גגות השוק לפני ואחרי הניקיון (צילומים: יריב גורי)
גגות השוק לפני ואחרי הניקיון (צילומים: יריב גורי)

נערכים לימי החורף: עיריית ירושלים מבצעת עבודות לניקוי ואיטום גגות השוק

לקראת ימי הגשמים בוצעו עבודות מקיפות לטיפול בגגות השוק, בהן ריתוך ואיטום למניעת נזילות מהגשמים, זאת לאחר דרישה שהתקבלה מהסוחרים

פורסם בתאריך: 26.11.19 07:53

בשוק מחנה יהודה נערכים לימי הגשמים בחורף: עיריית ירושלים ערכה באחרונה מבצע מקיף לטיפול, ניקוי ואיטום הגגות בשוק. הדרישה לניקיון הגגות ובעיקר לאיטומם לקראת הגשמים הצפויים בחורף התקבלה מהסוחרים.

לאחר הבקשות מהסוחרים, קיימו נציגי העירייה ונציגי הסוחרים סיור מקדים על הגגות ונחשפו בפני מציאות עגומה, כשבין השאר נמצאו על הגגות מכונת כביסה ומכשירי חשמל אחרים. צוות עובדי אגף התברואה ניגש לביצוע, ניקה את הגגות מהאשפה הרבה שהצטברה. כמו כן בוצעו עבודות ריתוך ואיטום של חלקים מסוימים, וזאת על מנת למנוע נזילות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי גגות השוק עברו לפני כשנה וחצי עבודות שדרוג מקיפות בעלות של כ-15 מיליון שקלים. "העירייה שאחראית על התחזוקה השוטפת של הגגות מקיימת סיורים בשטח תוך דגש על ניקיון והנחיית הסוחרים והתושבים לפנות את הפסולת מהגגות", מציינים גורמים בעירייה. "צוותי הניקיון פועלים לטפל במרזבים וניקיון הגגות באמצעות שטיפה בלחץ, כדי למנוע זליגת מים ולשמר את הקיים".


האשפה על גגות השוק (צילום יריב גורי)

האשפה על גגות השוק (צילום יריב גורי)


העבודות שנעשו באחרונה היו, כאמור, מקיפות. בעירייה מציינים כי "במבצע ניקיון הגגות פעלו מנופים וצוותי עבודה מיוחדים שעבדו גם בלילה. סוחרים ודיירי השוק מתבקשים לשמור על הסדר והניקיון של המרחב, במידה ויגרם נזק ולא יישמר הניקיון – העירייה תאכוף את החוק ותחלק קנסות".


גגות השוק לאחר עבודות הניקיון (צילום: יריב גורי)

גגות השוק לאחר עבודות הניקיון (צילום: יריב גורי)



ראש העיר משה ליאון מוסיף: "ההכנות לחורף בעיצומן ובכלל זה גם גגות השוק. במסגרת רפורמת הניקיון הנחתי על טיפול נרחב בגגות השוק, מתוך מטרה לשמרם ולתחזקם לקראת החורף הקרוב. טיפול כזה היה נחוץ ונדרש מזה זמן רב, והגיע הזמן לבצע. נמשיך לגעת בכל פינה בעיר, נטפל בה ונטפח אותה. אנחנו כאן בשבילכם. עיריית ירושלים מחויבת להמשיך בהשקעות ושיפור התרבות, הפיתוח והמסחר בשוק, שמהווה אחד ממוקדי המסחר והתיירות הייחודיים בארץ".



טלי פרידמן, יו״ר ועד הסוחרים בשוק: "כחלק מהכנה לחורף הקרב ובא עלה הצורך לקדם מבצע רב היקף, לבקש את שיתוף כלל הסוחרים ולהיערך לניקיון כל הגגות בשוק. גורמי העיריה המסורים יחד עם ועד הסוחרים התארגנו לנקיון האשפה והפסולת הרבה שהלכה ונערמה בגגות השוק, חשיבות רבה ניתנה לנזילות מהגגות. העירייה לא חסכה במשאבים והעמידה מנופים וצוות עבודה מיוחד, לאחר עבודת מאומצת של עובדים מקצועיים שעבדו בשעות הלילה. ניקיון הגגו חשף בפנינו אתגרים, ומאידך פוטנציאל של שטחים שניתן לממש לטובת השוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר