שלמה אליהו ז"ל, תושב גילה, נפטר בפתאומיות מדום לב (צילום: פרטי)
שלמה אליהו ז"ל (צילום: פרטי)

הלם בגילה: בעל המכולת שלמה אליהו נפטר בפתאומיות בגיל 46 מדום לב

שלמה אליהו, שניהל מכולת בגילה והיה לדמות מוכרת בשכונה, התמוטט בשבוע שעבר לאחר שקיבל דום לב, בן 46 במותו. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. אשתו לירז אליהו ספדה לו: "הלך לו החצי השני שלי שהיה כל עולמי, החמצן שלי ושל ילדיי"

פורסם בתאריך: 28.7.20 15:50

הלם בגילה – שלמה אליהו, שהיה מוכר בשכונה, לאחר שבמשך שנים ניהל מכולת ברחוב הגומא, נפטר בפתאומיות בשבוע שעבר. אליהו ז"ל, בן 46, לקה בדום לב והתמוטט בביתו. הוא הותיר אחריו אישה, לירז, וחמישה ילדים.

אשתו לירז אליהו ספדה לו בדף הפייסבוק שלה: "אני לבד יושבת וחושבת לאן הלך החצי השני שלי, שהיה כל עולמי, החמצן שלי ושל ילדיי. מי כמוני יודעת מי זה שלומי שהיה לו לב זהב ולא היה עושה רע לאף אחד תמיד נתן לכולם מכל הלב והנשמה. לא ידע להגיד 'לא' בחיים שלו, תמיד נתן לי ולילדים שלנו הכל מהכל. תמיד פינקת אותי ואת הילדים, איך יכול להיות שאני רושמת משהו עלייך בזמן עבר ולא מבינה איך ה' לקח לי אותך בין הידיים", כותבת לירז אליהו בכאב גדול.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהמשך הפוסט מספרת לירז אליהו: "הכל היה בסדר איתך עד שאמרת לי כואב לי היום בבוקר ואחרי כמה דקות המצב שלך הלך ונהיה יותר ויותר קשה ואני צועקת ברחוב, תנסו להעיר את בעלי ואבא של הילדים שלי, אנחנו צריכים אותו. פינו אותך מהבית ישר לבית חולים, אמרו לנו יש אולי תקווה להציל את המצב שלו, אבל שאני הגעתי לבית חולים אמרו לי את הרע מכל – בעלך כבר לא איתך הוא החזיר את הנשמה שלו".

עופר איובי, יועץ לראש העיר, תושב גילה, לשעבר יו"ר המינהל הקהילתי בשכונה, הכיר את אליהו ז"ל. "שלמה היה כל כולו טוב לב", מספר איובי, "תמיד מעורב ודואג לילדים, מדבר עם כולם בסבר פנים יפות ותמיד מחייך לכולם, מתנדב לעזור היכן שצריך".

קלריס כהן, חברתה של לירז אליהו ושכנה של המשפחה, מתארת בפוסט כואב: "שלומי היה איש אחד יחיד ומיוחד שכמוהו לא יהיה, זה אחד שכנראה השם רצה קרוב אליו. מעבר לזה שהיית בעל מספר 1, אבא מספר 1, אח, בן, בעל מכולת, חבר, אוזן קשבת, היית שכן שיותר ממשפחה. הייתי רואה אתכם יותר מאת המשפחה הגרעינית שלי". בהמשך היא כותבת: "למי לירז תעשה דג טונה בימי שישי ועם מי אני יאכל אותו, מי ישמע איתי שירים של שנות ה-80, ואת מי לירז תסחוב איתה ממקום למקום. בהתחלה כעסתי שאני זו שהיתה שם בנשימתך האחרונה, לא הבנתי למה דווקא אני ואחר כך הבנתי שאני לא עושה שיקולים של אלוהים. אני יודעת שכמו ששמרת על כולנו ודאגת לכולם פה למטה, אתה עושה את זה שם למעלה. אני מבטיחה שאשתדל להישאר בעלה של לירז כמו שתמיד היינו צוחקים שהתחתנתי איתה ואני בעלה השני, השארת אותי להיות בעלה הראשון. אף אחד לא יצליח למלא את מקומך אבל אני בטוחה שהרבה ינסו וישתדלו כל יום".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה הכאב חזק??? אנחנו איבדנו אח לפני שבועיים, גם שמו שלמה, צעיר אבא לילדים בעל עסק מצליח, אדם שמח שתמיד נתן ועזר ותמך, בדיוק אותה הסיטואציה, דום לב פתאומי. זה קשה קשה.
    המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון. תהי חזקה בשביל הילדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר