שוקי ז"ל וענת כהן, זירת התאונה בגילה (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)
שוקי ז"ל וענת כהן, זירת התאונה בגילה (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)

במהירות קטלנית של 225 קמ"ש: כתב אישום הוגש נגד הנהגים שגרמו למותו של יהושע כהן ז"ל

כתב אישום הוגש היום (א') נגד שני הנהגים שהתחרו ביניהם בכביש בגין והובילו למותו של יהושע כהן ז"ל ולפציעתה הקשה של אשתו ענת כהן בראש השנה; במהלך החקירה אותר סרטון שבו נראים שני הנהגים מתחרים בכביש בגין במהירות קטלנית שמגיעה ל-225 קמ"ש

פורסם בתאריך: 20.10.19 14:54

הבוקר, ראשון, 20.10, הוגש כתב אישום נגד שני הנהגים שהתחרו ביניהם בכביש בגין, מה שהוביל למותו של יהושע (שוקי) כהן ז"ל ולפציעתה הקשה של אשתו ענת כהן בחג ראש השנה בצומת הרוזמרין. הנהגים נאשמים ב'המתה בקלות דעת'.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפי כתב האישום, שני הנהגים נסעו בכביש בגין במהירות שיא תוך כדי שהם מסכנים את הנהגים האחרים – במהלך הנסיעה הם שאלו אחד את השני: "איפה אתה רוצה לתת גז?"; "ישר או זיגזגים?". בכתב האישום מצוין כי הנאשם המרכזי, בן 27, תושב בית צפאפא, נסע לתוך צומת הרוזמרין במהירות שיא, ולאחר שאיבד שליטה על הרכב הוא התנגד בעוצמה ברכב של הזוג כהן.

כאמור, יהושע כהן ז"ל נהרג, בן 58 במותו, ואשתו ענת כהן, מורה ומחנכת במקיף גילה, עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים שערי צדק.


יהושע כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

יהושע כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)


במהלך החקירה נאספו ממצאים וראיות, ביניהם סרטון שאותר על ידי חוקרי המשטרה שבו נראים שני הנהגים מתחרים ביניהם בכביש בגין, כאשר הנאשם המרכזי, שנהג ברכב מסוג שברולט, אף הגיע עם רכבו למהירות של 225 קמ"ש. מעצרם של החשודים הוארך עד החלטה אחרת.

במשטרת ירושלים מציינים כי "עוד עלה מהחקירה ופרטי המכוניות המעורבות, כי רכב השברולט (הפוגע), הורד מהכביש כאובדן גמור כבר בשנת 2017 וכי חל איסור מוחלט להעלות רכב זה לנסיעה על הכביש".

כפי שפורסם ב"כל העיר" תושבי גילה התלוננו עוד לפני התאונה המחרידה על מרוצי כביש מסכני חיים שנערכים סמוך לגילה. לדברי התושבים ויועץ ראש העיר עופר איובי, המשטרה לא פעלה מספיק באזור כדי למנוע מרוצי כביש מסכני חיים. מנגד, במשטרה הגיבו ל"כל העיר" כי הם אינם מכירים בתופעה של תחרויות כביש באזור זה.


 


עו"ד מאליק מנצור, סנגורו של אחד הנאשמים אסמעיל חוסאם, מוסר בתגובה בשיחה עם "כל העיר": "היום הוגש כתב אישום כנגד מרשי, איסמעיל חוסאם, המייחס לו סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה. טוב עשתה הפרקליטות עת לא ייחסה למרשי סעיף המתה כפי שיוחס לנאשם האחר. טרם נחשפתי לראיות, אבל ממה שאני יודע ממרשי, לא היתה היכרות מוקדמת בין שני הנהגים על כן לא יכול להיות תכנון יזום או מתוכנן של מרוץ מכוניות, מרשי נקלע למקום במקרה. אני משוכנע שאצליח לשכנע את בית המשפט בחפות מרשי ממה שמיוחס לו. אין אני מתעלם מהתוצאה הטראגית של התאונה שלמרשי לא היה חלק בה. גם היום אני משתתף בצער המשפחה ומאחל החלמה מלאה לפצועה".

בשיחה עם "כל העיר" טוען עו"ד מנצור כי "הלקוח שלי כשהגיע לצומת הוא עצר כרגיל – ברמזור אדום, והנהג השני המשיך בנסיעה ולכן מייחסים לו נהיגה מופרזת והוא גרם להתנגשות. אני ראיתי את הלקוח שלי כמה שעות אחרי התאונה והבגדים שלו היו מוכתמים בדם של הפצועים כי הוא ירד לעזור וסייע לפצועים. לא היתה שום התנגשות בין הרכב של הלקוח שלי לבין רכבו של המנוח".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אזרח אחראי

    כמובן חוסר העשייה של המשטרה גוף אנמי בלתי אמין.מתחמקים מעבודה.מתעסקים בשטויות ועוברים על החוק בעצמם .לנהג מבית צפפה מקווה שמשאית תדרוס את כל המשפחה שלך .בגלל לוסר האחריות של והאיכפתיות שלך ובגלל שהמשפחה שלך לא חינכה אותך שאין לך שום זכות לפגוע במרחב הציבורי והאישי של אף אחד. שלא לימדה אותך לקדש חיי אדם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מידי יום שבת בבוקר בכביש ערד ים המלח מיתקימות תחרויות בפיתולי הכביש דווח למשטרת ישראל לא מועיל בם לא מגיעים עד לתאונה, באה

  3. יפת

    המתה בקלות דעת???
    מערכת המשפט הרקובה בישראל גורמת לכך שאנשים מהסוג הזה(ויש הרבה לצערי) לא יחששו להתנהג בצורה מסכנת חיים.
    לו רק היו מביאים לידיעת הציבור כמה אנשים מהמגזר הערבי גורמים לתאונות ורצח…

  4. עצוב....

    זה רצח , לא. המתה. לחלוטין רצח בכוונה תחילה. הגיע הזמן להפסיק ההקלות על שטויות של נהגים.

  5. סימון הקטן

    שוקי כהן אדם יקר נרצח בדם קר. שופטים תתעוררו אין שום השמה על משטרת ישראל .

  6. ירושלמי

    מענין הרכב הורד מהכביש ב 2017 ועד יום התאונה לא היה שום מחסום לבדיקה שגרתית כמו שהיה פעם,שהיה מגלה את השימוש ברכב כזה
    איפה משטרת התנועה בתוך ירושלים , לא קיימת ונהגים מרשים לעצמם הכל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר