פסולת הבנייה סמוך לפארק המסילה (צילום: תושבי השכונה)
פסולת הבנייה סמוך לפארק המסילה (צילום: תושבי השכונה)

חסרי בושה: ערימות של פסולת בניין הושלכו סמוך לפארק המסילה

דיירים בשכונת גוננים מתלוננים כי קבלנים מטעם עיריית ירושלים השליכו ערימות של פסולת בניין סמוך לפארק המסילה. העירייה: "אכיפה תבוצע באופן שוטף"

פורסם בתאריך: 5.11.19 17:08

סמוך לפארק המסילה, בשכונת גוננים, הושלכו בימים האחרונים ערימות של פסולת בניין. דיירים בשכונה מספרים כי כשהבחינו מבעד לחלונות דירותיהם בטרקטורים שמשליכים את הפסולת באזור הם ניגשו לאזור ועצרו את הנהגים מלהמשיך להשליך את פסולת העפר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"ללא כל תיאום עם התושבים הגיעו משאיות ודחפורים מטעם עיריית ירושלים ושפכו פסולת בניין וערמות של שפכי אספלט על השטח הפתוח הצמוד לפארק המסילה ופארק גוננים בשכונת גוננים", מספר דייר בשכונה. "תושבים שהבחינו בדחפורים המפזרים את פסולת הבניין ירדו את הפועלים ועצרו אותם, ומאז שפכי האספלט והפסולת נותרו במקום".

הדיירים טוענים כי בעקבות השלכת פסולת הבניין הם הבחינו בעקרבים ובנחשים. "כך למשל לפני כשבוע נמצא נחש מסוג זעמן בדירה המרוחקת מטרים ספורים מערימות הפסולת",  ממשיך ומספר הדייר, "במקרה אחר תושב דיווח על עקרב בחדר הילדים בדירתם".

בשכונה מציינים כי לפני למעלה משנה פנו עשרות תושבים במכתב לעירייה ובו הצעות להסדרת השטח – כולל הסדרת מעבר בטוח להולכי רגל לפארק גוננים. לטענת התושבים הם לא קיבלו תשובה ובמקום זאת – באזורים שהיו מיועדים לשבילי הליכה, כאמור, נשפכו כמויות של פסולת ואספלט.

יוסי סעידוב, ממקימי ועד התושבים שקידם את הקמת פארק המסילה, אומר השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי "עיריית ירושלים שכחה איפה נמצאת שכונת גוננים, התשתיות הפיזיות של השכונה מזכירות מחנה פליטים. להזנחה רבת השנים יש ביטויים קשים בשטח: המדרכות ותחנות האוטובוס הפכו לאזורי חניה והעירייה לא אוכפת, תשתיות האשפה בשכונה מיושנות והן בנות עשרות שנים, הנהלת הרובע לא מתפקדת ומנותקת מהתושבים והצפיפות בגני הילדים היא אדירה".

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים שמסרה בתגובה: "לבקשת תושבי גוננים נשפכה פסולת קרצוף כבישים באזורים בהם גדלים עשבים, שיכולים לגרום לשריפות. בשל תלונות התושבים על הצטברות ערימות הפסולת, העירייה פנתה לקבלן וביקשה ממנו לפנות את הפסולת מהמקום. אכיפת הסוגיה תבוצע באופן שוטף".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב ירושלים

    לקנוס אותם גם הם לא מעל החוק הם עובדי עיריה שישלמו יותר
    גם בארמון הנציב בתחנה מול הקלאב ספורט החדש יושבים פועלים מהעיריה שותים קפה ושתיה וזורקים פה כוסות והמון ליכלוך מאחורי התחנה הפקרות חזירית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עובדים על התושבים בעיניים , זו לא פסולת , זה מצע של אספלט על מנת להפוך את השטח למגרש חניה ענק עבור כלים כבדים שאמורים לעבוד על נתיבי הרכבת הקלה בעמק רפאים ופייר קניג, יהפכו את החיים בשכונה לסיוט בוקר וערב בכניסה ויציאה שח כלים כבדים , בוץ ליכלוך סיכון לילדין ולעוברי הדרך , הריסת פארק המסילה , פקקי על ועומסי תנועה בתוך השכונה .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר