותי. העירייה תמשיך לסייע ולדאוג לרווחת הסטודנטים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עא

    המרחק מחניון טדי מה-זה קצר- 6 דקות הליכה. עדיף כבר מונית, ומצער שאין הסעות מאורגנות למקום. אילו היה אובר, או מוניות שירות… אבל יש מצביעי ליכוד עם מוניות… אז שיסבלו שאר 8 המליון

  2. מלך החתולים

    מה זה התלונות האלה? זה היה כחול לבן שמלכתחילה לא היה מקום לחנות בו.

    יש מלא מקום בנחל רפאים וברכבת, מרחק 5 דקות הליכה מהמכללה. תפסיקו להתלונן.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לך מר רונן בן יאיר רק אתה כל יכול

  4. סנופי

    אין מקום לחניה בחינם בירושלים. אפשר לעשות הסדרים כלשהם אבל הכל צריך להיות בתשלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר