תמר פניגשטיין ז"ל, הרכבת הקלה (צילומים: באדיבות המשפחה, באדיבות סיטיפס)
תמר פניגשטיין ז"ל, הרכבת הקלה (צילומים: באדיבות המשפחה, באדיבות סיטיפס)

ועד עובדי הרכבת הקלה על התאונה המחרידה: "ביקשנו שפסיכולוגים ידברו עם הנהגים"

ברכבת הקלה מזועזעים מהאסון שבו נמחצה למוות תמר פניגשטיין ז"ל. אבי גבאי, יו"ר ועד עובדי סיטיפס מתאר ל"כל העיר": "האווירה קשה, כל הנהגים בטראומה"

פורסם בתאריך: 5.12.19 12:25

הנהגים ושאר העובדים בסיטיפס – הרכבת הקלה בירושלים עדיין המומים וכואבים בעקבות התאונה המחרידה, שבה נמחצה למוות תמר פניגשטיין ז"ל, בת ה-19 במותה. בוועד העובדים מספרים ל"כל העיר" כי הם ביקשו סיוע מהשירות הפסיכולוגי בעיריית ירושלים, עבור הנהגים שמתקשים להשתחרר מהמראות הקשים של התאונה.

אבי גבאי, יו"ר ועד עובדי הרכבת הקלה, אומר בשיחה עם "כל העיר": "קודם כל – תנחומינו למשפחתה של תמר פניגשטיין ז"ל. שמעתי על כל פועלה הרב – היא היתה מלח הארץ". גבאי מתאר בשיחה עם "כל העיר" את התחושות הקשות שנרשמות: "האווירה בקרב נהגי הרכבת הקלה מאוד מאוד לא פשוטה", לדבריו, "ביקשנו עזרה מהשירות הפסיכולוגי של עיריית ירושלים, שישלחו לנו אנשי מקצוע ופסיכולוגים שיבואו וידברו עם הנהגים. זוהי טראומה לא פשוטה, יש לנו נהג שיושב בבית שעבר טראומה לא פשוטה. אנחנו מקווים שנצליח לעבור את התקופה הקשה הזו".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"מבחינתנו זה תרחיש בלהות", מתאר יו"ר ועד עובדי הרכבת הקלה, "הנהגים תמיד חשבו על מה יכול לקרות בין הקרונות הללו. הנהגים מספרים כי הם מתקשים לנסוע במקום שבו נמחצה למוות תמר ז"ל, להגיע לאזור התחנה המרכזית, זה קשה".

אתמול בערב סיפר ל"כל העיר" נוסע ששהה בקרון על הרגעים המזעזעים: "ברגע שהרכבת נכנסה לתחנה שמענו חריקות שנשמעו מהרכבת עצמה, חשבנו שמדובר בפיגוע בגלל צרחות האימים של אנשים שנשמעו מחוץ לרכבת ואז התחילה מהומה, זה היה מאוד מפחיד וקשה", הוא תיאר, "וישר רצו לקדמת הקרון וביקשו מהנהג שלא לפתוח את הדלתות. הנהג הסתובב והוא היה פשוט בשוק, בהתחלה הוא ניסה לראות מה קרה ואחר כך הוא הורחק מהזירה".


פעולות החילוץ - הלילה של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

(צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)


כפי שפורסם ב"כל העיר" פניגשטיין ז"ל, בת ה-19, מפתח תקוה, התנדבה לשירות הלאומי ושירתה במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. ככל הנראה, ביום שלישי, לאחר שעת חצות, היא מעדה סמוך לפסי הרכבת הקלה בתחנת התחנה המרכזית בירושלים, לאחר שלקתה בהתקף אפליפטי – נפלה בין הקרונות ונמחצה למוות. כחמישה צוותים, עשרות כבאים, התגייסו לעבודות החילוץ של ההרוגה. צוותי הכבאות השתמשו בכלים מכניים מיוחדים כדי להרים את הרכבת הקלה באוויר, ולחלץ את הצעירה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום. ארבע חברותיה ששהו עימה והיו עדות לתאונה המחרידה לקו בחרדה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר