מתחם קאנטרי רמות, חבר המועצה יוחנן ויצמן (צילומים: מתוך חוברת המכרז של עיריית ירושלים, שלומי כהן)
מתחם קאנטרי רמות, חבר המועצה יוחנן ויצמן (צילומים: מתוך חוברת המכרז של עיריית ירושלים, שלומי כהן)

פתיחת הקאנטרי החדש ברמות בשבתות – חבר המועצה ויצמן: "זו הפרה של ההסכם הקואליציוני"

הסערה סביב פתיחת קאנטרי רמות בשבת נמשכת - בשיחה עם "כל העיר" אומר חבר המועצה יוחנן ויצמן כי "כתנאי לאישור תקציב למקום התחייב ראש העיר הקודם ניר ברקת שהבריכה לא תיפתח בשבת"; מטעמו של ח"כ ברקת נמסר: "הדברים המיוחסים לו אינם נכונים"

פורסם בתאריך: 22.7.20 07:21

הסערה סביב פתיחת הקאנטרי החדש ברמות בשבתות נמשכת – חבר מועצת העירייה יוחנן ויצמן מסיעת אגודת ישראל אומר בשיחה עם "כל העיר" "זו הפרה של הסטטוס קוו וההסכמים הקואליציונים עם כל הסיעות".

לדברי ויצמן, "בניגוד לגורמים שמנסים להגיד שסגרו בריכה אחת ונפתחת בריכה אחרת זה לא נכון, בנוסף כתנאי לאישור תקציב למקום התחייב ראש העיר הקודם ניר ברקת שהבריכה בקאנטרי לא תיפתח בשבת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"כל העיר" פנה לראש העיר לשעבר חבר הכנסת ניר ברקת (הליכוד) – מטעמו נמסר בתגובה כי "הדברים המיוחסים לו אינם נכונים. לאורך כהונתו שמר על הסטטוס קוו, גם בעניין הבריכות".


ניר ברקת (צילום: תומר אפלבאום)

ניר ברקת (צילום: תומר אפלבאום)


סיעת אגודת ישראל, בראשות סגן ראש העיר יוסי דייטש, היא אחת מהסיעות בקואליציה העירונית בראשות ראש העיר משה ליאון. למרות, שכאמור, אחד מחבריה המרכזיים מתנגד בתוקף לפתיחת הקאנטרי החדש ברמות בשבתות, ולמרות הפגנה שנערכה נגד המהלך מצד הציבור החרדי, המתחם צפוי לפעול בשבתות ובחגים, כך לפי המכרז ובהתאם לכך שכל הבריכות בירושלים פועלות בשבתות ובחגים.

כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר – עיריית ירושלים פרסמה את המכרז להפעלת מתחם קאנטרי רמות. על פי המכרז, הקאנטרי, כולל הבריכה, יפעל בשבתות ובחגים – בדיוק כמו בריכת רמות הוותיקה. לפי תנאי המכרז, נראה כי תחת הסעיף ימים ושעות פעילות נכתב כי "מרכז הספורט יפעל באותה מתכונת שפעלה בריכת רמות אלון הישנה ובהתאמה". יצוין כי בריכת רמות הישנה פעלה, כאמור, בשבתות ובחגים. על פי לוח הפעילות לחורף 2019/2020 – הבריכה פעלה בשבתות החל מהשעה 9:00 בבוקר.

ביום ראשון בלילה הפגינו מאות חרדים ברחבת כיכר ספרא נגד פתיחת הקאנטרי החדש ברמות בשבתות. המפגינים צעדו מרחוב שטראוס ועד לרחבת עיריית ירושלים – המוחים צעקו וקראו לראש העיר משה ליאון שלא לפתוח את הקאנטרי בשבתות. בעקבות ההפגנה הוזעקה לכיכר ספרא משטרת ירושלים, שחסמה בין השאר את רחוב שבטי ישראל – בין כיכר צה"ל לרחוב הנביאים.

במשאל אינטרנטי שביצע "כל העיר" בשבוע שעבר שעסק בשאלה – "האם הקאנטרי החדש ברמות צריך לפעול בשבתות?", ובו הצביעו אלפים, הצביעו 50.84 אחוזים מהמשיבים לתשובה "לא. זו שכונה חרדית – שהחילונים ילכו לים", ו-49.15 אחוזים מהמשיבים במשאל השיבו "כן. די לכפייה החרדית".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ירושלמי

    יש ךהיתחשב במגזר הדתי.לא יקרה שום אסוןאם הבריכות בשכונת רמות לא יפעלו..זה בניגוד לדת .כירושלמי ותיק תכבדו …

  2. רמותניק לשעבר

    השאלה האמתית היא של מי ההפגנה?
    כי לא נראה לי שלחרדים של רמות אכפת מהבריכה שפתוחה בשבת.
    אם אנשים הולכים לבריכה בשבת, בין אם מרמות או בין אם מחוץ לרמות יש להשאיר אותה פתוחה. גם ככה זה אזור נגיש ויחסית מרוחק שלא מפריע לאורחות החיים החרדיות.

  3. עדית

    שחיה זו לא עבודה. אין סיבה שהבריכה לא תהיה פתוחה בשבת. יש הרבה דתיים שהולכים למעיינות בשבת. זה אותו הדבר. ומציל הוא פיקוח נפש.
    זה בדיוק כמו בגן החיות. אין הבדל. למה גן החיות פתוח ולבריכה לא?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר