שדרות שז"ר, אכיפה משטרתית בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)
שדרות שז"ר (צילום: שלומי הלר)

הכניסה לעיר: רוכב אופניים נפגע ממשאית, פונה במצב קשה

הפרמדיקים של מד"א חילצו את רוכב האופניים, כבן 30, מתחת לחלקה הקדמי של המשאית והעניקו לו טיפול ראשוני - לאחר מכן הוא פונה לשערי צדק במצב קשה

פורסם בתאריך: 5.12.19 10:48

רוכב אופניים נפגע ממשאית בשדרות שז"ר, באזור הכניסה לעיר. המשאית פגעה ככל הנראה ברוכב האופניים בחלק הקדמי שלה, הפצוע חולץ על ידי פרמדיקים של מד"א מתחת למשאית והוענק לו טיפול רפואי ראשוני. בהמשך הוא פונה למרכז הרפואי שערי צדק.

ממד"א נמסר: "בשעה 10:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופניים חשמליים שנפגע ממשאית בשדרות שז"ר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלות בגפיים תחתונות".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א שלומי לוי מתאר: "הגבר שכב מתחת לחלקה הקדמי של המשאית כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות ברגליו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, מתן נוזלים ותרופות לשיכוך כאבים, ופינינו אותו לביה"ח כשמצבו יציב".

יחיאל מייברג, חובש בכיר באיחוד הצלה, מוסיף ומספר: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואופניים חשמליים. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים כבן 30 שנפצע באורח קשה. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה של בית החולים שערי צדק".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לשדרות שז"ר בירושלים בעקבות דיווח על תאונה בין משאית לרוכב אופניים, כתוצאה ממנה פונה הרוכב במצב קשה (על פי גורמי הרפואה). שדרות שז"ר נחסמו לתנועה ל-2 הכיוונים עקב טיפול המשטרה בחקירת התאונה. השוטרים מבצעים הכוונה של התנועה לצירים חלופיים".

כידוע שדרות ש"זר ממילא חסומים לתנועה עבור כלי הרכב הפרטיים, בעקבות העבודות שמבוצעות באזור הכניסה לעיר להקמת מנהרה ומגדלי תעסוקה. ציר שז"ר פתוח למעשה כיום רק לאוטובוסים. הסדרי התנועה החדשים בכניסה לעיר החלו בחודש יולי עם תחילת עבודות התשתית באזור הכניסה לעיר, זאת במסגרת ה'מגה פרויקט' הגדול ביותר בירושלים, שמוקם בהשקעה כוללת של 1.4 מיליארד שקלים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    עד מתי תיתנו לרוכבי אופניים וקורקנט ליסוע על הכביש ולכן זו התוצאה עד שתילמדו שאסור בתכלית האיסור ליסוע על הכביש מיצתער זו טעות גדולה למי שהוציא את ההוראה הזו ניראה אותו עכשיו נותן את הדין על זה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר