משאיות האוכל של אגאדיר, שגב בורגר, cibus, בורגרס בר (צילומים: אגאדיר, שגב המבורגר, בורגרס בר, cibus)
(צילומים: אגאדיר, שגב המבורגר, בורגרס בר, cibus)

למען העסקים, להנאת התושבים: פוד טראקס יוצבו בפארקים העירוניים

גן סאקר, פארק ניות, פארק ירושלים טיילת ארמון הנציב ועוד - מיזם אוטו-אוכל של העירייה מגיע לגנים הציבוריים ברחבי העיר. בין המסעדות המשתתפות: בורגר שגב, פיצה הום ואגאדיר

פורסם בתאריך: 10.6.20 20:03

תושבי ירושלים שימו לב – בימים הקרובים תוכלו ליהנות מפוד-טראקס (משאיות אוכל) בפארקים העירוניים. בין המסעדות שייקחו חלק בפרויקט: 'אגאדיר', 'פיצה הום', 'בורגרס בר', 'בורגר שגב' ו'חכמת הבורקס'.

רכבי האוכל המיוחדים והממותגים יתפרסו מדי יום בלוקיישנים משתנים בפארקים ברחבי העיר – בגן סאקר, בפארק ניות, בפארק ירושלים, בטיילת ארמון הנציב, בפארק הארזים ובפארקים מרכזיים נוספים ברחבי העיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שעות הפעילות של הפוד-טראקס עדיין לא נקבעו סופית, אולם נראה כי בשל המיקום שבו הן יוצבו – הפארקים העירוניים – הן יפעלו בשעות שבהן משפחות ירושלמיות רבות פוקדות את הגנים וככל הנראה עד השעה 19:00.

מדובר על יוזמה של עיריית ירושלים באמצעות האגף לקידום עסקים, שמטרתו היא לסייע לבעלי העסקים מתחם המזון להתאושש ממשבר הקורונה. הפרויקט, חשוב לציין, לא יפעל בשבתות ואולי כדאי לעיריית ירושלים לשקול את הפעלתו גם בשבתות – יום שבו רבים מתושבי העיר מגיעים לפארקים.

"מיזם 'אוטו אוכל' יוצא לדרך", נמסר מהעירייה. "הפרויקט יסייע לקידום עסקי מזון ירושלמיים וינגיש אותם לציבור במרחבי העיר. בין העסקים שיקחו חלק במיזם: "אגאדיר", "פיצה הום", "בורגרס בר", "בורגר שגב" ו"חכמת הבורקס". במסגרת המיזם כל רכב יוצב במיקום שיאושר ויעודכן מדי שבוע. הרכבים יוצבו בפארקים עירוניים כדוגמת פארק ניות, גן סאקר, פארק ירושלים, פארק הארזים ועוד. כמו כן יוצבו הרכבים מעת לעת בשכונות ברחבי העיר, תוך התחשבות בעסקים הקיימים באותם אזורים".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בתחילת חודש מאי הוציאה העירייה קול קורא לעסקים מתחום המזון להפעלת מיזם 'אוטו-אוכל' בשכונות. אז הודיע משרד הבריאות כי הוא מתנגד למיזם מאחר שאינו עומד בתקנות הרוכלות שאוסרות על הכנת מזון בכלי רכב. כעת נראה שנמצא הפתרון גם לבעיה זו, ובכל מקרה – בעירייה החליטו להפעיל את המיזם.

יצוין כי בשל התקנות לשעת חירום ומגבלות הקורונה השונות – המיזם יתקיים בהתאם להנחיות התו הסגול והריחוק החברתי הנדרש.

ראש העיר משה ליאון: "מדובר בצעד נוסף לפיתוח והעצמת בעלי העסקים, המתווסף לשורה של מהלכים הכרחיים ובפרט בתקופת משבר הקורונה. בעלי העסקים בעיר הם נכס חשוב לציבור, לתרבות ולתיירות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אביה

    חשיבה מחוץ לקופסא ולהסתה…..
    ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל
    בכל מדינה שמכבדת את עצמה ובפרט את הדת שהיא מייצגת היא תייצר תרבות ופנאי בהתאם נוצרים מוסלמים בודהיסטים תלוי במקום שבו אתה שוהה איש איש ואמונתו מדינה ומדינה ואומנותה בייצוג אמונתה
    מדינת ישראל מדינת היהודים אמורה להציג בגאווה דת ומדינה!!!! וכיאה לעיר הבירה יש לשקול לכבד את יום המנוחה ולסגור הכל וכמובן כשרות…..מעבר לכך שבירושלים יש רוב דתי וחרדי
    נקודה למחשבה!!!!

  2. דוק

    כולה משאיות מזון למה להשתמש בשפה האנגלית הרי האנגלים עזבו את ישראל ב48

  3. אני

    אביה,
    כלומר מי שלא חושב כמוך מקומו לא בירושלים? מי שלא הרוב לא מגיע לו לאכול? הוא חייב לאכול כמו שאת רוצה לאכול? כשר בלבד?
    לא מבין למה מפריע לך מה אני עושה זמני הפרטי, כאשר במשך כל השבוע אני עובדת ונשאר לי יום אחד חופשי.
    לא מבינה למה מפריעים לך מקומות לא כשרים, הרי את בלאו הכי לא נכנסת אליהם, הם בכלל לא משפיעים עלייך. אנשים לא צריכים לחיות בסגר בגלל האמונה שלך. כל אחד חי לפי אמונתו. כפייה דתית היא מכוערת.
    אם תסלקי את החילונים האחרונים מכאן, מי יממן לך את השירותים העירוניים?

  4. דני

    מישהו מטעה את קומה 6 האוטו אוכל רק יפגע בעסקים בירושלים במקום לסייע לחברות גדולות לנגוס בעסקים הקטנים תתעוררו בקומה 6 מטעים אותכם
    וחבל….

  5. ירושלמית

    מטרתו לעודד את עסקי המזון?איך בדיוק?בזה שנותנים לחמישה עסקים עידוד,מה עם כל השאר?? בנוסף אם כבר יוצאים במיזם עירוני,ברגע שיופעל בשבתות חצי מתושבי העיר יתרחקו מזה ולא יקנו גם ביום חול בגלל חילול שבת.מי שרוצה לעזור לבעלי עסקי המזון ינסה להקל בדרך פחות בומבסטית ויעזור באמת,כמו למשל הנחה בתשלום ארנונה וכו'.זה לא נשמע כמו עזרה אמיתית אלא יותר יצירת רושם.

  6. ירושלמית

    הגיע הזמן לומר את האמת.אני תושבת ירושלים חרדית ואף אחד לא ממן אותי אני משלמת ארנונה מלאה בלי שום הנחה.מספיק אם ההסתה השיקרית שחרדים לא משלמים מיסים וכו'.נכון שרובנו לא משרתים בצבא אבל זה נושא אחר שלא תלוי בנו.מיסים אנחנו משלמים בדיוק כמו כל האזרחים במדינה.בתור עובדת שכירה יורד לי כל חודש מהמשכורת ניכויים לביטוח לאומי,מס בריאות…עד מתי תתנו לשונאים לשטוף לכם את המוח עם השקרים האלו ולגרום לכם לשנוא אותנו על כלום?!תפסיקו להאמין להם.כמובן שהמצב האידיאלי שבארץ ישראל ימכרו רק אוכל כשר,אבל זה לא המצב כרגע,אז לפחות בואו לא נשנא אחד את השני,כי למרות חילוקי הדעות אנחנו עם אחד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר