משפחת ירושלים - רותם עומר והבן שנולד (צילום: דוברות שערי צדק)
משפחת ירושלים - רותם עומר והבן שנולד (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק: הלילה של הזוג שהתחיל בקרדיולוגיה והסתיים במחלקת היולדות

בני הזוג רותם ועומר ירושלים הגיעו למחלקה הקרדיולוגית בעקבות הפרעה בקוצב הלב של בן הזוג - האישה, שהיתה בהריון מתקדם, קיבלה צירים והועברה ישירות למחלקת היולדות, שבה נולד תוך שעתיים בנם השני

פורסם בתאריך: 31.12.20 09:58

בני הזוג רותם ועומר ירושלים הגיעו לחדר המיון במרכז הרפואי שערי צדק, בזמן שרותם נמצאת בשבוע ה-42 להריונה, לאחר שבן זוגה התלונן על תחושה רעה וחווה ירידה משמעותית בדופק.

לאחר הגעתם לחדר המיון נבחן מצבו של עומר, ונקבע כי קוצב לב דפיברילטור המותקן בגופו עקב מחלת לב קודמת אינו מתפקד כראוי, ולכן גורם להפרעת קצב עקב הפעלה לא נכונה של שרירי הלב. בהמשך לקבלת האבחנה, עומר הועבר מחדר המיון להמשך בדיקות תחת השגחה במחלקה הקרדיולוגית של שערי צדק.



בעת שהותם המשותפת במחלקה הקרדיולוגית, רותם חשה בצירי לידה חזקים, שהלכו ונעשו תכופים יותר ויותר ככל שחלף הזמן. הצוות הרפואי סידר לה מיטה באותו חדר האשפוז בה שהה בעלה, וכאשר הוחלט להעבירה למחלקת היולדות, אושר לעומר להתלוות אליה ולחגוג את הולדת בנם השני, לפני שהוחזר לשהות תחת השגחה עד הבוקר.


צמידי אשפוז (צילום: שערי צדק)

(צילום: שערי צדק)


בשערי צדק מספרים כי בבוקר למחרת שוחרר עומר מהמחלקה הקרדיולוגית במצב טוב ושב אל אשתו ובנו במחלקת היולדות. יומיים לאחר מכן, בני הזוג שוחררו מהמחלקה עם התינוק החדש ושבו הביתה, לאחר אישור סופי של הקרדיולוג ועם סיפור לידה מיוחד במינו.

לאחר האשפוז במחלקה הקרדיולוגית, מספר עומר ירושלים כי "זו היתה תחושת רווחה משונה כי ידענו שקומה מתחת נמצאת מחלקת היולדות. כשהצירים התגברו, אני התנתקתי מהמוניטור וירדנו שנינו לחדר הלידה, שם קיבלו אותנו מיד ללידה. בתוך שעתיים מרגע כניסתה של רותם לחדר הלידה, נולד בננו השני. הצוות נתן לנו כמה שעות להתרגש יחד ואז החזירו אותי למחלקה להמשך בדיקות. שיתוף הפעולה המדהים של הצוות אפשר לנו להיות אחד ליד השנייה כמעט לאורך כל הלילה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. סמדר

    מזל טוב להולדת הבן ורפואה איתנה לאב – שהשם יברך את היולדת!!! ❤

  2. הציוני

    ב"ה שזכיתי לעבוד עם הצוותים המעולים גל בי"ח זה!
    מזל-טוב ובריאות טובה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר