אפטאון גילה (צילום: מאיר אליפור)
אפטאון גילה (צילום: מאיר אליפור)

הבשורה לתושבי גילה: מתחם הטסטים יעבור בסוף החודש לתלפיות

בפגישה שהתקיימה היום בלשכת ראש העיר משה ליאון נחתם ההסכם להעברת מתחם הטסטים מגילה לתלפיות; גם תושבי ארנונה יכולים לנשום לרווחה - מסלול הטסט בשכונה יבוטל

פורסם בתאריך: 4.8.20 17:15

בשורה גדולה לתושבי גילה – אחרי מאבק ממושך מתחם הטסטים ייצא בסוף החודש מהשכונה ויעבור לתלפיות. בלשכת ראש העיר משה ליאון מדווחים כי לפני זמן קצר חתמו הצדדים על ההסכם הסופי המעביר את הטסטים משכונת גילה עוד החודש.

לפי ההסכם – כבר החודש, יעבור מתחם הטסטים הראשי לאזור התעשייה בתלפיות, "למבנה מרווח ומקבל פנים, עם חניה זמינה ונוחה לבאים", כך נמסר. "משם יצאו מבחני הנהיגה של כלי הרכב הפרטיים (רשיון ב' B), בלבד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מוסרים כי הפתרון שהציע ראש העיר ליאון הוא שבחינות הנהיגה לשאר כלי הרכב: הכבדים, המסחריים והאוטובוסים, יצאו מתחום אצטדיון טדי, בשכונת מלחה.

בנוסף, מסלול הטסט של שכונת ארנונה יבוטל, כך שלא יהיה צורך בכניסת רכבים לשכונה, ועל כך הסכימו כל הצדדים.

ראש העיר ליאון מוסר כי "בדרך יצירתית הצלחנו לפתור את הבעיה בגילה באופן מיידי מבלי להעמיס על תלפיות ועל שכונות המגורים הסמוכות, כמו ארנונה, אשר בהסדר מיוחד תוחרג ממסלולי הטסטים. כשרוצים ופועלים, מצליחים. אני מבקש להודות לכל שותפינו למאמצים, ותודה מיוחדת ליועץ שלי, עופר איובי אשר עמל למען הפתרון במשך שנתיים. אני מאחל בהצלחה לנבחנים ולתלמידים".


חתימת ההסכם בלשכת ראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

חתימת ההסכם בלשכת ראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר" התושבים מנהלים מאבק להזזת מתחם הטסטים מאפטאון גילה כבר למעלה משנה, ובין השאר חלקם פנה גם ליו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ (התעוררות), אשר פנה בנושא לשרת התחבורה מירי רגב. ברקוביץ מוסר השבוע: "ניצחון גדול לתושבי גילה היום. אחרי מאבק ממושך של התושבים ואחרי קשר מתמשך שלי עם בכירי משרד התחבורה בתקופה האחרונה מתחם הטסטים יצא מגילה ואיכות החיים של התושבים תשתפר לאין ערוך. אני מודה לשרה מירי רגב ולמנכ"ל המשרד עופר מלכה שגילה אוזן קשבת למצוקה ופעלו במהירות. הנחישות וההתמדה שלנו במבאק הובילה לפיתרון. נמשיך לפעול למען תושבי ירושלים בכל סוגיה ובכל שכונה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר