דניאל מזרחי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
דניאל מזרחי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

"הלב נשבר": הטרגדיה של רס"ב דניאל מזרחי, שנהרגה הבוקר בתאונת אופנוע

אבל כבד נפל הבוקר, חמישי, על משטרת ישראל, עם היוודע דבר מותה של רס"ב דניאל מזרחי ז"ל בתאונת אופנוע בכביש 60. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים ובעל, יוני, שגם הוא משרת במשטרה. בת 45 במותה

פורסם בתאריך: 11.6.20 16:53

אבל כבד נפל הבוקר, חמישי, על היישוב צור הדסה ועל אגף המבצעים של משטרת ישראל, עם היוודע דבר מותה של רס"ב דניאל מזרחי ז"ל, תושבת צור הדסה, בתאונה אופנוע בכביש 60.

מזרחי ז"ל הותירה אחריה בעל, יוני, וארבעה בנים. בת 45 במותה. מזרחי ז"ל שירתה בחטיבת אבטחה ורישוי באגף המבצעים במשטרת ישראל. בעלה יוני מזרחי, משרת במשטרת יו"ש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מזרחי ז"ל גדלה ולמדה בירושלים. היא התגוררה בעבר בהר חומה והתחנכה בתיכון בית חינוך. לפני מספר שנים עברה ביחד עם בעלה וילדיה לצור הדסה.

הלוויתה של מזרחי ז"ל תתקיים הערב, חמישי (11.6), בשעה 19:00 בערב בחלקה הצבאית בבית העלמין נס הרים. השבעה תתקיים בבית המשפחה ברחוב נחליאלי בצור הדסה.

"כבר בגיל 15 היא הוציאה רישיון על אופנוע וכל הזמן היתה לחוצה על אופנוע", מספרת שרית זוהר, חברת ילדות של מזרחי בשיחה עם "כל העיר". "היינו יחד במזרח, טיילנו כמה חודשים בתאילנד, הודו וגם שם כל הזמן היא היתה לחוצה על אופנוע. היא היתה נהגת כל כך טובה, סמכתי עליה כל כך, היא כל כך שלטה בו. זה מוזר לי שזה קרה, זה יצא קצת סימבולי שזה אהבת חייה והיא מצאה את מותה בזה. בינואר האחרון היא קנתה אופנוע גדול, הונדה, וכולם כתבו לה לה וגם אני 'לא יעזור, האהבה שלך תמיד היתה הדבר הזה'. אני לא מעכלת, היא היתה תמיד טוטאלית, היא תמיד תהיה ממש כמו אחות לגמרי. אני לא יודעת איך יוני מחזיק מעמד, היא היתה אהבת חייו היתה להם זוגיות טובה משפחתיות טובה הכל היה טוב".

בפוסט שפרסמה שלי ירמיהו, חברתה של מזרחי ז"ל מהיישוב צור הדסה, היא נפרדת ממנה בכאב: "דניאל אהובה, הלב שלי נשבר. היית לי לחברה עוד מימי הנעורים. השארת איתך זכרונות יפים שילוו אותי לעד. נוחי על משכבך בשלום. יהי זכרך ברוך".


מודעת האבל של דניאל מזרחי ז"ל


כזכור, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", הבוקר אירעה תאונה קטלנית בכביש המנהרות (כביש 60) – המחבר בין צור הדסה ויישובים נוספים לבין ירושלים.

בתאונה היו מעורבים חמישה כלי רכב, מזרחי ז"ל היתה בדרכה מביתה למקום עבודתה באזור התעשייה תלפיות. כוחות ההצלה העניקו למזרחי ז"ל טיפול ראשוני בזירה אך נאלצו לקבוע את מותה. החובשים של מד"א אוהביה שרעבי ויונתן שור מתארים: "הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

רועי זהורי, חובש באיחוד הצלה, מספר: "מדובר בתאונה עם מעורבות 5 כלי רכב ורוכבת אופנוע. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של רוכבת האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה ל-6 פצועים קל".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב כל כך. משפחה נהרסה. מסכנים הבעל והילדים. ממש שובר את הלב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כואב הלב, עצוב כל כך ומיותר
    יהיה זכרה ברוך

  3. שרה

    איזה עצוב, אני מתה, כמה תאונות קראו בימים האחרונים, פשוט מזעזע, כבר שוכחים שאנחנו עם הקורונה עם כל התאונות האלה. יהי זכרה ברוך.

  4. גלעד

    כל כך מצער וטראגי, אבל כנראה לא היא הבעיה אלא הכלי שנקרא אופנוע.
    יש מצבים דגם כמקצוען גמור אין שליטה.
    מפחיד לגמרי.
    יהי זכרה ברוך

  5. מיטל

    נשבר הלב. הפנימו : אופנוע מסוכן. מאוד. לא משנה כמה הרוכב מיומן וזהיר. מכה קלה מכלי רכב נגמרת בבית קברות. שום דבר, אבל שום דבר, לא שווה את זה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר