אבי דואניס, בעלי אולם אירועים "הדריה" (צילום: סטודיו קליפ)
אבי דואניס, בעלי אולם אירועים "הדריה" (צילום: סטודיו קליפ)

בעלי "הדריה" נגד "מרד אולמות האירועים": "איזה זוג יסתכן שתבוא משטרה באמצע החתונה?"

אבי דואניס, בעלי מתחם האירועים "הדריה, בתלפיות, אומר בשיחה עם "כל העיר" - "תתנו לנו לקיים אירועים, אפילו ללא ריקודים, לעשות את זה כמו דאנס בר עם ישיבה ומוזיקה בשולחנות, תעניקו אלטרנטיבה לזוגות"

פורסם בתאריך: 30.7.20 19:17

בעלי אולמות האירועים בירושלים מיואשים – השבוע, כצעד מחאתי, החליטה ההתאחדות של האולמות בארץ לפתוח את גני האירועים והאולמות ב-5 באוגוסט, ערב ט"ו באב, גם ללא אישור הממשלה. מהלך "מרד אולמות האירועים" הינו שנוי במחלוקת בקרב בעלי האולמות ברחבי הארץ. אבי דואניס, בעלי אולמי 'הדריה' בתלפיות מתנגד למהלך ומסביר: "אנחנו מאוד היינו רוצים לפתוח, אבל למעשה, לדעתי האישית המהלך לא נכון, כי איזה זוג יסתכן שתבוא משטרה באמצע החתונה? איזה זוג ירצה שיסגרו לו את האירוע? אני גם עלול להסתכן שייקחו לי את רישיון העסק".

דואניס קורא למקבלי ההחלטות להתייעץ עימם, על מנת שכן יהיה מתווה לפתיחת אולמות האירעים: "אנחנו כן היינו מוכנים לבוא ולשבת ולדבר עם מישהו, להציע רעיונות מחוץ לקופסה. תתנו לנו לקיים אירועים, אפילו ללא ריקודים, לעשות את זה כמו דאנס בר עם ישיבה ומוזיקה בשולחנות, תעניקו אלטרנטיבה לזוגות. יש לנו אולם אירועים ענק, אפשר לשמור על מרחק חברתי, למה זוגות צריכים להתחתן בבית במקום צפוף .זה מצחיק, אבל זה המצב העגום שבו אנחנו נמצאים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אולם האירועים "הדריה" (צילום: סטודיו קליפ)

אולם האירועים "הדריה" (צילום: סטודיו קליפ)


דואניס מדגיש ואומר בשיחה כי "לדעתי הריקודים והנשיקות וההתקרבות למרכז הרחבה – זה משהו שיכול להיות מקדם הדבקה. ואנחנו מציעים פתרונות לזה – אפשר לעשות אירוע בלי רחבת ריקודים. שכל אחד ירקוד ליד השולחן שלו, בקפסולה שלו, כמו מסעדה גדולה וענקית של 1,500 מ"ר. נכנסים 250 אנשים, שכל אחד מהם שומר על מרחק. אנחנו יודעים לבצע את האירוע באופן הזה, ואנחנו עובדים לפי התו הסגול אז לעזאזל – למה לא?", זועק דואניס.

דואניס מצביע על החשש מקריסה כלכלית של הענף כולו. "מבחינה כלכלית החבר'ה קורסים", משתף דואניס ומוסיף: "יש כמה אולמות בירושלים שאני לא מאמין שישרדו את החודשיים הקרובים, המצב הכלכלי קשה מאוד. יש לנו שכירויות גבוהות מאוד, הארנונה שסיימנו עכשיו לשלם שלושה חודשים, אנחנו צריכים כבר להתחיל שוב לשלם, שזה דבר עצוב ביותר כי העסק נטוש, העסק ריק".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מני

    אם יש דברים טובים שהקורונה הזאת עשתה לאנשים, אז זה אחד מהם, כל ה"תעשייה" הזאת של אולמות וגני הארועים, הציבור הבין שאפשר בלעדיהם. ואני כולי תקווה שאחרי שבקורונה תתאדה מהעולם יהיו גם דברים כאלה שייתאדו איתה, והשציבור לא יחזור לזרוק מאות אלפי שקלים בעבור כמה שעות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר