קו הרכבת הקלה לגילה (הדמיה: צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים)
קו הרכבת הקלה באזור מלחה (הדמיה: צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים)

עבודות הרכבת הקלה במלחה – השבוע, שינויים בהסדרי התנועה ובמסלולי האוטובוסים

במסגרת עבודות התשתית להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה יתבצעו השבוע עבודות להפיכת מעגל התנועה בדרך יצחק מודעי-א.ס. הפועל לצומת מרומזר. הפרטים המלאים על השינויים בפנים

פורסם בתאריך: 1.12.19 08:20

עבודות התשתית להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה במלחה נמשכות, והשבוע צפויים שינויים נוספים בהסדרי התנועה. השינוי המרכזי השבוע הוא ביטול מעגל התנועה שמאחורי הגן הטכנולוגי והפיכתו לצומת מרומזר.

מדובר על צומת הרחובות דרך יצחק מודעי-אגודת ספורט הפועל. בשל העבודות לא תתאפשר במהלך העבודות פניית פרסה ברחוב א.ס. הפועל וכן לא תתאפשר פנייה לפארק נחל רפאים. כמו כן, בשל העבודות יבוטלו מספר חניות בחניון רכבת ישראל הנמצא בסמוך לדרך יצחק מודעי.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי במסגרת העבודות יחולו שינויים במסלולי קווי אוטובוס 35 ו-18. כך, מסלול הנסיעה של קו 35 אל תחנת רכבת ישראל ישתנה. מרחוב א.ס. הפועל ימשיך קו 35 את נסיעתו במסלול ישר ולא חפנה לרחוב א.ס. מכבי. בעקבות השינוי, תחנות ההורדה והעלייה של קו 35 ברחובות א.ס. מכבי ויצחק מודעי יתבטלו.


השינויים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית במלחה

השינויים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית במלחה

 


מסלול קו 18 בכיוון תחנת רכבת ישראל ישתנה אף הוא. מרחוב א.ס. בית"ר, הקו יפנה לרחוב א.ס. מכבי ומשם לא.ס. הפועל ולא ימשיך את נסיעתו במסלול ישר. בעקבות השינוי, תחנת ההורדה ברחוב מודעי תתבטל ובמקומה תתווסף תחנת איסוף חדשה ברחוב א.ס. מכבי.



יש לציין כי בשל עבודות התשתית של הרכבת הקלה במלחה חלו כבר אי אלו שינויים בהסדרי התנועה. האחרון והבולט שבהם – ביטול הנסיעה בצידו הצפוני של רחוב דוד אילון (אשר מחבר בין הארנה לבין קניון מלחה). בשל כך, התנועה הוסטה לכיוון חניון היציע המזרחי של אצטדיון טדי ובוטלו החניות שהיו על הרחוב. יחד עם זאת, יצוין כי נשמר נתיב תנועה אחד לכל כיוון ברחוב.



כפי שפורסם ב"כל העיר", עבודות התשתית לסלילת תוואי הרכבת הקלה במלחה יצאו לדרך בחודש אוגוסט. העבודות מתמקדות ברחובות יצחק מודעי ואגודת ספורט הפועל. ברחובות הללו מבוצעות עבודות בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 7:00 בוקר עד 19:00 בערב, ובימי שישי לפי הצורך. במסגרת העבודות צפויים להיווצר הסדרי תנועה חדשים ברחוב אגודת ספורט הפועל, ובהמשך יורחבו העבודות גם לרחוב יצחק מודעי. ההסדרים כוללים צמצום של נתיבי הנסיעה לשני הכיוונים וביטול חניות לאורך הרחוב.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר