אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)
אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)

התאונה הקשה בכביש עין יעל: 2 פצועים במצב קשה

בכביש עין יעל לכיוון הר גילה התרחשה תאונה בין שני כלי רכב - מהזירה פונו מספר פצועים להדסה ולשערי צדק, שניים במצב קשה; המשטרה סגרה את הכביש לתנועה לשני הכיוונים

פורסם בתאריך: 21.10.19 16:04

לפני זמן קצר התרחשה תאונה בכביש עין יעל לכיוון הר גילה (כביש 3755) בין שני כלי רכב – מזירת התאונה פונו מספר פצועים לבתי החולים הדסה ושערי צדק, שניים במצב קשה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


משטרת ירושלים סגרה את הכביש לשני הכיוונים בעקבות טיפול בוחני המשטרה בחקירה נסיבות התאונה. במשטרה מציינים כי ניתן לנסוע דרך כביש המנהרות.

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 15:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ת.ד בכביש 3755 מהר גילה לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 6 פצועים, מהם 2 במצב קשה".

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החוליים את הפצועים – להדסה עין כרם פונו גבר כבן 25 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת בטן ושני פצועים קל. לשערי צדק פונה פצוע במצב קל.



בתוך כך, פרמדיקים של מד"א הוזעקו בשעה 15:24 לרחוב אגריפס בירושלים בעקבות דיווח על אופנוע שהחליק בכביש. מהמקום פונו צעיר בן 20 במצב בינוני ונערה בת 16 במצב בינוני לבית החולים שערי צדק.

ממד"א נמסר: "אופנוע עם שני רוכבים החליק ברחוב אגריפס בירושלים – חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלה בחזה ונערה כבת 16 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר