תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

מה המשטרה יודעת? צו איסור הפרסום בחקירת רצח הזוג כדורי הוארך ב-3 חודשים

עשרה חודשים אחרי הרצח המזעזע בארמון הנציב: בית משפט השלום בירושלים האריך היום, ראשון, את צו איסור הפרסום על חקירת הרצח של תמר ויהודה כדורי ז"ל בשלושה חודשים נוספים. האם המשטרה אובדת עצות או שנרשמה התפתחות דרמטית בחקירה?

פורסם בתאריך: 3.11.19 20:08

עשרה חודשים חלפו מאז הרצח המזעזע של בני הזוג כדורי בארמון הנציב והרוצח (או הרוצחים) עדיין מסתובב חופשי – בית משפט השלום בירושלים האריך, הבוקר, ראשון, 3.11, לבקשת חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר), את צו איסור הפרסום בחקירת הרצח של הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


צו איסור הפרסום הוארך לתקופה של לא פחות משלושה חודשים נוספים – עד ליום 4.2.20. הארכת הצו אושרה על ידי השופט אורן סילברמן אף לאחר ציון שנה לרצח.

כזכור, מיום גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי ב-13.1.19, ביקשה משטרת ירושלים להאריך את צו איסור הפרסום על פרטי החקירה כמה פעמים – האם חוקרי הימ"ר עדיין במבוי סתום?

יחד עם זאת, כפי שפורסם ב"כל העיר", צוות החקירה בימ"ר במשטרת ירושלים סימן כיוון חקירה מהפכני: רוצח מקצועי שהוזמן במיוחד כדי לרצוח את תמר ויהודה כדורי ז"ל. גורמים במשטרה ציינו בעבר בשיחות עם "כל העיר" כי לא נשללים חשודים פוטנציאליים שהכירו את בני הזוג. בנוסף, בעקבות המבוי הסתום בחקירה בוצעו שינויים בהרכב צוות החקירה.

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים בביתם שברחוב מרדכי אלקחי בארמון הנציב, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים.


זירת רצח בני הזוג כדורי ז"ל (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת רצח בני הזוג כדורי ז"ל (צילום: אוליבייה פיטוסי)



כפי שפורסם ב"כל העיר", כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחררו. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. בתחילת חודש מרץ החליטה המשטרה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח, ואשתו של החשוד המרכזי שוחררה שבועיים קודם. עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלמה לוי, שייצגו את קרוב המשפחה שנעצר, טענו כי "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו".

החשש הגדול של המשטרה הוא שתיק רצח בני הזוג כדורי ז"ל לא יפוענח. גם כעת ישנם תיקי רצח שטרם נפתרו, אחרים פוצחו בעידן זה בזכות התפתחויות הטכנולוגיות הקשורות במדע הראיות הפורנזיות, כמו למשל הרצח של ורדית בקרקנוט ז"ל לפני למעלה מ-25 שנה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יודע מכיר

    הטיוח נימשך המשטרה כבר מזמן יודעת הרי יש להם כל האמצעים הטכנולוגים מתקדמים ב2019 ויש מצלמות בכל פינה.ויש תביעות אצבע ועוד ועוד
    מדובר הטיוח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר