תמר פניגשטיין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
תמר פניגשטיין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

האסון בשבוע שעבר על פסי הרכבת הקלה – גיסה של תמר פניגשטיין ז"ל ל"כל העיר": "היא היתה המרכז של הבית"

נדב אפרי, גיסה של פניגשטיין ז"ל, שנהרגה בתאונה הקטלנית והטראגית על פסי הרכבת הקלה בשבוע שעבר, מוסיף: "התחושות של המשפחה קשות מאוד; תמר חיפשה כל הזמן את השמחה"

פורסם בתאריך: 9.12.19 10:58

בבית משפחת פניגשטיין בשכונת הדר גנים שבפתח תקוה מתקשים עדיין להתמודד עם ממדי האסון שפקד אותם בשבוע שעבר, כאשר הבת תמר פניגשטיין ז"ל נהרגה בתאונה המחרידה על פסי הרכבת הקלה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים.

בשיחה עם "כל העיר" מספר נדב אפרי, גיסה של פניגשטיין ז"ל (נשוי לרעות – אחותה הגדולה של תמר), על האובדן הקשה ובעיקר על תמר ז"ל. "התחושות, כמובן, קשות. אמנם אני רק הגיס, אבל אני ממש מרגיש שאיבדתי אחות. גם מבחינת המשפחה, האובדן הוא קשה עד בלתי אפשרי. תמר היתה המרכז של הבית. יש הרבה דברים שהיא היתה האחראית עליהם, ובשבת האחרונה, אחרי התאונה הטראגית, לא היה מי שיעשה אותם".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אפרי מוסיף ומספר על התנדבותה של פניגשטיין ז"ל במחלקת היולדות במרכז הרפואי שערי צדק: "תמר פרחה שם. אחרי כמה ימים של התנדבות היא התחילה לקבל מכתבים מהמטופלות שהיא עזרה להן ושמחה אותן. זה עשה לא טוב".

"בכלל, השמחה היתה באמת דרך החיים של תמר", מוסיף ואומר אפרי בכאב גדול, "היא חיפשה כל הזמן את השמחה, את הצחוק, את האטרקציות. היא אהבה לעשות חגיגה מכל דבר. והדבר הכי חשוב מבחינתה היה האחר".

אפרי מוסיף ומספר על המפגש על החברות של פניגשטיין ז"ל, שהיו איתה בזמן התאונה הקטלנית: "הן סיפרו שהיא אספה את כולן באותו הערב. שהיא ביקשה מכולן להגיע למפגש, גם אם היא לא היתה החברה הכי טובה שלה. היא ביקשה שכולם יבואו ואמר 'יש לי חגיגה'. ומסתבר שהיא ארגנה לעצמה מסיבת סיום פה".



"תמר היתה מאוד מחוברת למשפחה, להורים שלה", מוסיף הגיס נדב אפרי. "בשבעה, לחברות של תמר ולחברים של אחיה, האבא כל הזמן אמר 'תתקשרו להורים שלכם, תדברו איתם', והוא הסביר לכולם שיש שלושה דברים מרכזיים שאפשר וצריך ללמוד מתמר – כיבוד ההורים והמבוגרים, אהבת הזולת ושמחת החיים".

כפי שפורסם, פניגשטיין ז"ל נהרגה בתאונה מחרידה על פסי הרכבת הקלה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים בליל שלישי שעבר. פניגשטיין ז"ל סבלה ככל הנראה מהתקף אפילפטי ונפלה בין שתי הקרונות של הרכבת הקלה, מה שהוביל לאסון הכבד.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בלי קשר לכתבה העצובה!

    כל העיר ירושלים! דחוף לעשות הגהה על הכתבות שלכם!!! בושה!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר