עבודות ברחוב הפלמ"ח, השבוע (צילומים: פרטי)
רחוב הפלמ"ח, השבוע (צילומים: פרטי)

העבודות ברחוב הפלמ"ח: "איך חוסמים שתי מדרכות בו זמנית?"

העבודות ברחוב הפלמ"ח מובילות לחסימת המדרכות למעבר להולכי רגל, לנכים ולהורים עם עגלות. הדיירים מתלוננים: "לא ייתכן שלא דאגו למסלול הליכה בטיחותי"

פורסם בתאריך: 26.11.19 16:43

עבודות התשתית שמבוצעות ברחוב הפלמ"ח מובילות לחסימת המדרכות למעבר להולכי רגל, לנכים ולהורים עם עגלות. דיירים ברחוב מתלוננים כי המדרכות בשני צדי הכביש חסומות, כך שהם נאלצים לרדת אל הכביש כדי לעבור ברחוב.

"העירייה מבצעת ברחוב עבודות בשתי המדרכות בו זמנית, ואין להולכי הרגל, לנכים ולהורים עם העגלות מסלול בטיחותי לעבור בו", מתארת תושבת הרחוב בשיחה עם "כל העיר". "מחליפים את המדרכות, ובמקום לבצע את העבודות בכל פעם במדרכה אחת, כדי להשאיר מדרכה פנויה ובטיחותית, חוסמים את שתי המדרכות. השבוע הלכתי עם הילדה שלי על הכביש ברחוב, כאשר תנועת המכוניות מאוד ערה באזור, נוסעים די מהר. איך ילדים יכולים ללכת ככה לבית הספר ולחזור הביתה? איך חוסמים שתי מדרכות בו זמנית? זה מאוד מפחיד".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


העבודות ברחוב הפלמ"ח (צילומים: פרטי)

העבודות ברחוב הפלמ"ח, השבוע (צילומים: פרטי)


הדיירת מציינת כי היא פנתה מספר פעמים לעירייה בנושא: "התקשרתי למוקד העירייה שלוש פעמים עד כה. פעמיים אמרו לי שיעבירו את הבקשה ולא נעשה דבר. בפעם השלישית ענו לי שאי אפשר לעשות כלום, כי הקבלן קיבל אישור לעבוד באזור".

הפעיל החברתי יוסי סעידוב, תושב גוננים, מציין ומוסיף: "משפצים את שתי המדרכות בשני הצדדים, והפכו את האזור כולו לאתר עבודה. בסביבת רחוב הפלמ"ח ישנם בתי ספר יסודיים, גני ילדים, מרכז מסחרי. ופשוט לתלמידים ולשאר הולכי הרגל אין מקום ללכת מלבד הכביש, נתיב המכוניות לא צומצם – אך להולכי הרגל חסמו את המדרכות. נראה שבאופן קבוע עיריית ירושלים מזלזלת בהולכי הרגל, לא ייתכן שלא דאגו למסלול הליכה בטיחותי".

כפי שפורסם ב"כל העיר" העבודות לשדרוג רחוב הפלמ"ח החלו בתחילת חודש ספטמבר, והן צפויות להסתיים בסוף חודש ינואר. במסגרת העבודות יוחלפו אבני השפה, המדרכות ירוצפו באבנים משתלבות, יוסדרו מקומות חניה, יוחלפו עמודי התאורה ויותקן ריהוט רחוב. העבודות מבוצעות בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקלים.


העבודות ברחוב הפלמ"ח (צילומים: פרטי)

סכנה להורים עם עגלות (צילומים: פרטי)


"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים שמסרה בתגובה: "אנו עושים כל מאמץ להבטיח את בטיחות הולכי הרגל ברחוב. לכן, בשעות העבודה מוצבים פקחים בקטעי העבודה המכווינים את הולכי הרגל למדרכה נגישה בה אין עבודה. לאחר שעות העבודה מוודאים שישנה דרך גישה תקנית להולכי רגל, גם בצד בו בוצעו העבודות לאורך היום. העירייה מחדדת ומבקרת נהלים אלו באופן רציף מול הקבלן המבצע".


העבודות ברחוב הפלמ"ח - השבוע (צילומים: פרטי)

איך חוצים כאן את הכביש? (צילומים: פרטי)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר