מעבדה לבדיקת חולי קורונה, כיתה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)
(צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)

הניסויי ארגנטינה: מורה אובחנה חולה בקורונה, בית הספר נסגר

במהלך יום שישי מורה אובחנה חולה בקורונה - מאות תלמידים, תלמידות וצוותי הוראה בבית הספר הניסויי ארגנטינה נכנסו לבידוד; הקורונה התפשטה עד כה ב-22 מוסדות חינוך בירושלים שנסגרו

פורסם בתאריך: 6.6.20 20:53

מורה חולה בקורונה אובחנה אתמול, שישי, 5.6, בבית הספר הניסויי ארגנטינה. מאות תלמידות, תלמידים וצוותי הוראה נכנסו לבידוד.

לפי נתוני משרד הבריאות ישנם כ-4,000 חולי קורונה בירושלים. כפי שפורסם ב"כל העיר" ישנם 200 חולים במוסדות החינוך ברחבי העיר, כאשר רק ביממה שבין יום חמישי לבין יום שישי נוספו 9 חולים חדשים בבתי הספר בעיר. מוקד ההדבקה עדיין הוא בתיכון הגמנסיה העברית, שבו אובנו כ-170 חולים. עד כה, לפי נתונים המעודכנים למוצ"ש, 6.6 – 22 מוסדות חינוך סגורים בירושלים, ביניהם 'רחביה' ע"ש פולה ודוד בן גוריון, תיכון סליגסברג, תיכון אמנויות, המסורתי ובית חינוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במכתב ששיגרה הנהלת בית הספר הניסויי ארגנטינה להורי התלמידים והתלמידות ביום שישי נכתב בין השאר כי "ביום שישי אחר הצהריים גילו בבית הספר מורה שנשאית נגיף קורונה. היא אינה חווה תסמינים כלל ומרגישה מצוין. לפי הוראת שר החינוך בית הספר נסגר ברגע שמוצאים את החולה הראשון, ולכן בית הספר שלנו נסגר עד הודעה חדשה. עד אשר תתברר הבדיקה, כולנו (צוות וילדים) חייבים בבידוד. ההמלצה היא להמנע מפגישה עם אנשים נוספים. לעטות מסכות גם עם המשפחה".

מתוך חשש של הורים לתלמידים בבית הספר הניסויי במרכז העיר שלחה הערב, מוצ"ש, הנהלת בית הספר הודעה לכלל ההורים, שבה נכתב בין השאר כי "במהלך השבת נוצרה תמונה ברורה כי יש ממש מעט מעגלי נגיעה הפעם עם תלמידי/צוות מהניסויי ארגנטינה. מי שבמעגל שני או שלישי, כפי שעשינו גם באירוע הגמנסיה, מתבקש להישאר בבית מתוך סולידריות קהילתית והגנה על היכולת שלנו לפתוח את בית הספר בבטחה יחסית. מאחר וכאמור איננו רואים שיש מצב של מעגלים רחבי היקף ומדובר במעט תלמידים/ תלמידות, נפתח מחר את בית הספר כרגיל בכל השכבות. נמשיך בהפרדות של השכבות, נמשיך בדיוק כמו בשבוע שעבר מבחינת כל הנהלים ונמשיך להקפיד ולשמור על כל מה שביכולתנו על מנת שמקסימום ילדים יוכלו להגיע לבית הספר. מקווים לשבוע טוב ורגוע. הרבה בריאות לכולם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גבי

    חובת בידוד לתלמידים להורים וגם לאחים עד יעבור זעם. אני עובר שם כל יום, ורואה תמיד כמה אמהות שמגיעות לבית ספר ולגנים בלי מסיכה. המנהל של בית ספר חייב לקחת את עצמו לידיים

  2. אשר

    כל הכבוד שר שלנט על החחלטה לסגור כל בית ספר עם תלמיד חולה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר