רצים לזכרו - בועז שטיבל ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)
רצים לזכרו - בועז שטיבל ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)

בועז שטיבל נהרג בתאונה, משפחתו רצה לזכרו במרוץ הלילה בירושלים

פוסט מרגש שעלה בפייסבוק מבקש לסייע בארגון קבוצת מרוץ מיוחדת לזכרו של שטיבל ז"ל, שנהרג בתאונה דרכים לפני כשנה והשאיר אחריו אישה, לירון, ושלושה ילדים קטנים

פורסם בתאריך: 20.6.17 10:05

בעוד פחות מחודש, ב־10.7, יתקיים ברחבי העיר מרוץ הלילה של ירושלים במסגרת משחקי המכבייה ה־20. במרוץ צפויים להשתתף אלפי רצים, בהם קבוצה אחת מיוחדת – לזכרו של בועז שטיבל ז"ל, שנדרס על ידי משאית לאחר שרכבו נתקע בכביש 431 בסמוך למודיעין ב־31.7.2016.

פוסט מרגש שפורסם אתמול, שני (19.6) בפייסבוק, קורא לציבור לסייע בארגון קבוצה שתרוץ במרוץ הלילה בירושלים לזכרו של שטיבל ז"ל. הפוסט, שפרסם הגולש שמעון בן גל, גרר מאות תגובות ולייקים ובו מבקש בן גל לסייע למשפחה בכל דרך שניתן.

"בחור צעיר בשם בועז שטיבל היה אמור לאסוף את ילדיו ממסגרות הלימודים, אך בועז לא הגיע", כתב בן גל בפוסט המצמרר שלו. "הוא נהרג בתאונת דרכים בכביש 431 בכניסה לישפרו סנטר על ידי משאית. בועז השאיר אחריו אלמנה צעירה ושלושה ילדים – עמית בת 12, נועם בן 7 ועומר בת 3.

בועז ז"ל, עמית, נועם ועומר שטיבל (צילום: אלבום משפחתי)

בועז ז"ל, עמית, נועם ועומר שטיבל (צילום: אלבום משפחתי)

***

 

"בועז עבד בסופי שבוע בקפה 443 בצומת שילת ומי שהגיע לשם מידי שישי טעם את הקפה המיוחד שלו, המלא באהבה לאנשים, ושמע בטח את הבדיחות שלו וראה את שמחת החיים על פניו. בועז היה איש משפחה למופת, אב משקיע נוכח ומשמעותי בחיי הילדים והמשפחה. בועז היה תורם ועוזר לכל מי שרק ביקש והאנשים שהכירו אותו בטח יעידו כך. בועז השאיר חלל גדול אחריו געגועים עזים והרבה מחשבות קשות".

שטיבל ז"ל, בן 45 במותו, השאיר אחריו שלושה ילדים קטנים ואישה – לירון, שעושה ימים כלילות כדי להנציח את זכרו. הדרך שבה בחרה לירון שטיבל היא קיום מרוץ לזכרו של בועז ז"ל, אולם היא גילתה שהדבר כרוך בבירוקרטיה לא מבוטלת. בני משפחתה הציעו לה לארגן קבוצת רצים לזכרו של שטיבל ז"ל, שתשתתף במרוץ קיים. כך נבחר מרוץ הלילה של ירושלים, שמתקיים בסמוך ליום השנה למותו.

לירון שטיבל עם עמית, עומר ונועם (צילום: אלבום משפחתי)

לירון שטיבל עם עמית, עומר ונועם (צילום: אלבום משפחתי)

 

"התגובות שקיבלתי על היוזמה מרגשת אותי עד דמעות. זה מחמם את הלב לראות את ההיענות הגדולה", אומרת השבוע לירון שטיבל בשיחה עם "כל העיר". "היוזמה תפסה תאוצה ואני פשוט לא מאמינה להתגייסות. בועז שירת בדובדבן ומהיחידה שלו יגיעו להשתתף במרוץ, הוא עבד תקופה מסוימת ביס"מ, וגם הם שולחים קבוצת רצים, וזה פשוט מדהים ומרגש. אני פשוט מגלה המון אנשים טובים בדרך. אני מאמינה שיהיו כ־200 רצים בקבוצה שלנו וזה בלתי נתפס ואני רוצה להודות לכולם".

"כל הזמן ידעתי שאני רוצה לעשות משהו מיוחד לקראת השנה", מוסיפה שטיבל, "בהתחלה חשבתי לקיים מרוץ פרטי אבל הבנתי מהר מאוד שזה מאוד מורכב. בני משפחתי שמתגוררים בירושלים הציעו לי להתלבש על מרוץ קיים וכך זה יצא לדרך. פרסמנו הודעה בפייסבוק, שבה בה ביקשנו עזרה כדי שיהיה לרצים מה לאכול ומה לשתות לאחר המרוץ, והתגובות וההירתמות לא נפסקים מאז. זה פשוט מדהים, מרגש ומחמם לי את הלב. עם כל תרומה אני פשוט רוצה לבכות מהתרגשות ואני רוצה להודות לכולם על התמיכה והסיוע".

הזמנה להשתתפות במרוץ

הזמנה להשתתפות במרוץ

 

 

שטיבל מוסיפה ומספרת כי "בועז היה אדם שהחיוך שלו הלך לפניו. הוא תמיד הכניס לחדר שמחת חיים. הראשון שיקום ויסייע למי שצריך. הוא אדם את המשפחה שלו, תמיד דאג לילדים ולמשפחה והיינו תמיד בראש שלו".

כאמור, הבקשה לסיוע שפורסמה על ידי משפחת שטיבל זכתה לאינספור שיתופים. אחד מאותם משתפים היה הגולש שמעון בן גל, שחתם את הפוסט שלו כך: "אנו מחפשים אנשים טובי לב שיתרמו לנו, מאפים, פירות, כריכים, מים, וכל דבר שיכול לכבד את זכרו על מנת שנוכל לחלק למתחרים שרצים לזכרו. נשמח שתעזרו לנו ותפתחו את לבכם! הכי חשוב לכבדו. תבורכו".

טל' 052-5006260.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר