טלי פרידמן (צילום: אנטולי מיכאלו)
טלי פרידמן (צילום: אנטולי מיכאלו)

יו"ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן: מאיימים על חיי ועל חיי ילדיי

הסערה סביב מיזם הבילויים החדש "עיר המדרחובים" מחריפה - יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה טלי פרידמן הגישה תלונה במשטרת ירושלים על איומים והטרדות, שלטענתה היא מקבלת מצד תושבים בנחלאות: "הפנו אלי אש, בשיח קשה, לא נעים ואף באיומים על כך שחיי וחיי ילדיי יהיו בקרוב מלאי שתן וצואה"

פורסם בתאריך: 15.6.20 19:54

הסערה סביב מיזם הבילויים החדש של עיריית ירושלים "עיר המדרחובים" מחריפה – יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה טלי פרידמן הגישה אתמול, ראשון, תלונה בתחנת לב הבירה במשטרת ירושלים על איומים והטרדות מצד תושבים בנחלאות.

כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", תושבים בנחלאות מתנגדים למיזם הבילויים החדש, שכולל סגירת רחובות והפיכתם למדרחובים עם פעילויות תרבות. התושבים מתלוננים על עלייה במפגעי הרעש והתברואה. מנגד, ועד סוחרי השוק תומך בתוכנית, שמטרתה היא לשקם ולקדם את פעילות העסקים במתחם מחנה יהודה, במיוחד אחרי סגר הקורונה הארוך שהשבית את הפעילות העסקית ופגע בבעלי החנויות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לטענת פרידמן, הטרדות והאיומים החלו לפני מספר שבועות, הן במפגשים אקראיים ברחוב והן באמצעות הודעות. "במהלך השבעות האחרונים קיבלתי לטלפון האישי שלי הודעות וואטסאפ ושיחות מאנשים", מציינת פרידמן, "שהציגו עצמם כתושבי נחלאות והפנו אלי אש, בשיח קשה, לא נעים ואף באיומים על כך שחיי וחיי ילדיי יהיו בקרוב מלאי שתן וצואה, וכי יחלו בהפגנות ומוסיקה רועשת מתחת לבית מגורי. גם בפייסבוק נכתבו דברים שנאלצתי למחוק ואף לחסום אנשים מסוימים. במהלך פתיחת עיר המדרחובים של ישראל המתינו בסביבתי אנשים שהכירו אותי, וניכר כי חיכו לי כדי להמשיך ולדבר בטון חריף וקיצוני ישירות כלפיי".

פרידמן מוסיפה ומטוענת כי "זה התחיל בנימה קשה מתלהמת ומאשימה, וכאשר ניסיתי להקשיב ולהבין מה הבעיות, ואף הצעתי פתרונות וטיפלתי במספר בעיות שצצו, לחלקם הגדול היתה זו הפתעה, ולחלק מצומצם שנראה לי לפחות כי הוסתו כל כך, עד שחשו מבולבלים ועזבו את המקום. חשוב לי לומר שבעיות שצצות הן אתגר לכל איש וציבור, והדרך הראויה והמקצועית ביותר בעיני היא בהידברות ובטח שלא בהסתה".


מדרחוב שוק מחנה יהודה (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)

מדרחוב שוק מחנה יהודה (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)


 

אחת ההודעות שקיבלה טלי פרידמן

אחת ההודעות שקיבלה טלי פרידמן


אחת ההודעות שקיבלה טלי פרידמן


פרידמן מתארת מקרה שהתרחש ביום חמישי שעבר: "חיכו לי מספר תושבים שהטרידו אותי, הלכו אחרי וצילמו, מנגד, לאלו שהציפו בעיות, שוב הצעתי את עזרתי. סמוכה ובטוחה כי התנהגות שפלה הכוללת הערות בוטות ורדודות כלפי, נובעת מהעובדה שאני אישה. אני מצפה שהמשטרה תפעל לאלתר לחקור כל מי שקשור בנושא כדי להפסיק את ההסתה והטונים החריפים כלפיי ילדיי וכלפיי".

פרידמן מוסיפה ומדגישה כי "ברצוני להדגיש כי תביעת השתקה מגוחכת שטרם הגיעה לידיי אך נמצאת בתקשורת, רק מדרבנת אותי ונותנת לי חותמת נוספת שדרכי נכונה ונחושה. מבטיחה לכולכם, אני חזקה ואמשיך לדבר בעשייה עניפה למען הבית השני שלי שוק מחנה יהודה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "עם הגשת התלונה אתמול במשטרה, נפתחה חקירה אשר נמצאת בראשיתה, ומטבע הדברים לא נפרט מעבר לכך בשלב זה. אולם נציין כי המשטרה חוקרת את התלונה במקצועיות וביסודיות הנדרשת".




תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. עג

    ❄️לנג לא אחראי לזה בשום צורה.
    אבל הגיע הזמן שיהיה סדר שם בשוק, וזו לא הדרך.

    ממליץ למי שמפגין שיצא נגד יהודה בן יוסף, יזם התוכנית בעיריה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר