פעילויות השבת למשפחות הירושלמיות (צילומים: פרטי)
פעילויות השבת למשפחות הירושלמיות (צילומים: פרטי)

שבת משפחתית בירושלים: פעילויות לכל המשפחה בשלוש שכונות ואטרקציה מיוחדת בגילה

בטיילת ארמון הנציב, בפארק משואה ובפארק ניות תוכלו ליהנות מהפעילויות העירוניות למשפחות. בגילה יתקיים משחק ניווט להיכרות עם השכונה

פורסם בתאריך: 29.11.19 08:39

אירועי 'שבת בפארק' יתקיימו גם השבת בארבע שכונות בירושלים – בשלוש מהן יתקיימו הפעילויות הרגילות של מתחמי משחק לכל המשפחה ואילו תושבי שכונת גילה ייהנו מפעילות מיוחדת – משחק ניווט משפחתי שמטרתו, בין השאר, היא היכרות עם שכונת המגורים.

פעילות הניווט תצא לדרך בשעה 10:30 מפארק זיינדברג והיא תכלול פרט לניווט גם תחנות הפעלה מיוחדות, שחקני רחוב שימתינו למשתתפים בנקודות הציון השונות ועוד.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו נקודת ההתחלה, גם הסיום יהיה בפארק זיינדברג, כאשר אתם יותר ממוזמנים להישאר בפארק שכן בשעה 12:00 תתקיים ההצגה 'מגלה עולמות'.

יש לציין כי משחק הניווט התקיים לראשונה בשבוע שעבר בשכונת הגבעה הצרפתית, שם נרשמה שביעות רצון גדולה מהפעילות המהנה.

פעילות הניווט היא חלק מההיערכות העירייה ורשות הצעירים לשבתות החורפיות יותר, שבהן לא ניתן יהיה לקיים את אירועי 'שבת בפארק' במתכונת הרגילה.

לדברי שלומה לוי מרשות הצעירים בעירייה, "שבת ניווט הוא אחד מהקונספטים המיוחדים שהוכנו למשפחות בירושלים לקראת החורף. מדובר על משחק ניווט שכונתי לכל המשפחה שעוזר להתחבר ולהכיר טוב יותר את השכונה שחיים בה, תוך בילוי זמות איכותי משפחתי מהנה. בדיוק כמו ששבת ירושלמית אמורה להיות. בחודשים הקרובים נפתיע בעוד שורת אירועים מעניינים וחדישים למשפחות. שווה לעקוב".



במקביל, כאמור, יתקיימו בשלושה פארקים ברחבי העיר – טיילת ארמון הנציב, פארק ניות ופארק משואה – פעילויות השבת במתכונת המוכרת – הצגה או שעת סיפור לכל המשפחה, מתחמי משחק שונים כגון משחקי קופסא, משחקי ספורט ועוד. הפעילויות יתקיימו בין השעות 12:30-10:30 כאשר יודגש כי במידה שיירד גשם הן יבוטלו וידחו לשבת אחרת.

את האירועים, כפי שכבר פורסם, יזם ראש העיר משה ליאון והעירייה צפויה לתקצב אותם ביותר ממיליון שקלים בשנת 2020. בכיכר ספרא מתגאים כי "עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ אשר תקצבה והפעילה בשבתות מערך פעילות למשפחות צעירות. מדובר במהפכה של ממש. בכל הפעילויות בשכונות ראינו דתיים וחילונים. הדרך עוד ארוכה אבל זו בהחלט התחלה מבורכת ומרשימה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלים של זהב

    משחק ניווט בשכונת גילה להכרת השכונה יגלה את ההזנחה, הזוהמה והפסולת בכל פינה בשכונה – בערוגות, באיי התנועה, בחצרות, במעברים בין הבתים, בשטחים הפתוחים, בפתחי הניקוז, סביב הפחים, והבונוס – המדרכות המלאות בגללי כלבים. אכן נשמע תענוג לשבת… כל הכבוד על היוזמה. אין זלזול חלילה, רק במקביל, חייבים לדאוג לניקיון וטיפוח השכונה המזוהמת הזו. תושבים רבים בשכונה משלמים ארנונה גבוהה בטירוף, אבל עיקר משאבי הנקיון והגינון של העיריה הולכים לשכונות הנחשבות חזקות, ז"א שבגילה משלמים, כדי שינקו ויטפחו את בית הכרם…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר