שלט אזור אכיפת חניה מוגבר, התקנת מצלמת אכיפת חניה מוגברת
שלט אזור אכיפת חניה מוגבר, התקנת מצלמת אכיפת חניה מוגברת

פרסום ראשון: נהגי המוניות בעיר לא יקבלו דוחות ממצלמות האכיפה

אחרי אינספור תלונות של נהגי המוניות, הושג סיכום עם העירייה על שורת הקלות. בין היתר תתאפשר הורדת והעלאת נוסעים גם באזורי אכיפה. יחד עם זאת, חסימות צירים ועצירה על מעברי חציה כן יאכפו

פורסם בתאריך: 25.9.19 14:33

כניסתם של מצלמות החניה לתפקוד כמעט בכל רחבי העיר, הפכה את חייהם של נהגי המוניות לקשים. המצלמות מנעו מהם להוריד ולהעלות נוסעים, ומי שלא נמנע ספג דוחות.

אחרי חודשים רבים של תלונות ופניות לעיריית ירושלים, הושגה הסכמה בין ועד נהגי המוניות בירושלים לבין העירייה וזאת בהנחיית ראש העיר משה ליאון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ל"כל העיר" נודע כי באחרונה התקיימו בלשכת ראש העיר פגישות עבודה בין ועד הנהגים לבין הדרג המקצועי בעירייה. הפגישות הללו, כך מספרים גורמים שונים בכיכר ספרא, הובילו להבנות ולהסכמות והן אושרו על ידי התובע העירוני.

על פי הסיכומים שהושגו, נהגי המוניות יזכו להקלות משמעותיות בכל הקשור למצלמות האכיפה. כך למשל, נהגי המוניות לא יקבלו דוחות מהמצלמה הניידת המותקנת על גבי רכבי הפיקוח העירוני. כמו כן, תתאפשר לנהגי המוניות הורדת והעלאת נוסעים גם באזורים שבהם מותקנות מצלמות חניה (אכיפה) קבועות למשך 5 דקות.



יחד עם זאת, בעירייה מדגישים כי עבירות של חסימת צירים, עצירה על ובסמוך למעברי חציה ועבירות מסכנות חיים אסורות והן יאכפו.



ראש העיר משה ליאון מציין כי "בחודשים האחרונים אני מוביל מדיניות של הידברות והקשבה אל מול כלל הצרכים בעיר. לאחר עבודה מאומצת הצלחנו בעירייה להגיע להסכמות ולהקל על נהגי המוניות בעיר וזה משמח. אני מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחצי שנה, מצלמות אכיפה התוקנו במספר מוקדים ברחבי העיר, ביניהם בפינת הרחובות יד חרוצים והסדנה בתלפיות – למניעת חניה באזור המסחר בשני צידי הכביש; ברחוב בית הדפוס בסמוך לבתי המשפט – למניעת חניה במפרץ האוטובוס ובאזור המסחר שממול; ברחוב האומן; בכיכר שביציאה מבית החולים הדסה עין כרם מצד ימין. מצלמות נוספות יותקנו בימים הקרובים במרכז המסחרי בקרית היובל, במרכז המסחרי בגילה, ליד סניף בנק הפועלים בגילה, בציר כי"ח אגריפס-כי"ח בסמוך לשוק מחנה יהודה ועוד. לדברי גורמים בעירייה ברחבי ירושלים מותקנות עשרות מצלמות אכיפה, כשבנוסף ישנן מצלמות ניידות שמאתרות עבירות תנועה וחניה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עובד

    המרדף של פקחי החנייה ודוחות החנייה לכלל תושבי ירושלים בכל פינה ובכל זמן התפתח לתפארת בימי ניר ברקת שהפך את הנושא לסטרטאפ הכנסות לעירייה נקבה שמר ליאון יחזיר את הגלגל אחורה לטובת התושבים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עובד, יחזיר את הגלגל אחורה לטובת התושבים? אילו תושבים? עברייני החניה שחוסמים מדרכות ומעברי חציה?
    לטובת התושבים, אכיפת חניה צריכה להיות רציפה, בכל פינה ובכל זמן. האילוץ היחיד צריך להיות משאבי האכיפה. על דבר אחד אולי אפשר להסכים, שעבירה ראשונה תזכה באזהרה ולא בדו"ח.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר