הפרחים שנשתלו ברחבי ירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)
הפרחים שנשתלו ברחבי ירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)

ירושלים מוכנה לחג: כ-200,000 פרחי סתיו נשתלו ברחבי העיר לכבוד ראש השנה

השתילה העונתית הגיעה לסיומה. עשרות אלפי פרחים חדשים נשתלו בכיכרות, באיי התנועה ובערוגות הגינון ברחבי העיר. כמו כן, 'חג שמח' ו'שנה טובה' בפרחים מקבלים את פני הנכנסים והיוצאים מירושלים

פורסם בתאריך: 26.9.19 09:41

שלל צבעים וריחות פרחים מקשטים בימים אלה את השדרות המרכזיות, הכיכרות וערוגות הגינון ברחבי העיר. כ-200,000 פרחי סתיו עונתיים נשתלו באחרונה בירושלים והעבודות הסתיימו בימים האחרונים – רגע לפני ראש השנה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בין עבודות הגינון, ניתן לציין את ברכת שנה טובה שנשתלה בפרחים בכניסה אל העיר (מתחת לשלטי 'ברוכים הבאים' וצאתכם לשלום'. מאות פרחים שיוצרים את הברכות 'חג שמח' ו'שנה טובה' יקבלו כעת את פני היוצאים והנכנסים אל העיר.


ברכת חג שמח ושנה טובה בכניסה לעיר (צילום: אלטרנטיבה 1)

ברכת חג שמח ושנה טובה בכניסה לעיר (צילום: אלטרנטיבה 1)


ראש העיר משה ליאון אומר: 'שמתי לנו למטרה להפוך את ירושלים לעיר נקייה יותר, ירוקה יותר ויפה יותר. בעיר פורחת ונקייה נעים יותר לחיות ולטייל. יחד אתכם התושבים והאורחים, נוכל לשפר את חזותה של העיר לטובת כולנו. אני מבקש לאחל לכולנו חג שמח ושנה טובה ומי ייתן שתהה זו שנה טובה ומתוקה, נקיה ומזמינה, פורחת ומפותחת".



בעיריית ירושלים מציינים כי שתילת פרחי הסתיו מצטרפת לפרויקט שתילת הפרחים שהחל ראש העיר ליאון בחודש מרץ האחרון – אז נשתלו ברחבי ירושלים כ-300,000 פרחי אביב וקיץ. בסך הכל, בתקופה של חצי שנה, כך לדברי גורמים בכיכר ספרא, נשתלו ברחבי העיר למעלה מחצי מיליון פרחים.


פרחי סתיו בירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)

פרחי סתיו בירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)


"גולת הכותרת", מציינים גורמים בלשכת ראש העיר, "היא הכניסה מכביש אחד לעיר שתקבל את פני הבאים בברכת 'חג שמח' ו'שנה טובה' פרחונית צבעונית וריחנית במיוחד. הפרחים שנשתלו בהנחיית ראש העיר לקראת חגי תשרי וחילופי העונות נשתלים במסגרת רפורמת הניקיון ונראות המרחב הציבורי, אותה מוביל ראש העיר מאז כניסתו לתפקיד".



בכיכר ספרא מדגישים כי "עיריית ירושלים ממשיכה במדיניות החיסכון במים, במסגרתה הוחלט לשתול רק פרחים שפורחים פרקי זמן ממושכים. הפרחים איכותיים, השקייתם מבוקרת על ידי מערכת השקיה ממוחשבת וחסכונית שמזרימה מים רק לפי הכמות הנדרשת".


פרחי סתיו בירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)

פרחי סתיו בירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יופי, עכשיו נותר רק להפעיל במרץ את גורמי האכיפה כדי להשאיר לנו מדרכות פנויות ממכוניות. מכוניות חונות בחניה מוסדרת, לא על מדרכות.

  2. ירושלים של זהב

    כנראה שהמחלקות היחידות בעירית ירושלים שעובדות, הן מחלקות יחסי הציבור של משה ליאון, ומחלקת גביית הארנונה. לגבי פעילות שאר המחלקות, ניתן לצאת לטיול קצר ברחובות העיר ולראות עד כמה העיר מטונפת ומוזנחת. זה שמחלקת יח"צ של העיריה שמה תמונות פוטושופ שמראות ירושלים נקיה, עדיין לא משנה את המציאות. הריח והמראות השולטים ברחובות הוא לא ריחות ומראות של פרחי הסתיו, אלא ריח של גללי צואת הכלבים המפוזרים בכל פינה, ומראה הזבל הזרוק בכל פינה. המצב הזה כמובן אינו מונע גבייה מופקעת של סכומי ארנונה מטורפים מהאחוז הקטן של הפראיירים שמשלמים ארנונה בירושלים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר