(משמאל למעלה עם כיוון השעון) הדמיה להפרדה המפלסית בגבעה הצרפתית, המגה-פרויקט בכניסה לעיר, רחוב אשר וינר, העבודות להקמת הרכבת הקלה בגילה, (צילומים והדמיה: מורדגן - באדיבות חברת מוריה, שלומי הלר פרטי)
(משמאל למעלה עם כיוון השעון) הדמיה להפרדה המפלסית בגבעה הצרפתית, המגה-פרויקט בכניסה לעיר, רחוב אשר וינר, העבודות להקמת הרכבת הקלה בגילה, (צילומים והדמיה: מורדגן - באדיבות חברת מוריה, שלומי הלר פרטי)

תוכנית העבודה לירושלים לשנת 2020: היקף של 1.8 מיליארד שקלים

כל העיר בעבודות: דירקטוריון חברת מוריה אישר את תוכנית העבודה לשנת 2020 - שכוללת פרויקטים לבנייה ברחבי ירושלים בהיקף ענק של 1.8 מיליארד שקלים

פורסם בתאריך: 15.1.20 07:59

עבודות התשתית של פרויקט הרכבת הקלה בגבעה הצרפתית ובגילה, מנהרות הגבעה הצרפתית, ההפרדה המפלסית ברחוב אשר וינר בתלפיות ועבודות התשתית במגה-פרויקט בכניסה לעיר – כל ירושלים נמצאת בשלב ביצוע עבודות תשתית. כפי שזה נראה בשנת 2020 העבודות יעלו להילוך נוסף.

דירקטוריון חברת מוריה – פיתוח ירושלים, בראשותו של יו"ר דירקטוריון, ראש העיר משה ליאון, אישר בשבוע שעבר את תוכנית העבודה של החברה לשנת 2020. מדובר בתוכנית הכוללת היקפי ביצוע של פרויקטים בהשקעה של 1.8 מיליארד שקלים ברחבי ירושלים. בחברת מוריה מציינים כי מדובר "בשיא כל הזמנים של החברה מזה 30 שנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בישיבת הדירקטוריון ניתנה סקירה מקיפה אודות פעילות החברה בשנת 2019, שכללה ביצוע פרויקטים בהשקעה של 1.55 מיליארד שקלים לאורך השנה שעברה. "חברת מוריה, המשמשת כזרוע הביצוע המרכזית של עיריית ירושלים ומשרד התחבורה ומופקדת על ניהול וביצוע של מיזמי פיתוח תשתיות גדולים והקמתם של מבני ציבור, הפכה בשנים האחרונות לאחת החברות העירוניות הגדולות והמובילות במשק הישראלי", נמסר מהחברה.

כמו כן, הדירקטוריון אישר את מינויו הזמני של אבנר מרקוביץ' לתפקיד מ"מ מנכ"ל מוריה. מרקוביץ' יעמוד בראש החברה עד לכניסתו של מנכ"ל קבוע ויחליף את יואל אבן שנכנס בתחילת החודש הנוכחי לתפקידו החדש כמהנדס העיר ירושלים. במוריה מספרים כי מרקוביץ', כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת מוריה בשנים האחרונות בין היתר כמנהל אגף מבני ציבור, מנהל אגף הרכבת הקלה ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל אגף התשתיות בחברה וניהל את מכלול עבודות התשתית של מוריה. מרקוביץ', תושב עפרה, נשוי ואב לחמישה הינו בעל תואר להנדסה אזרחית מאוניברסיטת אריאל.


אבנר מרקוביץ', מ"מ מנכ"ל מוריה (צילום: ששון תירם)

אבנר מרקוביץ', מ"מ מנכ"ל מוריה (צילום: ששון תירם)


מרקוביץ' מוסר: "אני רואה בתפקיד זה שליחות גדולה לשרת את העיר ירושלים ותושביה ולקדם את פיתוחה של העיר. יצוין כי אעמוד באופן זמני בראש חברת מוריה עד לכניסתו של מנכ"ל החברה הקבוע. מוריה נמצאת בתנופת עשיייה חסרת תקדים עם היקפי הביצוע הגדולים ביותר בתולדות החברה מזה שלושה עשורים עם מאות פרויקטים בתחומים שונים כדוגמת,הקמת הקווים החדשים של הרכבת הקלה, פיתוח תשתיות, הקמת מנהרות חדשות, שיפוץ כבישים, הקמת מבני חינוך וכיתות הלימוד, פארקים, גני שעשועים ומבנה ציבור ואני בהחלט שמח להיות חלק מעשייה ברוכה זו. אישור תוכנית העבודה לשנת 2020 מבסס את מעמדה של חברת מוריה כאחת החברות המובילות במשק הישראלי וכעוגן המרכזי במהפכת התשתיות הגדולה העוברת על ירושלים ותמשיך גם בשנים הקרובות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תבנו כבישים לרכבות רחפנים מה שבא לכם עירית ירושלים רק תנו לנו גישה לעבודה לבית לשוק להקתם את כל העיר.

  2. עג

    צריך מכרז לעובדים סינים בלבד, אחרת יקח 5 שנים לכל פרוייקט. החברות בארץ לא אוהבות למהר כי מרוויחות על כל עיכוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר