חגיגות פורים בירושלים (צילום: נעה קסטל)
חגיגות פורים בנחלאות (צילום: נעה קסטל)

החשש להידבקות בקורונה במסיבת פורים – משרד הבריאות: "טרם יצאו מגבלות על אירועים בהשתתפות ישראלים בלבד"

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על ההתנגדות של הדיירים בנחלאות לקיום מסיבות פורים המסורתיות - החשש מנגיף הקורונה - במשרד הבריאות מדגישים כי "המשרד הנחה לא לקיים אירועים עם משתתפים בחו"ל"

פורסם בתאריך: 1.3.20 20:18

בעקבות החשש שהעלו תושבים בשכונת נחלאות מהידבקות בנגיף הקורונה במהלך מסיבות פורים המסורתיות שיתקיימו בשכונה בפורים, משרד הבריאות מוסר ל"כל העיר" כי "טרם יצאו הנחיות המגבילות אירועים המוניים בהשתתפות ישראלים בלבד".

כזכור, כפי שפורסם מוקדם יותר היום ב"כל העיר", בקרב התושבים בשכונת נחלאות החל מקונן החשש, ככל הנראה על רקע המגבלות שהוציא משרד הבריאות על קיום מרתון תל אביב ביום שישי האחרון, כי המסיבה תהיה כר פורה להידבקות בנגיף הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כך למשל, אחת מתושבות נחלאות ציינה כי "מעבר לכך שאנחנו לא מענוניינים במסיבה מתחת לחלונותינו, יש להבין שהסכנה להדבקות בנגיף הקורונה במסיבה המונית כזו היא סכנה גדולה ואמיתית, ויש למנוע שאירוע מסוכן זה יתקיים".

דיירים אחרים הוסיפו: "מר משה ליאון החלטתך מסכנת את תושבי ישראל וירושלים בפרט…. אנא מר משה ליאון תבטל את המסיבה לאלתר"; "רק משרד הבריאות ונציגיו עכשיו ובאופן בהול ביותר ולהסביר זאת לכל עיתון אפשרי".

"כל העיר" פנה למשרד הבריאות בשאלה האם באמת קיים חשש מהידבקות בנגיף הקורונה באירוע. ממשרד הבריאות נמסר כי "משרד הבריאות הנחה לא לקיים אירועים עם משתתפים בחו"ל. נכון להיום, טרם יצאו הנחיות המגבילות אירועים המוניים בהשתתפות ישראלים בלבד. הנושא נבחן תדיר וככל שיידרש תצאנה הנחיות בנושא זה בהמשך".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אספרנסה

    אם היה צריך קורונה כדי להפסיק את חוסר ההתחשבות בתושבי השכונה עם מסיבות פורים, אז קחו. ואם קורונה זה מה שמעורר אתכם לחשבון נפש, אז קחו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר